IKM uke 9

Altså, nå forstår jeg at jeg er gravid! :Heartpink Men vet ikke helt om jeg stoler på IKM lenger.. vet EL var 11.feb, men hatt lange sykluser.. hadde SA 24.januar.. jammen ikke godt å forutsi hvor langt man er på vei da.. men håper jo at IKM er nærmere enn jeg trodde, rundt 29.feb var utgangspunktet.. :angelic:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 82
Jaa dette er vel fin stigning det? :happy: En dobling så tidlig er så liten i total mengde at det gir lite utslag de første doblingene! Du er gravid!
Takk. ❤️ For noe styr!
Jeg stoler ikke helt på det enda. Må vente og se hvordan det utvikler seg.
Jeg kan kanskje driste meg til å ta en digital i morgen?

Takk. ❤️ For noe styr!
Jeg stoler ikke helt på det enda. Må vente og se hvordan det utvikler seg.
Jeg kan kanskje driste meg til å ta en digital i morgen?
Jeg har aldri tatt digital, men ut fra hvordan clear bluen din er i dag, så tenker jeg definitivt digital vil så ut 1-2 i morgen ja :)

Altså, nå forstår jeg at jeg er gravid! :Heartpink Men vet ikke helt om jeg stoler på IKM lenger.. vet EL var 11.feb, men hatt lange sykluser.. hadde SA 24.januar.. jammen ikke godt å forutsi hvor langt man er på vei da.. men håper jo at IKM er nærmere enn jeg trodde, rundt 29.feb var utgangspunktet.. :angelic:
Gratulerer!! Siden du skrev jeg skulle vente med å flytte deg, så avventer jeg beskjed fra deg :Heartpink.

Pleier du å ha 18 dagers lutealfase? Gjennomsnittet for lutealfase er ca 12 dager mener jeg å ha lest i forskning. Hvis man har så lang lutealfase har jeg lest at det kan være et tegn på hormonell ubalanse.

9 dpo - kan hinte spor av skygge kaassnskje. Men ikke noe jeg kan med sikkerhet si at er strek. Men ikke like blenda som de siste jeg tok i går... så mye for å vente med å teste til ikm:bag:

Legg ut bilde legg ut bilde!! :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
9 dpo - kan hinte spor av skygge kaassnskje. Men ikke noe jeg kan med sikkerhet si at er strek. Men ikke like blenda som de siste jeg tok i går... så mye for å vente med å teste til ikm:bag:

Makesure vanlig. Synes fortsatt den er svak 10/11dpo, men er første gang jeg tester med makesure så kanskje ikke så lurt å sammenlikne den med rfsu tidlig tatt senere på dagen. Denne ble i hvert fall positiv innenfor tidsfristen. Får nok fasiten i morgen :nailbiting:
Ser jo veldig bra ut dette!!

Noen som opplever følelsen av at hjerte hopper ovre ett slag/tar et ekstra? Opplever dette fra tid til annen, og det er ikke noe galt med hjertet (har testet), men nå de sist dagene skjer det heele tiden..
Jepp! Det er ganske ekkelt selv om man har fått bekrefta at det ikke er farlig.. Jeg har unormalt mange ekstraslag, men har vært til utredning og de fant ingenting på meg heller. Merker det mer tydelig når jeg er mer sliten, stressa, eller får hjertebank av en eller annen grunn

Røk på et par tester i morges er bare 9dpo, så tidligere enn jeg hadde tenkt å begynne. Men hadde så sykt vondt i puppene i går og var litt småkvalm. Mulig en liten skygge på bp sin, men de er vel kjent for skygger? Så da skyldes vel alle symptomer progesteron heller enn hcg
IMG_7982.jpeg

Røk på et par tester i morges er bare 9dpo, så tidligere enn jeg hadde tenkt å begynne. Men hadde så sykt vondt i puppene i går og var litt småkvalm. Mulig en liten skygge på bp sin, men de er vel kjent for skygger? Så da skyldes vel alle symptomer progesteron heller enn hcgVis vedlegget 429119

Hmmm syns den streken ser rosa ut jeg, men.. :nailbiting: Og syns også den er mer tydelig enn BP sine vanlige skyggestreker. Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså, men jeg er veldig spent på neste test!:bag:

Hmmm syns den streken ser rosa ut jeg, men.. :nailbiting: Og syns også den er mer tydelig enn BP sine vanlige skyggestreker. Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså, men jeg er veldig spent på neste test!:bag:
Spent selv!! Og tror ikke jeg mister håpet før jeg har neg test 12-13dpo! Selv om jeg prøver å ikke ha for høye forhåpninger også vanskelig balansegang det der. Men har ikke flere bp-tester da, derfor jeg tok den andre også for å kunne sammenligne fra dag til dag.

Back
Topp