Da er vi to! Ses i uke 10, håper det blir uka vårHelt dødt her Må nok bytte gruppe igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to! Ses i uke 10, håper det blir uka vårHelt dødt her Må nok bytte gruppe igjen.
Takk for veldig godt og utfyllende svar Vil du da tro at jeg er 1DPO i dag eller i morgen? Hvis det ikke klaffer denne pp så skal jeg passe på å teste tidligere på dagen neste ppFor meg ville CD 14 vært positiv. De fleste får positiv mellom 08-12 (gjelder selvsagt ikke alle, men i prosent starter LH-stigningen på natta hos de fleste, mener å huske 80% fra da jeg studerte). Og du testet bare kveld den dagen. Jeg får ikke alltid positiv test selv om jeg tester annahver time, men den kan bli neeesten positiv. En LH-topp trenger bare være 5x LH-nivået for å trigge eggløsning, hos noen er den akkurat det (og gir negativ test) og hos andre er den 10x og gir megapositiv i flere dager. Så jeg teller den som positiv når den er som CD14 hos deg, og har aldri bomma enda. Inkludert da jeg ble gravid sist
Lykke til til deg ogsåDa takker jeg for meg i denne gruppa og hopper til uke 10.
Lykke til alle sammen
Hvis du invisterer i en clearblue fertilitetsmonitor kan du teste hver dag på morgenen (f.eks testvindu fra 06-12) så får du også en forvarsel dagene før EL når du får en østrogenstigning som viser "høy" før du får stigning i LH som gir utslag på vanlige eggløsningstester. Så det anbefales hvis det ikke sitter denne rundenTakk for veldig godt og utfyllende svar Vil du da tro at jeg er 1DPO i dag eller i morgen? Hvis det ikke klaffer denne pp så skal jeg passe på å teste tidligere på dagen neste pp
Takk for tips tror jeg skal prøve å teste oftere med «vanlige» el-tester først før jeg evt kjøper fertilitetsmonitor til den summenHvis du invisterer i en clearblue fertilitetsmonitor kan du teste hver dag på morgenen (f.eks testvindu fra 06-12) så får du også en forvarsel dagene før EL når du får en østrogenstigning som viser "høy" før du får stigning i LH som gir utslag på vanlige eggløsningstester. Så det anbefales hvis det ikke sitter denne runden
Man har også selvsagt de her clearblue advance digital hvis du synes det er for dyrt med en monitor. Men jeg er veldig fornøyd med min monitor.
Tusen takk for svar Håper toppen var rundt da ja, det hadde vært helt supert i hvert fall Jo jeg har kjent på litt diverse smerter (som jeg tror er el smerter). Prøver å bli kjent med syklusen min, men det er ikke bare bare når jeg ikke er noe flink til å teste Siste aksjelegging var ganske sent på kvelden 15.02 (cd12), så håper det var nok!
Når fikk du positiv?
Det skjønner jeg! Jeg var så heldig at den var på 70% rabatt tilfeldigvis på et apotek i fjor. Vet at de selges brukt også på finn og sånt til en mye billigere pengeTakk for tips tror jeg skal prøve å teste oftere med «vanlige» el-tester først før jeg evt kjøper fertilitetsmonitor til den summen
Lurt å legge inn aksjer «just in case», ja .Her er det blinkende smilefjes på 5. dagen her... Håper jeg bare kan ha "misset" toppen, eller at EL er rett rundt hjørnet. Har ingen EL-smerter eller noe så vanskelig å si når den er her om jeg ikke får max på test. Har lagt inn litt aksjer just in case så er jo lov å håpe, men kan ikke si jeg har stor tro blir nok Letrozole neste syklus..
Jeg har ofte el-slim flere dager i forveien, kanskje typisk 4 dager.Hei!
Dere som vet nårtid dere har eggløsning, ved å tempe/teste: Har dere noen ganger opplevd mengder med el-slim uten at EL har kommet rett etterpå eller i tilknytning til slimet?
Jeg hadde masse el-slim på fredag, så ble det borte og helt tørt, slik som etter at et egg har sluppet. Tenkte da at EL hadde vært, men nå, fire dager etter, er jeg på den dagen hvor jeg skulle hatt EL rent teoretisk, og ser ut til at slimet er på tur tilbake. Akkurat som om kroppen forsøkte på torsdag/fredag, også forsøker igjen? Eventuelt at det er snakk om to eggløsninger på en syklus. Noen som har erfaring med slim sammenlignet med når egget faktisk slipper?
Jeg har aldri testa for EL før, men angrer jo litt på at jeg ikke har gjort det nå.
Jeg drømte at jeg hadde eggløsning natt til fredag, og dagen etter var det altså mengder slim.
Ønsker nok litt for sterkt.
Takk for svar! Jeg tror selv at jeg har brukt å ha det mest på selve EL-dagen, men denne gangen ser det ut til at det kanskje har slått til fire dager før her også.Jeg har ofte el-slim flere dager i forveien, kanskje typisk 4 dager.
Ja, denne syklusen fikk jeg begynnende EL-slim på en fredag og EL på tirsdagen. Så nesten 5 dager, og det er vanlig for meg. Etterhvert som EL nærmer seg blir slimet mer og mer strekkbartHei!
Dere som vet nårtid dere har eggløsning, ved å tempe/teste: Har dere noen ganger opplevd mengder med el-slim uten at EL har kommet rett etterpå eller i tilknytning til slimet?
Jeg hadde masse el-slim på fredag, så ble det borte og helt tørt, slik som etter at et egg har sluppet. Tenkte da at EL hadde vært, men nå, fire dager etter, er jeg på den dagen hvor jeg skulle hatt EL rent teoretisk, og ser ut til at slimet er på tur tilbake. Akkurat som om kroppen forsøkte på torsdag/fredag, også forsøker igjen? Eventuelt at det er snakk om to eggløsninger på en syklus. Noen som har erfaring med slim sammenlignet med når egget faktisk slipper?
Jeg har aldri testa for EL før, men angrer jo litt på at jeg ikke har gjort det nå.
Jeg drømte at jeg hadde eggløsning natt til fredag, og dagen etter var det altså mengder slim.
Ønsker nok litt for sterkt.
Takk for svar! Det er veldig interessant å høre andres erfaringer her, for har egentlig aldri reflektert så mye rundt dette før nå. Nå som jeg håpet at det betød at EL kom tidligere enn «planlagt».Ja, denne syklusen fikk jeg begynnende EL-slim på en fredag og EL på tirsdagen. Så nesten 5 dager, og det er vanlig for meg. Etterhvert som EL nærmer seg blir slimet mer og mer strekkbart
Den er god! Lykke til!Melder overgang til uke 10 da EL skjedde først i dag hos meg.
Tja… Jeg har jo begynt å kjenne mer etter enn tidligere. Hehe… Jeg er trøtt, ømme pupper og tisser oftere. Kanskje det bare er sånn i DPO-land for meg…?? …men håper selvfølgelig det er symptomer på noe bra! 4/5 DPONoen som har noen symptomer allerede? Det er sikkert altfor tidlig, men har ømme bryster og må tisse veldig ofte. Er også veldig øm i livmorsområdet. Hadde litt menskramper i går, trodde nesten TR skulle komme i går, selv om det ville vært over en uke før tiden. I dag har det føltes ut som om at jeg er støl i livmor/at jeg har holdt meg veldig lenge med å ikke tisse. Noen som har opplevd det? Tror jeg er 5 DPO bare, så er sikkert bare jeg som innbiller meg dette