Lignende symptomer her! Pleier du å ha det sånn hver mnd?Murringer og sinnsvake pupper. Ingen tydelig strek å skryte av foreløpig 10 dpo. Syk tørste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lignende symptomer her! Pleier du å ha det sånn hver mnd?Murringer og sinnsvake pupper. Ingen tydelig strek å skryte av foreløpig 10 dpo. Syk tørste.
Lignende symptomer her! Pleier du å ha det sånn hver mnd?
Jeg ville sagt denne er positiv!Røk på et par tester i morges er bare 9dpo, så tidligere enn jeg hadde tenkt å begynne. Men hadde så sykt vondt i puppene i går og var litt småkvalm. Mulig en liten skygge på bp sin, men de er vel kjent for skygger? Så da skyldes vel alle symptomer progesteron heller enn hcgVis vedlegget 429119
Jeg er like gammel, og har også en del symptomer hver syklus. Men ofte ikke alle samtidig. Det hadde jeg den gangen jeg var gravid, og det får meg jo til å håpe.Første gangen jeg var gravid var det sånn. Da visste jeg at det bar noe på gang flere dager før ikm og positiv test. Men da merket jeg bare murring 1 dag før mens.
Men de siste 3,5 åra har det vært slik mange ganger. Noen ganger har det vært kjemisk og andre har mensen bare kommet som normalt. Er jo 35 så mulig det at jeg er eldre gjør at pms gjør seg mer gjeldeme nå enn før. Stoler ikke helt på kroppen lenger
Har du testa enda? Regner med du er like gærn som megTakk. For noe styr!
Jeg stoler ikke helt på det enda. Må vente og se hvordan det utvikler seg.
Jeg kan kanskje driste meg til å ta en digital i morgen?
Haha. Jeg er nok det. Testet i dag morges med cb vanlig. Den viste stigning fra i går.Har du testa enda? Regner med du er like gærn som meg
Ingen stigning her fra i går, så frykter kjemisk…
Skal ikke stigningen skje hver 2.-3.dag? Kan man forutsi kjemisk med tester?Har du testa enda? Regner med du er like gærn som meg
Ingen stigning her fra i går, så frykter kjemisk…
Så merkelig!! Håper uansett du bare er blant dem som har lav stigning Metode har jeg også hørt mye rart om…Haha. Jeg er nok det. Testet i dag morges med cb vanlig. Den viste stigning fra i går.
Men så testet jeg med smilereader, ms og metode i stad. MS er som vanlig, svak positiv strek, ingen stigning siden tirsdag. smilereader var svakt positiv, den var veldig negativ tidligere. Metode tidlig var negativ, men den har jeg skjønt er elendig?
Håper dine begynner å stige igjen, og at spiren klamrer seg fast i alt den kan!
Ja, litt godt å høre om fler som er sånn. Men ja, det er jo kanskje ikke så rart at stressnivået er litt høyere akkurat nåJepp! Det er ganske ekkelt selv om man har fått bekrefta at det ikke er farlig.. Jeg har unormalt mange ekstraslag, men har vært til utredning og de fant ingenting på meg heller. Merker det mer tydelig når jeg er mer sliten, stressa, eller får hjertebank av en eller annen grunn
I mine uerfarne øyne ser den bra utTja, det skal jo være økende HCG som vil gi sterkere tester (en stund). Så når den ikke øker kan det bety at utviklingen har sluttet. Men synes min er litt sterk til å være kjemisk så beholder troa litt til.
Vis vedlegget 429153
Takk Får vel fasiten i morgen tenker jeg! Har mista litt tro etter det kom typiske menssmerter i ryggen…I mine uerfarne øyne ser den bra ut
Antall uker siden EL, i utgangspunktet! Ville stolt på cb og makesure foran metode i hvert fall.Da kan jeg vel si at jeg er gravid. Også får vi se hva som skjer. Jeg er ikke helt overbevist over at dette går veien. Makesure gir fortsatt svake streker, nesten skygger. Må være noe galt med dem.
Men. 1-2 uker. Betyr det antall uker siden egget festet seg? Eller siden el? Eller noe annet?
Edit: ville bare legge til at jeg altså fikk negativ metode tidlig i stad. Så enten en ødelagt test, eller så er de skikkelig ræva.
Ånei! Så trist sender en klemTakk Får vel fasiten i morgen tenker jeg! Har mista litt tro etter det kom typiske menssmerter i ryggen…
Edit: nesten negativ test nå, så hadde dessverre rett denne gangen også
Så fin strek!!Tja, det skal jo være økende HCG som vil gi sterkere tester (en stund). Så når den ikke øker kan det bety at utviklingen har sluttet. Men synes min er litt sterk til å være kjemisk så beholder troa litt til.
Vis vedlegget 429153