Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den ikke stiger før du kommer deg hjem igjen! Er så slitsomt når man ikke langer kan stole på syklusenNy el-test i dag. Heldigvis (siden jeg er bortreist) fortsatt null stigning. Var egentlig som forventet, men stoler ikke lenger på syklusen min etter MA i høst og nå kjemisk i forrige pp.
Å nei, så kjedelig! Jeg vet ikke hvordan korona påvirker. Jeg hadde korona før vi begynte å prøve, så jeg fulgte dårlig med.Tatt en test her på morgenkvisten også, og den var positiv. men det var en koronatest, så er ikke akkurat happy. dette var jo mnd alt skulle tilbake til normalen!! Noen som vet hvordan korona påvirker eggløsning??
Jeg har hørt om flere som ble gravide mens de hadde korona, så så lenge du ikke er for dårlig for sex, så er det ikke nødvendigvis utelukketTatt en test her på morgenkvisten også, og den var positiv. men det var en koronatest, så er ikke akkurat happy. dette var jo mnd alt skulle tilbake til normalen!! Noen som vet hvordan korona påvirker eggløsning??
Da er ikke alt håp ute!!Jeg har hørt om flere som ble gravide mens de hadde korona, så så lenge du ikke er for dårlig for sex, så er det ikke nødvendigvis utelukket
Sniker fra uke 8, men jeg fikk svineinfluensa før sist barn, da slapp ikke egget før jeg ble frisk, så EL ble en uke forsinket bare ble baby ut av det og, enda så deppa jeg ble for å bli syk mens vi skulle prøveTatt en test her på morgenkvisten også, og den var positiv. men det var en koronatest, så er ikke akkurat happy. dette var jo mnd alt skulle tilbake til normalen!! Noen som vet hvordan korona påvirker eggløsning??
Det bringer håp!!! takkSniker fra uke 8, men jeg fikk svineinfluensa før sist barn, da slapp ikke egget før jeg ble frisk, så EL ble en uke forsinket bare ble baby ut av det og, enda så deppa jeg ble for å bli syk mens vi skulle prøve
Helt enig, det hadde vært så herlig med 2024baby!! vi får heie frem så mange spirer som bare detHåper så veldig at det klaffer nå… Sånn rent psykologisk så vil jeg veldig gjerne føde i 2024 pga. egen alder, og da er det bare to muligheter igjen… Heia, heia!!!
Hvor tidlig pleier du å få eggløsning?Endelig er tr over Håper på el raskt, sånn at det er noe håp denne pp. Samboer reiser bort i slutten av neste uke…
Har ikke helt kontroll på akkurat det, da jeg ikke har testet noe særlig etter el. Forrige pp var jeg syk hele syklusen og testet bare et par ganger, og pp før der fikk jeg positiv test cd 8/9 (mener jeg å huske). Blir en smule stresset av el testing, så enn så lenge fokuserer jeg mest på tempen, men får se om jeg tester noe etter el denne ppHvor tidlig pleier du å få eggløsning?
Hvordan er formen?Tatt en test her på morgenkvisten også, og den var positiv. men det var en koronatest, så er ikke akkurat happy. dette var jo mnd alt skulle tilbake til normalen!! Noen som vet hvordan korona påvirker eggløsning??
Skjønner! Er så lett å bli stressa av prøving generelt syns jeg. Men når man først har begynt å tracke... Jeg har null peiling på hva syklusen min skal bringe, er liksom ingen sammenheng mellom LH-tester, temp eller utflod etter SA. Men håper det kan gå likevel!!Har ikke helt kontroll på akkurat det, da jeg ikke har testet noe særlig etter el. Forrige pp var jeg syk hele syklusen og testet bare et par ganger, og pp før der fikk jeg positiv test cd 8/9 (mener jeg å huske). Blir en smule stresset av el testing, så enn så lenge fokuserer jeg mest på tempen, men får se om jeg tester noe etter el denne pp
Blir spennende å følge med da!Mulig jeg hører til her. IKM er enten 25. eller 26.
Malle86 - 37 - b2 - pp1 - el 9.2 eller 10.2 - IKM 25.2 eller 26.2
Vi er egentlig ikke prøvere enda. Har ei på 11 mnd., og vil ha relativt tett, men vi prøver egentlig å sikte oss inn på juni-baby (enklere for to lærere…). Men vi får se. Jeg har testet etter el denne mnd., og vi har overhode ikke vært forsiktige.
Sånn passe. Hadde glemt hvor slitsomt det er å være skikkelig syk. Men bedre i dag enn i går, så satser på det går rett vei! takk som spørHvordan er formen?
Ja, man blir helt slått ut… Jeg var syk før jul og hadde vondt i alle ledd og hele kroppen - tror det var influensa.Sånn passe. Hadde glemt hvor slitsomt det er å være skikkelig syk. Men bedre i dag enn i går, så satser på det går rett vei! takk som spør