Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får holde hverandre med selskapFortsatt ingen tegn til EL her.
Samme her. CD23 og fortsatt negative tester
Jeg skal prøve å ikke teste denne gangen, så slipper jeg kanskje å få håp også er det en kjemisk Heldigvis bortreist denne uka, så da går tidenDa er jeg over i DPO-land og kan ikke annet enn vente og vurdere når testing skal begynne…
Håper det var EL smerter daNå har samboeren reist og blir borte hele vinterferien. Vi fikk lagt inn aksjer i går, og håper virkelig det holder (men tviler ). I går tidlig fikk jeg så intense smerter (stikk) på høyre side (typ ved eggstokken). Det varte i ish 1-2 minutter. Det var så ille at jeg slet med å sitte i ro. Føltes ut som noen stakk noe skarpt inn i magen!! Lurer skikkelig på hva det var. Mulig egget slapp eller prøvde å slippe. Noen som har opplevd noe sånn?
CD13 i dag
Spennende da! Mine tester ser også sånn ut, er på CD 20 nåCD16; ingen sterkere eggløsningstest i dag, men det var det heller ikke de forrige syklusene og egget har da vært på rundt 20 mm. Ingen ultralyd denne måneden her pga gyn på ferie, så da må jeg sette ovitrelle utifra tidligere sykluser. Ovitrelle settes i kveld. Så da blir det eggløsning i løpet av helga! Blir spennende uker framover jeg kommer ikke til å teste før dagen før IKM denne ganger, jeg har vært så stresset i tidligere sykluser og det går ikke så mye lenger.
Vis vedlegget 428330
Åh er så kjedelig å gå og vente Men, testene mine kan ha vært slik på morgenen og plutselig helt positiv på kvelden, så det endrer seg rasktSpennende da! Mine tester ser også sånn ut, er på CD 20 nå
Jeg har faktisk 0 graviditetstester hjemme (utenom digitale) og har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe en ny pakke før torsdagskveld som da er 9 dpo sånn at jeg rett og slett ikke har muligheten til å gå på en smell!Da er jeg over i DPO-land og kan ikke annet enn vente og vurdere når testing skal begynne…
Det håper jeg ogsåHåper det var EL smerter da
Lurt! Jeg skal være bortreist fra 7 DPO til 10 DPO, og tenkte å ikke ta med noen tester.Jeg har faktisk 0 graviditetstester hjemme (utenom digitale) og har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe en ny pakke før torsdagskveld som da er 9 dpo sånn at jeg rett og slett ikke har muligheten til å gå på en smell!
Opplevde også mye sterkere smerte denne eggløsningen (i dag) enn jeg har gjort tidligere. Har alltid kjent det godt, men i dag var det skikkelig vondt.Jeg hadde helt sinnsykt vondt i går under/etter EL (såppass at jeg ikke kunne sitte på rumpa på kvelden) og har fortsatt ubehag i rundt livmorområdet i dag. Har lest at når egget løsner så kan det komme blod og væske ut i buken som skaper en irritasjon. Har aldri opplevd det på denne måten før og funderer jo litt på hvorfor det ble sånn denne mnd, om det kan skje hvis der er flere enn ett egg som løsner f.eks
Synes det er lite info å finne om det på nett. Men det er vel slik som mye annet innen kvinnehelse, ikke forsket på. Står bare "det er som oftest ufarlig" etc, men det er jo ikke det jeg lurer på, om det er farlig Men tror også jeg har fått en veldig sterk stigning i progesteron denne runden etter EL i forhold til tidligere hvis jeg skal dømme det etter kroppslige tegn, så sitter jo her og funderer på om det kan ha blitt sluppet flere enn ett egg eller om det bare er veldig annerledes denne måneden siden jeg var gravid en kort stund i januar. Det blir uansett spennende å se om det blir noe eller ei. 1 uke til jeg tar test da, for da er jeg 10 DPO.Opplevde også mye sterkere smerte denne eggløsningen (i dag) enn jeg har gjort tidligere. Har alltid kjent det godt, men i dag var det skikkelig vondt.
El etter MA i høst var helt klart sterkere og mer merkbart. El denne syklusen var også «kraftig» etter kjemisk (kom til 4+4) i forrige syklus.Synes det er lite info å finne om det på nett. Men det er vel slik som mye annet innen kvinnehelse, ikke forsket på. Står bare "det er som oftest ufarlig" etc, men det er jo ikke det jeg lurer på, om det er farlig Men tror også jeg har fått en veldig sterk stigning i progesteron denne runden etter EL i forhold til tidligere hvis jeg skal dømme det etter kroppslige tegn, så sitter jo her og funderer på om det kan ha blitt sluppet flere enn ett egg eller om det bare er veldig annerledes denne måneden siden jeg var gravid en kort stund i januar. Det blir uansett spennende å se om det blir noe eller ei. 1 uke til jeg tar test da, for da er jeg 10 DPO.
Ja, det er typisk det.Synes det er lite info å finne om det på nett. Men det er vel slik som mye annet innen kvinnehelse, ikke forsket på. Står bare "det er som oftest ufarlig" etc, men det er jo ikke det jeg lurer på, om det er farlig Men tror også jeg har fått en veldig sterk stigning i progesteron denne runden etter EL i forhold til tidligere hvis jeg skal dømme det etter kroppslige tegn, så sitter jo her og funderer på om det kan ha blitt sluppet flere enn ett egg eller om det bare er veldig annerledes denne måneden siden jeg var gravid en kort stund i januar. Det blir uansett spennende å se om det blir noe eller ei. 1 uke til jeg tar test da, for da er jeg 10 DPO.
Jeg synes egentlig ikke at EL har vært vondere etter SA, hadde en i oktober og en tidlig i desember i fjor. Men merket at kroppen, eller syklusen ble litt mindre tilregnelig. Oppdaget feks. ikke at jeg hadde hatt EL rundt julaften, trodde den hadde blitt veldig forsinka etter siste SA, men så kom mens i starten av januar. Det er første gang jeg ikke har kjent det/hatt noen symptomer.El etter MA i høst var helt klart sterkere og mer merkbart. El denne syklusen var også «kraftig» etter kjemisk (kom til 4+4) i forrige syklus.