IKM uke 9

CD24, 9 dager etter ovitrelle. Kan være mellom 7-9 dpo. Lite sannsynlig at jeg er 9 dpo, så er veldig tidlig. Fortsatt strek på testen, så litt vanskelig å vite om det er spire eller ovitrelle. Blir spennende uke! ❤️
IMG_1257.jpeg

Så fin strek!!

Edit: Så din neste kommentar… Håper for deg!
Takk! Jeg skal teste igjen i dag, på samme tid jeg vanligvis har gjort det, i det fjerne håp at det bare var døgnvariasjon. Tok en morgentest også, fordi koko, men den var så rar i fargestoffet, så vanskelig å sammenlikne den med noen av de andre. Mye tynnere stripe. Så venter til etter lunsj som de andre dagene. Håper du også får positiv ms i dag. Kanskje vi begge har en dårlig batch…

Noen andre som også stresser over hvorfor ikke festeblødning kommer selv om du vet at ikke alle får det? :sorry:

Vært på nattevakt så tenker å ta første test når jeg står opp:nailbiting: 8DPO

DPO 8/9i dag, og testen er helt blendahvit!
Får vente til tirsdag og teste på nytt da. Krysser fingrene ☺️ Tester med bp tidlig stav. Noen som har erfaring med disse?

Vedlegg

• IMG_4359.jpeg
    IMG_4359.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 59
  • IMG_4360.jpeg
    IMG_4360.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 60
  • IMG_4361.jpeg
    IMG_4361.jpeg
    727,5 KB · Visninger: 61
Se på den da! ❤️
Har kontaktet lege for hcg-sjekk selv. Er vel den beste måten å få ordentlig svar på. Jeg er ganske sikker på at det er kjemisk her.
Det er uansett lurt å gå til legen, for da får man registrert det. Dette er min tredje positive runde siden april i fjor, og hvis det ender med kjemisk nå, så får jeg støttebehandling med progesteron neste gang og også henvisning for habituell abort :) Det får man ikke med mindre man har dokumentert det...

IKM er i utgangspunktet 29.02, men har fått tydelig positiv test allerede nå. Kan IKM ha forandret seg etter SA forrige mnd?

1000011149.jpg

8 dpo, første tester tatt!
Ikke mye å skrive hjem om gitt.. :hilarious:
Men vet jo at 8dpo er for tidlig for de fleste, så gir det såklart noen dager til:joyful:

Back
Topp