Null problem! …ok, da venter vi et par dager.Ja, kanskje, men er jo litt styr, så kan jo si fra om to dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Null problem! …ok, da venter vi et par dager.Ja, kanskje, men er jo litt styr, så kan jo si fra om to dager
Er bare 7 dpo så nei. Men jeg har kjent på veldig mye i dag. Har plutselig masse utflod (sorry tmi), ubehag i rygg som gjør det vanskelig å stå oppreist over tid, litt ubehag i livmorområdet etc i dag. Alle de tingene (utenom utfloden) kan jeg ha i DPO-land, men det pleier å være da mye nærmere menstruasjon. I går fikk jeg også ekstrem varme og rødme i kinnene mine som jeg også fikk 8 DPO i januar da jeg faktisk ble gravid, men samtidig var jo det hele 2 dager senere enn nå. Er jo skeptisk når det er "symptomer" så tidlig fordi jeg tenker at det er vel mer sannsynlig koblet til progesteron og ikke graviditet.Noen som har begynt testingen? Jeg er så spent…
Mitt egentlige mål er jo å vente til ikm, men det serbjeg på som helt usannsynlig at jeg klarer, så jeg legger lista så lavt jeg kan for å kunne lykkesJeg har et håp om å klare å vente til søndag, men kjenner trangen til testing allerede
Fikk ikke sove i natt, lå bare og tenkte på dette bildet
Hvis jeg skal glemme EL testene jeg har tatt daglig, så hadde jeg andre EL symptomer (slim og økt sexlyst) rundt søndag for en uke siden. Tenk om den var da
I dag tidlig ble det derfor både EL test og graviditetstest, haha! EL test er fortsatt supersvak. HCG ble jeg gal av å stirre på, så bestemte meg for å ta ny om to dager. EL testene er jeg dritt lei, men bør kanskje fortsette CD24 nå, om EL ikke har vært.
Det var vi! Hadde vært gøy om vi havnet i samme termin gruppe igjen, mener vi hadde samme fødested ogsåSkjønner jeg godt vi var vel begge i Juligruppa egt, men mistet begge to. Får håpe det sitter snart for oss begge to
Det varierer, noen ganger mye andre ganger ingen ting. Noen ganger bare en dag og andre ganger mange dager. Så det er idividuelt og forskjellig fra gang til gang her hvertfall Du ble sikkert ikke noe klokere, men sånn er det herOpplever alle å få el-slim rundt eggløsning? Jeg tror ikke jeg har fått det i det hele tatt. Har bare merket litt mer rennende utflod, men ikke noe slim
Ja stemmer! Plutselig ligger vi på føden sammen - det hadde vært stasDet var vi! Hadde vært gøy om vi havnet i samme termin gruppe igjen, mener vi hadde samme fødested også
VeldigJa stemmer! Plutselig ligger vi på føden sammen - det hadde vært stas
Jeg synes jeg ser noe der ja… Blir veldig spennende!Måtte ta en til. Mannen mener han ser noe. Jeg synes den ser rosa ut. Spennende å se hva som skjer videre.
Puppene mine er veldig vonde, og jeg har mye murringer.
Takk for lykkeønskninger og lykke til selv også!Hei!
Jeg kan nok tas av listen igjen dessverre. Trodde eggløsningen kom mye tidligere denne mnd, så meldte meg håpefull inn her pga ubeskyttet sex i riktig tidsrom, men nå kom plutselig eggløsningen -alt for sent. Har testet for første gang etter EL i går for å få det bekreftet. Kjente smerter i siden og kjøpte tester. Streken var kraftigere enn kontrollstreken, og mannen var ikke lenger gira. Hehe!
Det er så rart at el-slim kom for mange dager siden, og selve eggløsningen nå. Nå er det ikke tegn til det slimet. Kroppen er rar..!
Så jeg får vel si meg ferdig med baby-making (ihvertfall for nå). Må være to om det. Sukk! Men ønsker alle lykke til her inne!
(Bildene er fra i går og i dag. Ble svakere i dag, så toppen var nok i går kveld.)
Takktakk!Takk for lykkeønskninger og lykke til selv også!
Du kan jo kanskje legge ut bilde her?Ååh herlighet… Klarte ikke vente to dager selvsagt. Var fortsatt en svaaak skygge på den ene i dag tidlig, så måtte kjøpe en til og teste igjen nå i kveld. Ble sånn RFSU tidlig og klarte selvsagt å tisse så det kom tiss inni testen og nå vet jeg ikke om det er en svak strek eller defekt test