IKM uke 9

Ja, det er typisk det.
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde kjemisk i januar og. Etter symptomene i forkant å dømme (like som ved graviditet tidligere) og med tanke på blødningen jeg hadde. Den var ikke typisk min mens. Så det kan jo være derfor, men blir spennende å se om det viser seg å være to egg som er sluppet.
Har du barn fra før?
Har ikke barn fra før nei :)

Har testet litt etter el noen dager, men kun en om dagen når jeg plutselig har fått for meg å gjøre det. Hva tenker vi om dette her a? Håper el har vært, men at jeg bare gikk glipp av det siden jeg ikke har testet noe særlig :)

IMG_6406.jpeg

Har testet litt etter el noen dager, men kun en om dagen når jeg plutselig har fått for meg å gjøre det. Hva tenker vi om dette her a? Håper el har vært, men at jeg bare gikk glipp av det siden jeg ikke har testet noe særlig :)

Vis vedlegget 428477

Hmmm hvilken syklusdag pleier du å få el på da?:joyful: Kan jo være testen blir positiv i kveld eller i morgen tidlig også, eller at den var positiv i går kveld. Vanskelig å si:hilarious:

Har hatt eggløsningssmerter utav en annen verden i dag!:hungover: Var på butikken og måtte kjøpe vann og paracet fordi det var så ille.:hilarious:

Lurer på om det er så vondt fordi jeg har to store eggposer på høyre side..:bookworm:

Hmmm hvilken syklusdag pleier du å få el på da?:joyful: Kan jo være testen blir positiv i kveld eller i morgen tidlig også, eller at den var positiv i går kveld. Vanskelig å si:hilarious:
Det er veldig variabelt, og er litt usikker egentlig siden jeg ikke har testet noe særlig etter el tidligere heller. Håper den var positiv i går, for da er det kanskje noe håp denne pp. Tiden vil vise :)

Hei!
Tenker jeg hiver meg med her, selv om vi ikke har forsøkt skikkelig. Hadde ubeskyttet sex fire dager før EL, og håpet er stort hos meg. Mannen var med på å være uforsiktig, selv om han i utgangspunktet føler seg ganske ferdig med barn. Så kom eggløsninga trolig før tiden basert på symptomer (vi trodde at vi var uforsiktige en uke før EL, men det ble visst fire dager før). Sist ble jeg gravid etter sex fem dager før el, men det endte med kjemisk. Derfor håper jeg jo litt nå. :) Spennende tid!

Knøtta88 - 35 - B3 - PP1 - EL 16/2 - IKM 1/3

Åh er så kjedelig å gå og vente :depressed: :depressed: Men, testene mine kan ha vært slik på morgenen og plutselig helt positiv på kvelden, så det endrer seg raskt :Heartbigred
Vis vedlegget 428386
Her snur det jammen fort! :woot:
Fra øverst: CD11-15. De to nederste er cd15 morgen og cd15 ettermiddag!

Gyn så to store follikler i dag på 21mm og 25mm, begge på høyre eggstokk. Krysser fingrene for full klaff!! :joyful:
Oj, skjønner jeg kanskje burde revurdere kun å teste en gang per dag? Men er ikke mye futt på mine :hilarious: Testet 7 dager før dette og, samme resultat.
IMG_9401.jpeg

Oj, skjønner jeg kanskje burde revurdere kun å teste en gang per dag? Men er ikke mye futt på mine :hilarious: Testet 7 dager før dette og, samme resultat.Vis vedlegget 428582

Mulig du kan ha hatt LH-topp på kvelden på cd18 eller 19? :joyful: Jeg har funnet ut at jeg alltid får sterkest test mellom 18-22, så jeg tester ofte to ganger om dagen når jeg tror det nærmer seg! Som du så på testrekka mi snudde det rimelig fort:hilarious:

Hmmm. Blir ikke helt klok på dette. Hadde sikkert følt meg mer klok hvis jeg hadde testet oftere enn det jeg har gjort denne pp. Får prøve igjen neste pp hvis det ikke sitter nå.
Kan det tenkes at jeg har hatt el? Når evt? Hva tenker dere? :Heartred
IMG_6416.jpeg

Hmmm. Blir ikke helt klok på dette. Hadde sikkert følt meg mer klok hvis jeg hadde testet oftere enn det jeg har gjort denne pp. Får prøve igjen neste pp hvis det ikke sitter nå.
Vis vedlegget 428584

Kan jo være toppen var på kvelden cd13, eller morgen cd14? Kan hvertfall se litt sånn ut! Har du ikke kjent noen elsmerter eller lignende? :joyful:
Jeg er vant til at mine tester blir veldig raskt positive, men denne syklusen var det helt ekstremt:hilarious:

Kan jo være toppen var på kvelden cd13, eller morgen cd14? Kan hvertfall se litt sånn ut! Har du ikke kjent noen elsmerter eller lignende? :joyful:
Jeg er vant til at mine tester blir veldig raskt positive, men denne syklusen var det helt ekstremt:hilarious:
Tusen takk for svar:Heartred Håper toppen var rundt da ja, det hadde vært helt supert i hvert fall :joyful: Jo jeg har kjent på litt diverse smerter (som jeg tror er el smerter). Prøver å bli kjent med syklusen min, men det er ikke bare bare når jeg ikke er noe flink til å teste:smiley-ashamed008 Siste aksjelegging var ganske sent på kvelden 15.02 (cd12), så håper det var nok!
Når fikk du positiv?

Mulig du kan ha hatt LH-topp på kvelden på cd18 eller 19? :joyful: Jeg har funnet ut at jeg alltid får sterkest test mellom 18-22, så jeg tester ofte to ganger om dagen når jeg tror det nærmer seg! Som du så på testrekka mi snudde det rimelig fort:hilarious:
Hadde passet bra, for cd17 ble det i hvert fall lagt inn aksjer :hilarious: Får se hva som skjer, fortsetter å teste noen dager til i tilfelle.

Vis vedlegget 428584
For meg ville CD 14 vært positiv. De fleste får positiv mellom 08-12 (gjelder selvsagt ikke alle, men i prosent starter LH-stigningen på natta hos de fleste, mener å huske 80% fra da jeg studerte). Og du testet bare kveld den dagen. Jeg får ikke alltid positiv test selv om jeg tester annahver time, men den kan bli neeesten positiv. En LH-topp trenger bare være 5x LH-nivået for å trigge eggløsning, hos noen er den akkurat det (og gir negativ test) og hos andre er den 10x og gir megapositiv i flere dager. Så jeg teller den som positiv når den er som CD14 hos deg, og har aldri bomma enda. Inkludert da jeg ble gravid sist :)

Back
Topp