IKM uke 9

Håper for deg =) jeg har hatt litt sånn tyngdefølelse nederst i magen i dag. 8dpo. Snodig følelse i grunn
Jeg også har sånn skikkelig trykkende tung i magen! Men jeg innbiller meg graviditet hver måned så det er sånn dagene går :hilarious: når jeg kjenner etter er jeg kvalm også:p:happy: håper på positiv test snart da:)

Jeg også har sånn skikkelig trykkende tung i magen! Men jeg innbiller meg graviditet hver måned så det er sånn dagene går :hilarious: når jeg kjenner etter er jeg kvalm også:p:happy: håper på positiv test snart da:)

Hehe, kjenner litt følelsen, men vi får tru det er positiv test snart ja :hilarious: og ikke var innbilning :hilarious:

Testet ikke i morrest, ettersom det var blenda de to forrige morgenene. Er ifølge FF 13 DPO i morgen, så kanskje tester jeg da, men venter antagelig til mandag og 14 DPO. Er 99% sikker på at jeg ikke er gravid denne PP, så tenker egentlig det hadde vært gunstig om mensen kom før jeg kaster bort flere tester;)

Kjøpte forresten koffeinfrie kapsler til Dolce Gusto kaffemaskinen min i kveld. De var absolutt drikkelig, smakte nesten autentisk som den vanlige latten jeg lager! Mulig jeg smaker forskjell om jeg ikke har i melk, men merker at jeg antagelig kan klare å drikke denne typen kaffe for å redusere koffein-inntaket i neste PP!:)

Kjøpte også inn en flaske rosa grapefruktjuice, oog en flaske appelsinjuice, tenker å blande disse to. Sjekket ikke holdbarheten da, men satser på at de holder seg til TR kommer, om jeg ikke åpner dem:)

Her er det pms fra en annen dimensjon :bag: Utålmodig nå de siste dagene før testing, som ikke gjør saken bedre :yuck:

Nå har jeg gitt opp! Blir lei meg og sur og sint:( orker snart ikke denne prøvingen mere:wtf: 11 dpo å blenda tidligtest. Skuffelsen hver eneste måned gidder jeg snart ikke mere:( tar på psykisk oppi hodet mitt!

Kjenner tr kommer i løpet av dagen:wtf: jaja satser på at det går bedre neste pp:happy:

Nå har jeg gitt opp! Blir lei meg og sur og sint:( orker snart ikke denne prøvingen mere:wtf: 11 dpo å blenda tidligtest. Skuffelsen hver eneste måned gidder jeg snart ikke mere:( tar på psykisk oppi hodet mitt!

Huff, så kjedelig! Her er jeg 13 DPO og testet blenda på tidligtest i morrest, så da er det kjørt her også. Håper mensen kommer før torsdag, jeg bruker da ikke ha så lang lutealfase, så håper på at den kommer litt før beregningen til FF. Appene er nok forvirret av operasjonen min i januar som forstyrret syklusen min:p

Bedre lykke neste gang til oss!

Jeg er 11 dpo i dag og ikke testet på morgenurin enda, men greit konsentrert ettermiddagsurin var blenda i går. Kjenner absolutt ingenting så har ikke helt følelsen på at det går bra denne mnd:grumpy: jeg går på Lutinus og lurer på når jeg kan slutte for orker ikke gå på det hvis jeg ikke er gravid og forlenge syklusen min unødvendig :shy: Noen her som har fått progesteronstøtte? Og hvor lenge holdt dere på til dere «ga opp» ? :oops:

20200223_133704.jpg

Defekt test eller strek? Er bare 9dpo, så tipper den er defekt.. Men den har vært sånn uforandret gjennom de 5 minuttene som er avlesningstiden, og ikke endra seg etter heller...
Får nok å ny i morgen også ja.. sikkert bare lureri for å lage litt spenning og nerver i hverdagen :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Må teste også vettu for jeg føler meg så sinnsykt gravid! Men gjør det hver eneste måned så jeg vet ikke hva som er symptom eller ei lenger! :banghead: Hva tror dere om denne? Ganske jeg skygge om det er det:nailbiting:

Vedlegg

• 37116023-394B-4ED1-92C3-A7B8EA652F10.jpeg
    37116023-394B-4ED1-92C3-A7B8EA652F10.jpeg
    13,5 KB · Visninger: 157
Må teste også vettu for jeg føler meg så sinnsykt gravid! Men gjør det hver eneste måned så jeg vet ikke hva som er symptom eller ei lenger! :banghead: Hva tror dere om denne? Ganske jeg skygge om det er det:nailbiting:

det ser for sterkt ut til å være skygge :woot:

hvor mange dpo er du i dag?

det ser for sterkt ut til å være skygge :woot:

hvor mange dpo er du i dag?
Er 11 dpo i dag! Men den jeg tok på morningen i dag var blenda:meh::nailbiting: så jeg vet ikke jeg altså! Hadde ikke troa på morningen i dag! Men fikk et lite håp nå da:)

Vis vedlegget 319583
Defekt test eller strek? Er bare 9dpo, så tipper den er defekt.. Men den har vært sånn uforandret gjennom de 5 minuttene som er avlesningstiden, og ikke endra seg etter heller...
Får nok å ny i morgen også ja.. sikkert bare lureri for å lage litt spenning og nerver i hverdagen :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Den er nok defekt. For trer to timer ble streken svakere og nesten borte.. Så nå ser den mer ut som skygge... Men det er uansett tidlig og jeg får ta en ny om et par dager.

Er 11 dpo i dag! Men den jeg tok på morningen i dag var blenda:meh::nailbiting: så jeg vet ikke jeg altså! Hadde ikke troa på morningen i dag! Men fikk et lite håp nå da:)

Det må jo være spire her:chicken: ,jeg fikk sterkest graviditetstest på kvelden da jeg testet (som en gal) med lillemann.

Det må jo være spire her:chicken: ,jeg fikk sterkest graviditetstest på kvelden da jeg testet (som en gal) med lillemann.
Håper håper :nailbiting: nervepirrende! Men nå når testen har tørka syns det nesten ikke! Men jeg venter med å teste til i morgen! Så får jeg nok et svar da ;);):shy:

:wideyed::wideyed::wideyed: den er jo ganske tydelig?! Du mååå ta en ny:woot:

Back
Topp