IKM uke 9

Noen som har begynt å få litt symptomer enda? Jeg henger meg veldig opp i murringer/kramper langt ned i magen. Begynte med en ømhet i går, og er mer krampelignende i dag. 7dpo, så et stykke frem til ikm enda. Vet at det kan skyldes PMS, men håper så inderlig det er noe mer!
Nope! Murringer her også, men det kjennes helt likt ut som alltid. Eneste som er annerledes er at jeg har hatt veldig lav livmortapp denne syklusen. Nå er den på vei oppover.

Jeg syns den er sterkere enn i går og du er vel bare 10 dpo enda? :love2 Krysser fingrene for terminspire :love7
10dpo ja, muligens 9, fikk ikke tatt temp dagene etter EL så må bare gå ut fra EL-smertene. Tør ikke teste mer i dag nå, venter til i morgen enda jeg har hamstret makesure :p

Last edited:
Noen som har begynt å få litt symptomer enda? Jeg henger meg veldig opp i murringer/kramper langt ned i magen. Begynte med en ømhet i går, og er mer krampelignende i dag. 7dpo, så et stykke frem til ikm enda. Vet at det kan skyldes PMS, men håper så inderlig det er noe mer!
Mye murringer og veldig vonde pupper. I tillegg til hodepine. Ble plutselig veldig kvalm i stad, men det gikk fort over. Kan være hva som helst.
Er 11 dpo. Har noen positive tester fra ms, cb og rfsu. Men jeg er veldig redd det er kjemisk. Så nå skal jeg ikke teste på et par dager. IKM er tirsdag.

Her skjer det masse. Har hodepine i dag, ømme pupper, fortsatt veldig vondt i korsrygg. Men jeg har jo negativ test så det er ihverfall ikke HCG som forårsaker det :think005 Fikk i januar først en suuupersvak skyggestrek 10 DPO, så kan vel ikke miste håpet så tidlig som 9 DPO, men.

Mye murringer og veldig vonde pupper. I tillegg til hodepine. Ble plutselig veldig kvalm i stad, men det gikk fort over. Kan være hva som helst.
Er 11 dpo. Har noen positive tester fra ms, cb og rfsu. Men jeg er veldig redd det er kjemisk. Så nå skal jeg ikke teste på et par dager. IKM er tirsdag.
Har du hatt kjemisk før siden du er bekymret for dette? Hva gjør at du tenker det er kjemisk?

SP97 - 26 - B1 - PP3 - EL 14/2 - IKM 28/2

Skulle egentlig ikke melde meg inn, men vi gjorde et faktisk forsøk denne gangen så gøy å være med da ikke minst motiverende å se noen positive tester allerede!

LilleSpireL - 30 - PP3 - B2- EL 11.02 - IKM 29.02

Tok to tidlig tester nå nettopp!!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Visninger: 136
Last edited:
Har du hatt kjemisk før siden du er bekymret for dette? Hva gjør at du tenker det er kjemisk?
Aldri hatt det som jeg vet om. Jeg er bare en katastrofetenker, og jeg synes streken på ms ikke var sterk nok mtp stigning. Jeg vet man ikke skal måle stigning med den type tester, men jeg klarer ikke la vær.

Ser nå at testene er svake generelt. Har hatt positiv cb tidlig og rsfu tidlig. Men de var også veldig svake. Er bare 11 dpo da, så det kan hende jeg må roe litt ned.

Vedlegg

• IMG_8423.jpeg
    IMG_8423.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 116
Ser nå at testene er svake generelt. Har hatt positiv cb tidlig og rsfu tidlig. Men de var også veldig svake. Er bare 11 dpo da, så det kan hende jeg må roe litt ned.
Ja okei, prøv å bare ro ned et par dager og se om det blir sterkere strek da. Du får ikke gjort noe med det uansett :Heartred Jeg hadde kjemisk forrige mnd så jeg skjønner at du er urolig for det.

Streksyn? Skygge? Ønsketenkning? hjelp!
Det er enda veldig tidlig, typ 6/7 dpo

Vedlegg

• IMG_5766.jpeg
    IMG_5766.jpeg
    90,4 KB · Visninger: 98
  • IMG_5765.jpeg
    IMG_5765.jpeg
    90,6 KB · Visninger: 98
Det går bra, jeg er også sånn. Etter mange kjemiske så tror jeg det ikke før jeg ser stigning og en feit og tydelig linje :dead:

Kjenner at det er mange tanker i hode i dag. Først og fremst så har jeg de 3 siste dagene hatt en enormt vondt hofte. Dette er et kjent problem for meg men det er flere år siden forrige gang. Vett ikke om dette er et symptom eller om jeg overtenker det. For det andre så ble jeg akutt kvalm etter middag i dag. Det kom og gikk litt noen timer. Vett ikke om dette er relatert til smerten i hofta (hadde tatt smertestillende 1 time før, paraset) eller om det er et tidlig symptom. Jeg tror jeg er 7dpo. Har ikke tatt EL test så vett ikke nøyaktig.
Skal jeg ta en test nå eller vente til neste uke? Håpet er stor og er redd for en skuffelse og at jeg tror at dette er mer en det er.

Den akutte kvamlen kan minne om matforgiftning uten og kaste opp. Mannen min og meg spist det samme til middag men han kjente ikke på noe.

Noen som har noen tanker eller tips?

Stigende BBT på 9dpo. Helt negativ test. Fikk leamus (vibrering?) i nedre del av magen i går kveld og har vart hele natten og på morgenen av og på. Ikke hatt dette tidligere. Pleier å begynne å spotte på 10dpo. Forrige gang jeg prøvde temping begynte tempen å synke på 8dpo (men fikk ikke tempet til samme tid, var bortreist osv)

Vedlegg

• 68B996E1-ECBE-412D-A7AD-3C0F06F68EE9.png
    68B996E1-ECBE-412D-A7AD-3C0F06F68EE9.png
    284,9 KB · Visninger: 27
Back
Topp