IKM uke 9

Ny el-test i dag. Heldigvis (siden jeg er bortreist) fortsatt null stigning. Var egentlig som forventet, men stoler ikke lenger på syklusen min etter MA i høst og nå kjemisk i forrige pp.

Ny el-test i dag. Heldigvis (siden jeg er bortreist) fortsatt null stigning. Var egentlig som forventet, men stoler ikke lenger på syklusen min etter MA i høst og nå kjemisk i forrige pp.
Håper den ikke stiger før du kommer deg hjem igjen! Er så slitsomt når man ikke langer kan stole på syklusen:arghh:

Tatt en test her på morgenkvisten også, og den var positiv. men det var en koronatest, så er ikke akkurat happy. dette var jo mnd alt skulle tilbake til normalen!! Noen som vet hvordan korona påvirker eggløsning??

Tatt en test her på morgenkvisten også, og den var positiv. men det var en koronatest, så er ikke akkurat happy. dette var jo mnd alt skulle tilbake til normalen!! Noen som vet hvordan korona påvirker eggløsning??
Å nei, så kjedelig! Jeg vet ikke hvordan korona påvirker. Jeg hadde korona før vi begynte å prøve, så jeg fulgte dårlig med.

Jeg har hørt om flere som ble gravide mens de hadde korona, så så lenge du ikke er for dårlig for sex, så er det ikke nødvendigvis utelukket :Heartred

Sniker fra uke 8, men jeg fikk svineinfluensa før sist barn, da slapp ikke egget før jeg ble frisk, så EL ble en uke forsinket bare :joyful: ble baby ut av det og, enda så deppa jeg ble for å bli syk mens vi skulle prøve :hilarious:

Håper så veldig at det klaffer nå… Sånn rent psykologisk så vil jeg veldig gjerne føde i 2024 pga. egen alder, og da er det bare to muligheter igjen… Heia, heia!!!
Helt enig, det hadde vært så herlig med 2024baby!! vi får heie frem så mange spirer som bare det :)

Hvor tidlig pleier du å få eggløsning?
Har ikke helt kontroll på akkurat det, da jeg ikke har testet noe særlig etter el. Forrige pp var jeg syk hele syklusen og testet bare et par ganger, og pp før der fikk jeg positiv test cd 8/9 (mener jeg å huske). Blir en smule stresset av el testing, så enn så lenge fokuserer jeg mest på tempen, men får se om jeg tester noe etter el denne pp

Mulig jeg hører til her. IKM er enten 25. eller 26.

Malle86 - 37 - b2 - pp1 - el 9.2 eller 10.2 - IKM 25.2 eller 26.2

Vi er egentlig ikke prøvere enda. Har ei på 11 mnd., og vil ha relativt tett, men vi prøver egentlig å sikte oss inn på juni-baby (enklere for to lærere…). Men vi får se. Jeg har testet etter el denne mnd., og vi har overhode ikke vært forsiktige.

Har ikke helt kontroll på akkurat det, da jeg ikke har testet noe særlig etter el. Forrige pp var jeg syk hele syklusen og testet bare et par ganger, og pp før der fikk jeg positiv test cd 8/9 (mener jeg å huske). Blir en smule stresset av el testing, så enn så lenge fokuserer jeg mest på tempen, men får se om jeg tester noe etter el denne pp
Skjønner! Er så lett å bli stressa av prøving generelt syns jeg. Men når man først har begynt å tracke... Jeg har null peiling på hva syklusen min skal bringe, er liksom ingen sammenheng mellom LH-tester, temp eller utflod etter SA. Men håper det kan gå likevel!!

Mulig jeg hører til her. IKM er enten 25. eller 26.

Malle86 - 37 - b2 - pp1 - el 9.2 eller 10.2 - IKM 25.2 eller 26.2

Vi er egentlig ikke prøvere enda. Har ei på 11 mnd., og vil ha relativt tett, men vi prøver egentlig å sikte oss inn på juni-baby (enklere for to lærere…). Men vi får se. Jeg har testet etter el denne mnd., og vi har overhode ikke vært forsiktige.
Blir spennende å følge med da!

Back
Topp