IKM uke 9

Noen andre som har opplevd at der er ganske tørt i DPO-land? Altså nesten null utflod? Har også mye murringer i magen og bittelitt stikking i brystene. Er typ 3 dpo så det er altfor tidlig for noe som helst.

Jeg hadde helt sinnsykt vondt i går under/etter EL (såppass at jeg ikke kunne sitte på rumpa på kvelden) og har fortsatt ubehag i rundt livmorområdet i dag. Har lest at når egget løsner så kan det komme blod og væske ut i buken som skaper en irritasjon. Har aldri opplevd det på denne måten før og funderer jo litt på hvorfor det ble sånn denne mnd, om det kan skje hvis der er flere enn ett egg som løsner f.eks :think005

Det har vært/er noe sløv testing denne pp, men jeg tenker at el er i dag og jeg begynner å telle 1dpo i morgen :)
1000009826.jpg

CD14: Går og venter på sterkere el tester, pleier å sette ovitrelle på syklusdag 15 som er i morgen. Denne gangen er gyn på ferie så jeg gjør det uten å sjekke på ultralyd, derfor må jeg bare krysse fingrene for at den blir satt på riktig tidspunkt. Håper at testene er noe sterkere i morgen tidlig. Har tatt trippel dose letrozol denne syklusen også, så eggløsning burde være rett rundt hjørne uansett. Haff, venter venter… :depressed:
IMG_1022.jpeg

ChunkyMonkey - 30 - B1 - PP3 (PP1 etter BO) - EL 17/02 - IKM 02/03

Fikk blinkende smilefjes på EL-test i dag så håper EL er rett rundt hjørnet :)

Det har vært/er noe sløv testing denne pp, men jeg tenker at el er i dag og jeg begynner å telle 1dpo i morgen :)
Vis vedlegget 428247
Hvorfor tror du den er i dag? Pleier du ikke få positiv test? Spør da det er første gang jeg tester, men ser det står at test streken skal være sterkere enn kontroll streken :)

CD14: Går og venter på sterkere el tester, pleier å sette ovitrelle på syklusdag 15 som er i morgen. Denne gangen er gyn på ferie så jeg gjør det uten å sjekke på ultralyd, derfor må jeg bare krysse fingrene for at den blir satt på riktig tidspunkt. Håper at testene er noe sterkere i morgen tidlig. Har tatt trippel dose letrozol denne syklusen også, så eggløsning burde være rett rundt hjørne uansett. Haff, venter venter… :depressed:
Vis vedlegget 428248
Ser noen andre her skriver at det kan være lurt å teste igjen samme dag når det nærmer seg? :Heartred

Hvorfor tror du den er i dag? Pleier du ikke få positiv test? Spør da det er første gang jeg tester, men ser det står at test streken skal være sterkere enn kontroll streken :)
Jeg tror det fordi at jeg har pleid å teste mer systematisk enn jeg har gjort denne pp, og kjenner igjen tegna kroppen min gir og for meg gir disse få testene en indikasjon på at det stemmer overens med tidligere tester da jeg stort sett bare har stigning og topp et døgns tid :) og da vil jeg tro at jeg nådde toppen uten at jeg fikk testet akuratt da og regner el dagen etter (idag) og 1 dpo i morgen

Jeg er jo helt håpløs på å forklare skriftlig, men håper det gir noe mening :)

Jeg legger ved et bilde fra en tidligere syklus som er lettere å se hvordan det har vært hver måned
1000009835.jpg

Vis vedlegget 428248
Denna ventinga... håper for deg at den lommer snart :Heartred

Jeg tror det fordi at jeg har pleid å teste mer systematisk enn jeg har gjort denne pp, og kjenner igjen tegna kroppen min gir og for meg gir disse få testene en indikasjon på at det stemmer overens med tidligere tester da jeg stort sett bare har stigning og topp et døgns tid :) og da vil jeg tro at jeg nådde toppen uten at jeg fikk testet akuratt da og regner el dagen etter (idag) og 1 dpo i morgen

Jeg er jo helt håpløs på å forklare skriftlig, men håper det gir noe mening :)

Jeg legger ved et bilde fra en tidligere syklus som er lettere å se hvordan det har vært hver måned
Vis vedlegget 428265
Skjønner godt hva du mener! Jeg har fått tre barn ved kun å kjenne på kroppen, så det virker jo bra :hilarious: Denne gangen føler jeg meg visst for gammel til å stole på meg selv:laughing025Men viser seg å være greit, for den kommer jo aldri :wacky:

Første PP jeg tester, og slik det ser ut så var toppen i dagtidlig? Eller kan det være at testen jeg tok i dag ble tatt på utvannet urin og derfor er såpass svak?

Vedlegg

• IMG_4291.jpeg
    IMG_4291.jpeg
    241,5 KB · Visninger: 46
Skjønner godt hva du mener! Jeg har fått tre barn ved kun å kjenne på kroppen, så det virker jo bra :hilarious: Denne gangen føler jeg meg visst for gammel til å stole på meg selv:laughing025Men viser seg å være greit, for den kommer jo aldri :wacky:

Du kommer nok snart inn i det og finner ut at du kan stole på deg selv :Heartred

Back
Topp