IKM uke 9

Okei så jeg oppdaget akkurat litt blod da jeg var på do Det var ikke mye og kun på papiret, jeg får aldri mensen før tiden og syklusen er på 31/32 dager. Er nå på syklusdag 27 og med tanke på den svake positive jeg fikk tidligere så kan jo dette være festeblødning kan det ikke? Er rundt 10dpo

Okei så jeg oppdaget akkurat litt blod da jeg var på do Det var ikke mye og kun på papiret, jeg får aldri mensen før tiden og syklusen er på 31/32 dager. Er nå på syklusdag 27 og med tanke på den svake positive jeg fikk tidligere så kan jo dette være festeblødning kan det ikke? Er rundt 10dpo
Var det lyserosa i farge eller friskt blod?
Men kan godt være festeblødning om det bare var litt på papiret :love2

Var brunt/mørkerødt. Men får bare se om det fortsetter
Spotting er vanlig i svangerskap leste jeg da jeg fikk det samme typ 11 dpo, men hos meg var det forvarselet på kjemisk.

Jeg leste også at det er uenighet ift om det er noe som kan kalles festeblødning i det hele tatt, og at det heller er svangerskapsblødning mener endel i fagmiljøet.

Testene i dag, 8/9 dpo :sorry:

Morgen

IMG_5696.jpeg

Kveld

IMG_5693.jpeg

Skyndet meg hjem fra jobb og tok en test på 2,5 timers utvannet urin og ser en supersvak skyggestrek, men tenker at 13 DPO ville jeg vel fått tydelige streker uansett om jeg ikke holdt meg så lenge. Så hvis det skulle være noe så tenker jeg at det uansett lover dårlig. Har ikke linsene på så sliter litt med å se på streken, men prøvde å fange den på et bilde
20240226_162820.jpg

Det endte med kjemisk her. :/
De av dere som har hatt det før; hadde dere vanlig blødning? Begynte den som vanlig? Jeg har hatt litt blod på papiret, men ikke nok til at mensen er helt i gang. Tester supersvakt positivt fortsatt.
Så leit å høre… Jeg hadde kjemisk forrige pp. Jeg kom til 4+4. Fikk da en normal mens, men den var litt mer ubehagelig enn normalt. Jeg husker ikke helt hvordan den begynte.

De av dere som har hatt det før; hadde dere vanlig blødning? Begynte den som vanlig? Jeg har hatt litt blod på papiret, men ikke nok til at mensen er helt i gang. Tester supersvakt positivt fortsatt.
Så leit… Mine kjemiske har startet med spotting og så som en kraftig mens. Gjerne blødd noen dager ekstra og hatt lang syklus måneden etter.

Jeg har ikke telling på hvor mange kjemiske lenger. Stort sett som vanlig mens, noe mer i mengde noen ganger.

11 dpo, er det bare meg eller er det antydning til noe på denne? Ble brått usikker på øya mine når jeg så på bildene fra i dag til morgenen...
1000010040.jpg

Håper hcg er smittsomt! …er litt lei prøving, så hadde vært veldig hyggelig med en positiv test… om det er mulig å bestemme seg for sånt, så bestiller jeg det nå.
Vi får virkelig håpe det er smitsomt, vi begynner å bli leie vi også, tiende pp nå, uten napp så langt :smiley-ashamed004

Back
Topp