IKM uke 9

Noen som har begynt testingen? Jeg er så spent…
Er bare 7 dpo så nei. Men jeg har kjent på veldig mye i dag. Har plutselig masse utflod (sorry tmi), ubehag i rygg som gjør det vanskelig å stå oppreist over tid, litt ubehag i livmorområdet etc i dag. Alle de tingene (utenom utfloden) kan jeg ha i DPO-land, men det pleier å være da mye nærmere menstruasjon. I går fikk jeg også ekstrem varme og rødme i kinnene mine som jeg også fikk 8 DPO i januar da jeg faktisk ble gravid, men samtidig var jo det hele 2 dager senere enn nå. Er jo skeptisk når det er "symptomer" så tidlig fordi jeg tenker at det er vel mer sannsynlig koblet til progesteron og ikke graviditet.

Så jeg er jo superspent, men jeg orker bare ikke å stå og glo på de der testene om jeg kaaaanskje kan skimte en skygge. Så jeg har fortsatt ikke graviditetstester i hus.

@Aprilsol Spennende! Jeg og har diverse ting jeg kjenner, men det kan jo være typisk for meg i DPO-tiden uten at jeg har tenkt så mye på sånt tidligere. Har hatt kjemisk to av tre siste sykluser og før det hadde jeg MA, så jeg aner egentlig ikke hva som er normalt…

Jeg har et håp om å klare å vente til søndag, men kjenner trangen til testing allerede
Mitt egentlige mål er jo å vente til ikm, men det serbjeg på som helt usannsynlig at jeg klarer, så jeg legger lista så lavt jeg kan for å kunne lykkes :smiley-ashamed004 :D

Jeg kjennet sjøl på denne teste trangen alt :happy8

Fikk ikke sove i natt, lå bare og tenkte på dette bildet :hilarious:

Hvis jeg skal glemme EL testene jeg har tatt daglig, så hadde jeg andre EL symptomer (slim og økt sexlyst) rundt søndag for en uke siden. Tenk om den var da :wacky:

I dag tidlig ble det derfor både EL test og graviditetstest, haha! EL test er fortsatt supersvak. HCG ble jeg gal av å stirre på, så bestemte meg for å ta ny om to dager. EL testene er jeg dritt lei, men bør kanskje fortsette :wacky: CD24 nå, om EL ikke har vært.

Haha, skjønner godt at du blir forvirret! Hadde akkurat en sånn syklus for 3 måneder siden, hvor jeg misset toppet og trodde jeg ikke hadde hatt el - men så kom plutselig TR og da skjønte jeg hvertfall endelig hvor jeg var! :hilarious: :hilarious:

Blir veldig spennende å se om et par dager da!!:woot: Du får legge ut testen her hvis du trenger hjelp til å se:bag:

Opplever alle å få el-slim rundt eggløsning? Jeg tror ikke jeg har fått det i det hele tatt. Har bare merket litt mer rennende utflod, men ikke noe slim

Opplever alle å få el-slim rundt eggløsning? Jeg tror ikke jeg har fått det i det hele tatt. Har bare merket litt mer rennende utflod, men ikke noe slim
Det varierer, noen ganger mye andre ganger ingen ting. Noen ganger bare en dag og andre ganger mange dager. Så det er idividuelt og forskjellig fra gang til gang her hvertfall :) Du ble sikkert ikke noe klokere, men sånn er det her :)

Måtte ta en til. Mannen mener han ser noe. Jeg synes den ser rosa ut. Spennende å se hva som skjer videre.
Puppene mine er veldig vonde, og jeg har mye murringer.

Vedlegg

• IMG_8362.jpeg
    IMG_8362.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 104
Hei!
Jeg kan nok tas av listen igjen dessverre. Trodde eggløsningen kom mye tidligere denne mnd, så meldte meg håpefull inn her pga ubeskyttet sex i riktig tidsrom, men nå kom plutselig eggløsningen -alt for sent. Har testet for første gang etter EL i går for å få det bekreftet. Kjente smerter i siden og kjøpte tester. Streken var kraftigere enn kontrollstreken, og mannen var ikke lenger gira. Hehe!

Det er så rart at el-slim kom for mange dager siden, og selve eggløsningen nå. Nå er det ikke tegn til det slimet. Kroppen er rar..!

Så jeg får vel si meg ferdig med baby-making (ihvertfall for nå). Må være to om det. Sukk! Men ønsker alle lykke til her inne! :D :Heartbigred

(Bildene er fra i går og i dag. Ble svakere i dag, så toppen var nok i går kveld.)

Vedlegg

• IMG_2485.jpeg
    IMG_2485.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 64
  • IMG_2486.jpeg
    IMG_2486.jpeg
    2 MB · Visninger: 64
Hei!
Jeg kan nok tas av listen igjen dessverre. Trodde eggløsningen kom mye tidligere denne mnd, så meldte meg håpefull inn her pga ubeskyttet sex i riktig tidsrom, men nå kom plutselig eggløsningen -alt for sent. Har testet for første gang etter EL i går for å få det bekreftet. Kjente smerter i siden og kjøpte tester. Streken var kraftigere enn kontrollstreken, og mannen var ikke lenger gira. Hehe!

Det er så rart at el-slim kom for mange dager siden, og selve eggløsningen nå. Nå er det ikke tegn til det slimet. Kroppen er rar..!

Så jeg får vel si meg ferdig med baby-making (ihvertfall for nå). Må være to om det. Sukk! Men ønsker alle lykke til her inne! :D :Heartbigred

(Bildene er fra i går og i dag. Ble svakere i dag, så toppen var nok i går kveld.)
Takk for lykkeønskninger og lykke til selv også!

Jeg har så vondt i korsryggen i dag! Måtte til og med bøye meg frem i dusjen for å avlaste ryggen fordi det er så ubehagelig å stå oppreist i flere minutter. Noen andre som har det slik i DPO-tiden? Jeg pleier å få vondt i ryggen kanskje dagen før mens hvis jeg i det hele tatt får det. Har også cravings på pølsebrød. :laughing002 Progesteronnivåene mine må jo ha tatt helt av denne syklusen, for jeg pleier jo ikke å ha det sånn her.

Ååh herlighet… Klarte ikke vente to dager selvsagt. Var fortsatt en svaaak skygge på den ene i dag tidlig, så måtte kjøpe en til og teste igjen nå i kveld. Ble sånn RFSU tidlig og klarte selvsagt å tisse så det kom tiss inni testen og nå vet jeg ikke om det er en svak strek eller defekt test :dance018

Ååh herlighet… Klarte ikke vente to dager selvsagt. Var fortsatt en svaaak skygge på den ene i dag tidlig, så måtte kjøpe en til og teste igjen nå i kveld. Ble sånn RFSU tidlig og klarte selvsagt å tisse så det kom tiss inni testen og nå vet jeg ikke om det er en svak strek eller defekt test :dance018
Du kan jo kanskje legge ut bilde her? :)

Back
Topp