IKM uke 9

To negative tester på rad, og kremete utflod. Da kan jeg vel anta at el har vært?

Vedlegg

• IMG_8185.png
    IMG_8185.png
    1.003,7 KB · Visninger: 42
Når regner man dpo fra? Jeg hadde siste positive test 10.2, negative i går og i dag. Er jeg da 1 dpo i dag, eller 2 dpo?
Hilsen utålmodig

Når regner man dpo fra? Jeg hadde siste positive test 10.2, negative i går og i dag. Er jeg da 1 dpo i dag, eller 2 dpo?
Hilsen utålmodig
Du kan regne EL fra dagen etter positiv, og 1dpo dagen etter der, noen har jo positiv til 5-6 dager DPO så ingen grunn til å teste etter første positive :)

Det her er helt sykt, at man begynner å være kvalm og kaste opp allerede når man er 10 dpo? Noen andre som har vært det tidligere?

Iselilja - 32 - b2 - pp11 - el 12.02

Hiver meg inn her etter en treg EL på CD 26. Er så lei av prøving, så håper det klaffer denne runden :angelic:
Jeg la deg inn med IKM 26. februar. Gi meg beskjed om jeg skal flytte deg.

Håper det klaffer for deg!!

Last edited:
Fikk peak på testene i dag, så eggløsning først i morgen! Da ligger jeg noen dager etter skjema :P Koronaen sin feil kanskje? da blir syklusen noen dager lenger, men jeg er fornøyd så lenge eggløsning faktisk skjer denne mnd! Vært litt småstressa for det. Lyst til å oppdatere infoen min?:smiley-angelic002 Venter&håper - 35 - B1 - PP5(PP3 etter SA) - EL 14.2. - IKM 29.02.

Fikk peak på testene i dag, så eggløsning først i morgen! Da ligger jeg noen dager etter skjema :p Koronaen sin feil kanskje? da blir syklusen noen dager lenger, men jeg er fornøyd så lenge eggløsning faktisk skjer denne mnd! Vært litt småstressa for det. Lyst til å oppdatere infoen min?:smiley-angelic002 Venter&håper - 35 - B1 - PP5(PP3 etter SA) - EL 14.2. - IKM 29.02.
Jeg oppdaterer!

Samme som meg - «stabil smiley» på CB i dag, så el blir i morgen på valentines :Heartpink . Dere kan jo gjette hvordan mannen og jeg skal feire.

Last edited:
Back
Topp