IKM uke 9

Vi har måttet ta en pause i prøvingen grunnet en operasjon jeg må gjennomføre... Fikk heldigvis beskjed i tide, før EL, slik at vi har brukt kondom denne mnd. Veldig ambivalent for meg, da jeg vet at tiden ikke er på min side, grunnet alder. -Men, helsa først!

Ønsker alle sammen masse lykke til :Heartbigred

Dagens test 10 dpo, godt det er noen dager til før jeg kan gi opp
1000010012.jpg

Gøy!! Lykke til! Du klarer å vente til tirsdag? Når jeg først har startet ryker én om dager her :hilarious:

Vi prøver igjen i morgen:Heartpink
Jeg har faktisk ikke så mange tester igjen og har lovet meg selv å ikke kjøpe flere. Så da må jeg være selektiv på hvor ofte jeg kan teste!
Og det er jo egentlig litt tidlig, så jeg skal klare å vente to dager

Så fint å se at det er noen positive tester i gruppa allerede. Håper det blir terminspirer :Heartred

9 DPO og testvegring… :bored: Normalt ville jeg ha brent av første test for lengst, men denne pp så kjenner jeg at jeg trenger å leve i håpet, og tror jeg skal utsette testing til minst i morgen, 10 DPO, helst lenger. Føler meg så sikker på at det ikke gikk denne pp heller. :sorry:

Har noen tester bak meg fra før, men første dagen jeg ser strek med stor sannsynlighet. Den er mer synlig i virkeligheten selfølgelig Jeg er litt usikker på DPO faktisk for appene mine sier to ulike dager, den ene sier 16 februar og den andre 14 februar. Men er vel et sted mellom 8-10 dpo

Vedlegg

• IMG_5841.jpeg
    IMG_5841.jpeg
    798,8 KB · Visninger: 79
Har noen tester bak meg fra før, men første dagen jeg ser strek med stor sannsynlighet. Den er mer synlig i virkeligheten selfølgelig Jeg er litt usikker på DPO faktisk for appene mine sier to ulike dager, den ene sier 16 februar og den andre 14 februar. Men er vel et sted mellom 8-10 dpo
Alltid mer synlig i virkeligheten... Men blir veldig gøy å se de neste dagene da! Uansett ganske tidlig!

Mine tester fra i dag! MS er helt klart pos :happy093Men syns ikke det er stor stigning i smilereader sin. Håper det bare er fordi den er litt treigere:dontknowVis vedlegget 429261

Oi wow, tenk at det kan være så stor forskjell! :nailbiting: Hadde stolt mest på MS, virker som den er ganske pålitelig!:love017 Så gøy, gratulerer!!

IKM er i utgangspunktet 29.02, men har fått tydelig positiv test allerede nå. Kan IKM ha forandret seg etter SA forrige mnd?
Hvilken dpo fikk du tydelig test? Syklusene mine har vært tullete siden SA, så ting kan helt klart endre seg. Er du sikker på når du hadde eggløsning? IKM er vel mest avhengig av når eggløsningen var.

Back
Topp