Har ikke hatt syklus på 27 dager siden mars ifjor, så er jo typisk om jeg plutselig har det nåHåper på festeblødning for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke hatt syklus på 27 dager siden mars ifjor, så er jo typisk om jeg plutselig har det nåHåper på festeblødning for deg!
Gratulerer!!Jeg får svar på første HCG idag, veeldig spent. Men har faktisk sterk test i dag, så jeg tror jeg kan settes på gravid
GratulererJeg får svar på første HCG idag, veeldig spent. Men har faktisk sterk test i dag, så jeg tror jeg kan settes på gravid
Jeg ser ikke noe i dag desverreJeg føler også at jeg kan se noe svakt!!
Jeg ser strek12 dpo og synes ikke jeg kan se noe i dag.. Vis vedlegget 429442
Hæ, tuller du? Jeg ser virkelig ingen ting i dag Men jeg håper du ser rettJeg ser strek
Jeg også ser noe svakt der, men vanskelig å si om det er strek eller skygge. Håper jo såklart det er en strekHæ, tuller du? Jeg ser virkelig ingen ting i dag Men jeg håper du ser rett
Jeg klarte jo ikke å vente til i morgen med ny test, og her ser jeg ingen tingJeg også ser noe svakt der, men vanskelig å si om det er strek eller skygge. Håper jo såklart det er en strek