IKM uke 9

Da håper jeg du er like gærn med streksynet som meg :bag:
Dette er i dag tidlig, nærmest usynlig: Vis vedlegget 428844
Denne er nå i kveld, også eeekstremt svak:
Vis vedlegget 428845
Er forresten 9dpo :)
Jeg er usikker på det første bildet fordi jeg ser en strek, men den er veldig langt i fra kontrollstreken så er usikker på om det skal være sånn?
Ser strek på nr 2 i alle fall! Krysser fingrene for deg!!

Jeg er usikker på det første bildet fordi jeg ser en strek, men den er veldig langt i fra kontrollstreken så er usikker på om det skal være sånn?
Ser strek på nr 2 i alle fall! Krysser fingrene for deg!!
Den er ved der det er ei stripe i boka, det er riktig plassering om det er den du ser. Om det er en annen så tror jeg det er feil :p

Kaster vel bort noen kroner på test imorra og, helt meningsløst :nailbiting:

Den er ved der det er ei stripe i boka, det er riktig plassering om det er den du ser. Om det er en annen så tror jeg det er feil :p

Kaster vel bort noen kroner på test imorra og, helt meningsløst :nailbiting:
Kjøp en sånn pakke med 10 makesurestrimler hvis du har eurospar, kiwi eller meny i nærheten. Jeg tipper du får en tydelig strek i morgen :love2

9 DPO og blenda test så vidt jeg kan se ihvertfall
20240222_065644.jpg

Noen her med erfaring med Metode tidlig? Jeg har hatt positive steker siden 9 dpo på makesure. Fikk også positiv på cb tidlig og rsfu tidlig går. Men metode tidlig er negativ. Ble plutselig bekymret for kjemisk.

Noen her med erfaring med Metode tidlig? Jeg har hatt positive steker siden 9 dpo på makesure. Fikk også positiv på cb tidlig og rsfu tidlig går. Men metode tidlig er negativ. Ble plutselig bekymret for kjemisk.
Metode er noe dritt :hilarious: Var mye svakere enn alle andre merker jeg prøvde! Ville heller forholdt meg til de andre:joyful:

Noen her med erfaring med Metode tidlig? Jeg har hatt positive steker siden 9 dpo på makesure. Fikk også positiv på cb tidlig og rsfu tidlig går. Men metode tidlig er negativ.
Gi meg beskjed om/ når du vil settes på gravid :Heartpink . Veldig spennende og veldig glad på dine vegne!

Kjøp en sånn pakke med 10 makesurestrimler hvis du har eurospar, kiwi eller meny i nærheten. Jeg tipper du får en tydelig strek i morgen :love2
RFSU tidlig igjen, stoler ikke helt på de og synes fortsatt den er svak (men kanskje sterkere enn i går?). Nå skal jeg suse til Meny og være koko sånn at jeg blir skikkelig skuffa når det er en ny kjemisk :p

Vedlegg

• ADF72EDC-9F0E-48AD-9A6E-4212B309A1FE.jpeg
    ADF72EDC-9F0E-48AD-9A6E-4212B309A1FE.jpeg
    991,2 KB · Visninger: 106
RFSU tidlig igjen, stoler ikke helt på de og synes fortsatt den er svak (men kanskje sterkere enn i går?). Nå skal jeg suse til Meny og være koko sånn at jeg blir skikkelig skuffa når det er en ny kjemisk :p
Jeg syns den er sterkere enn i går og du er vel bare 10 dpo enda? :love2 Krysser fingrene for terminspire :love7

Noen som har begynt å få litt symptomer enda? Jeg henger meg veldig opp i murringer/kramper langt ned i magen. Begynte med en ømhet i går, og er mer krampelignende i dag. 7dpo, så et stykke frem til ikm enda. Vet at det kan skyldes PMS, men håper så inderlig det er noe mer!

Noen som har begynt å få litt symptomer enda? Jeg henger meg veldig opp i murringer/kramper langt ned i magen. Begynte med en ømhet i går, og er mer krampelignende i dag. 7dpo, så et stykke frem til ikm enda. Vet at det kan skyldes PMS, men håper så inderlig det er noe mer!
Jeg drømte rart i natt… Men vet ikke hva som er symptomer og hva som er vanlig i DPO-land.

Jeg drømte rart i natt… Men vet ikke hva som er symptomer og hva som er vanlig i DPO-land.
Nei, er det som gjør det så vanskelig da. De fleste symptomer kan visstnok være begge deler.:banghead: Googler meg gal her, og kommer ikke noe nærmere svaret. Trodde jeg var en tålmodig person helt til jeg begynte å prøve!

Back
Topp