Vi har samme EL og lik IKM! Tok og tester i dag som var helt blendahvite! Vi får følge med på hverandre
Gøy!! Lykke til! Du klarer å vente til tirsdag? Når jeg først har startet ryker én om dager her
Vi prøver igjen i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har samme EL og lik IKM! Tok og tester i dag som var helt blendahvite! Vi får følge med på hverandre
Jeg har faktisk ikke så mange tester igjen og har lovet meg selv å ikke kjøpe flere. Så da må jeg være selektiv på hvor ofte jeg kan teste!Gøy!! Lykke til! Du klarer å vente til tirsdag? Når jeg først har startet ryker én om dager her
Vi prøver igjen i morgen
Gleder meg til å følge med og håpe det går veien for oss! Burde vente til tirsdag jeg ogsåVi har helt samme løp! Blir spennende fremover! Jeg tenker å vente til iallefall tirsdag før jeg tester på ny
Burde vente til tirsdag jeg også, men blir fort en test i morgenVi prøver igjen i morgen
Er ikke det en strek da?? så spennende! Første testen? Og hvor mange dpo?God morgen, hva tenker vi? 4 dager til mensen. Jeg skjelver
Jeg ser!God morgen, hva tenker vi? 4 dager til mensen. Jeg skjelver
Alltid mer synlig i virkeligheten... Men blir veldig gøy å se de neste dagene da! Uansett ganske tidlig!Har noen tester bak meg fra før, men første dagen jeg ser strek med stor sannsynlighet. Den er mer synlig i virkeligheten selfølgelig Jeg er litt usikker på DPO faktisk for appene mine sier to ulike dager, den ene sier 16 februar og den andre 14 februar. Men er vel et sted mellom 8-10 dpo
Mine tester fra i dag! MS er helt klart pos Men syns ikke det er stor stigning i smilereader sin. Håper det bare er fordi den er litt treigereVis vedlegget 429261
Hvilken dpo fikk du tydelig test? Syklusene mine har vært tullete siden SA, så ting kan helt klart endre seg. Er du sikker på når du hadde eggløsning? IKM er vel mest avhengig av når eggløsningen var.IKM er i utgangspunktet 29.02, men har fått tydelig positiv test allerede nå. Kan IKM ha forandret seg etter SA forrige mnd?