Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Ganske sterk og fin strek på test i dag, 12 DPO. Helt klart stigning, i alle fall. Føler meg såklart ikke trygg på at dette går veien enda, men tenker jeg kan settes på gravid
Håper det klaffer i neste pp for dere som ikke fikk strek denne pp
Desverre intet nytt enn den negative idag til morgenen... Håper det kommer mange andre med positive testerNoen som har noen tester å dele? Vil veldig gjerne flytte noen damer over i gravid-gjengen!
Ja, det er tøft! Føler med deg.Mellom 10-13 dpo, jeg tror jeg sier meg ferdig med den prøveperioden, får vel tr i løpet av helgen. Oppdaterer da.. Dette var siste prøveperiode med ovitrelle, nå blir det bare å bruke letrozol fram til evt ivf om noen måneder. 1 år og 8 måneder med aktiv prøving.. det er tøft altså…
Vis vedlegget 429588
Gratulerer!! Og takk for babystøv og ekstra boost!IKM i dag, men ingen tegn til den enda. Og med fin stigning på testene tar jeg sjansen på å bli satt på gravid! Lykke til i neste pp til dere flotte damer <3 Sender babystøv deres vei!
Ojoj! Gratulerer så mye!IKM idag, men ingen tegn til den. Tester fra 11 og 13 DPO, så du kan gjerne sette meg som gravid <3
Føler plutselig jeg kan se en antydning, men vanskelig å få på bilde. Symptomene mine sier at jeg er gravid, men vet ikke. Så lenge TR ikke har kommet enda så er vel håpet der. Så er noen få dager igjenEnda ingen TR, men syns ikke jeg ser noen antydning…
Håpet er der så lenge TR holder seg unna .Føler plutselig jeg kan se en antydning, men vanskelig å få på bilde. Symptomene mine sier at jeg er gravid, men vet ikke. Så lenge TR ikke har kommet enda så er vel håpet der. Så er noen få dager igjen