Mammaentil1
Glad i forumet
5/6 dpo. Kjent litt murringer som varte noen sekunder natt til idag, og nå nettopp. Håper på festesmerter![]()
Håper for deg =) jeg har hatt litt sånn tyngdefølelse nederst i magen i dag. 8dpo. Snodig følelse i grunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5/6 dpo. Kjent litt murringer som varte noen sekunder natt til idag, og nå nettopp. Håper på festesmerter![]()
Jeg også har sånn skikkelig trykkende tung i magen! Men jeg innbiller meg graviditet hver måned så det er sånn dagene gårHåper for deg =) jeg har hatt litt sånn tyngdefølelse nederst i magen i dag. 8dpo. Snodig følelse i grunn
når jeg kjenner etter er jeg kvalm også
håper på positiv test snart daJeg også har sånn skikkelig trykkende tung i magen! Men jeg innbiller meg graviditet hver måned så det er sånn dagene gårnår jeg kjenner etter er jeg kvalm også
så
håper på positiv test snart da
![]()
og ikke var innbilning 
Nå har jeg gitt opp! Blir lei meg og sur og sintorker snart ikke denne prøvingen mere
11 dpo å blenda tidligtest. Skuffelsen hver eneste måned gidder jeg snart ikke mere
tar på psykisk oppi hodet mitt!
jeg går på Lutinus og lurer på når jeg kan slutte for orker ikke gå på det hvis jeg ikke er gravid og forlenge syklusen min unødvendig
Noen her som har fått progesteronstøtte? Og hvor lenge holdt dere på til dere «ga opp» ? 

Må teste også vettu for jeg føler meg så sinnsykt gravid! Men gjør det hver eneste måned så jeg vet ikke hva som er symptom eller ei lenger!Hva tror dere om denne? Ganske jeg skygge om det er det
![]()

Må teste også vettu for jeg føler meg så sinnsykt gravid! Men gjør det hver eneste måned så jeg vet ikke hva som er symptom eller ei lenger!Hva tror dere om denne? Ganske jeg skygge om det er det
![]()

Er 11 dpo i dag! Men den jeg tok på morningen i dag var blendadet ser for sterkt ut til å være skygge
hvor mange dpo er du i dag?

så jeg vet ikke jeg altså! Hadde ikke troa på morningen i dag! Men fikk et lite håp nå daVis vedlegget 319583
Defekt test eller strek? Er bare 9dpo, så tipper den er defekt.. Men den har vært sånn uforandret gjennom de 5 minuttene som er avlesningstiden, og ikke endra seg etter heller...
Får nok å ny i morgen også ja.. sikkert bare lureri for å lage litt spenning og nerver i hverdagen![]()
Er 11 dpo i dag! Men den jeg tok på morningen i dag var blendaså jeg vet ikke jeg altså! Hadde ikke troa på morningen i dag! Men fikk et lite håp nå da
![]()
,jeg fikk sterkest graviditetstest på kvelden da jeg testet (som en gal) med lillemann.Håper håperDet må jo være spire her,jeg fikk sterkest graviditetstest på kvelden da jeg testet (som en gal) med lillemann.
nervepirrende! Men nå når testen har tørka syns det nesten ikke! Men jeg venter med å teste til i morgen! Så får jeg nok et svar da 
![]()

den er jo ganske tydelig?! Du mååå ta en ny
Jeg har kun 1 tidligtest igjen og 1 vanlig! Så jeg må spare til i morgenden er jo ganske tydelig?! Du mååå ta en ny
![]()
svidd av en del tester de siste dagene
ja den er super tydelig da!