Håpefullmh
Forelsket i forumet
Hoff dette er ikke noe godt… Håper det kun er forskjell i konsentrasjonen av urinen som er grunnen.. jeg krysser fingrene for degJeg gir opp.
Cb vanlig var mye sterkere i går. I dag er den jo nesten negativ.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoff dette er ikke noe godt… Håper det kun er forskjell i konsentrasjonen av urinen som er grunnen.. jeg krysser fingrene for degJeg gir opp.
Cb vanlig var mye sterkere i går. I dag er den jo nesten negativ.
![]()
Takk! Jeg skal teste igjen i dag, på samme tid jeg vanligvis har gjort det, i det fjerne håp at det bare var døgnvariasjon. Tok en morgentest også, fordi koko, men den var så rar i fargestoffet, så vanskelig å sammenlikne den med noen av de andre. Mye tynnere stripe. Så venter til etter lunsj som de andre dagene. Håper du også får positiv ms i dag. Kanskje vi begge har en dårlig batch…Så fin strek!!
Edit: Så din neste kommentar… Håper for deg!
8DPOTenker du kan sette meg som gravid nåGratulerer!! Siden du skrev jeg skulle vente med å flytte deg, så avventer jeg beskjed fra deg.

Ok, men jeg håper likevel for deg…Negativ test 11 dpo. Jeg kan settes på TR.
Så hyggelig å se! Lykke til!Skjønner ingenting. Denne er jo tydelig positiv og ganske sterk, hadde forventa konsekvent lavere om det var kjemisk. Skal gå til legen og be om HCG i morgen, gidder ikke dette her
Vis vedlegget 429196
Nei, det er jo ikke så rart!Ja, litt godt å høre om fler som er sånn. Men ja, det er jo kanskje ikke så rart at stressnivået er litt høyere akkurat nå![]()
Se på den da!Skjønner ingenting. Denne er jo tydelig positiv og ganske sterk, hadde forventa konsekvent lavere om det var kjemisk. Skal gå til legen og be om HCG i morgen, gidder ikke dette her
Vis vedlegget 429196
Høres fornuftig ut å dra til legen imorra, men jeg krysser fingra for deg likevelSkjønner ingenting. Denne er jo tydelig positiv og ganske sterk, hadde forventa konsekvent lavere om det var kjemisk. Skal gå til legen og be om HCG i morgen, gidder ikke dette her
Vis vedlegget 429196
Når tenker du å begynne testingen?Klør i fingrene etter å teste. Men er bare 6 dpo (ish), så det er jo alt for tidligNipplene har vært ømme i mange dager nå, og det blir vare verre og verre

Det er uansett lurt å gå til legen, for da får man registrert det. Dette er min tredje positive runde siden april i fjor, og hvis det ender med kjemisk nå, så får jeg støttebehandling med progesteron neste gang og også henvisning for habituell abortSe på den da!
Har kontaktet lege for hcg-sjekk selv. Er vel den beste måten å få ordentlig svar på. Jeg er ganske sikker på at det er kjemisk her.
Vil vente så lenge som mulig for ikke å bli så skuffaNår tenker du å begynne testingen?![]()
IKM er ikke før om 1 uke. Kommer sikkert til å ryke på en test litt for tidlig neste uke, men vil forsøke å vente til torsdag i hvert fallSamme herVis vedlegget 429207
8 dpo, første tester tatt!
Ikke mye å skrive hjem om gitt..
Men vet jo at 8dpo er for tidlig for de fleste, så gir det såklart noen dager til![]()
Vi har samme EL og lik IKM! Tok og tester i dag som var helt blendahvite! Vi får følge med på hverandreVis vedlegget 429207
8 dpo, første tester tatt!
Ikke mye å skrive hjem om gitt..
Men vet jo at 8dpo er for tidlig for de fleste, så gir det såklart noen dager til![]()
Vi har helt samme løp! Blir spennende fremover! Jeg tenker å vente til iallefall tirsdag før jeg tester på ny