IKM uke 9

Det er så spennende å følge med på dere som er i gang med testingen!:) Her har det vært en hektisk uke, men da går heldigvis dagene bittelitt fortere også:p Er 4dpo i dag og klør allerede etter å få svidd av noen tester:wacky: forrige pp hadde jeg så mange symptomer at jeg var sikker på at det måtte bli en positiv test, men nei da. Resten av pp’ene har jeg ikke hatt et eneste symptom, kjenner ikke noe foreløpig denne gangen heller, bare litt mensen murringer i et par dager, men tviler på at det er noe henge håpet på:wtf::) men er jo tidlig ennå, så får vel ikke gi opp håpet riktig enda:D Krysser fingrene videre for mange positive tester her inne:)

Jeg vil også teste når jeg ser alle dere andre tester :hilarious: men jeg er bare 7 dpo, så det er jo ingen vits å gjøre det :banghead: hvorfor går tiden så sakte? :hilarious: flere som føler det sånn?

Testerekka så langt, IKM 24.02. To øverste er 7 dpo, så 8 - 9 - 10 - 11. Skjer dette virkelig?:wideyed:
IMG_20200221_094655.jpg

Usikker på om jeg kan skimte noe så vidt her, noen som har noen meninger? :) Ble litt ivirig så tok den nå i kveld, men kjøpte med en til i morgen tidlig å

Ååh, spennende! litt vanskelig å se, men kan kanskje se noe! Har du prøvd å ta den fra hverandre? Kan være enklere å se da:nailbiting:

Da ser det ut som TR kom her denne mnd.. Var rødt både på papiret og i trusen nå. Begynner å bli lei av så svingende sykluser og negative tester.. Da blir det ny PP i april, kanskje vi ses igjen der.

Ønsker alle andre masse lykke til og sender dere ønske klemmer :Heartpink:Heartpink

Da ser det ut som TR kom her denne mnd.. Var rødt både på papiret og i trusen nå. Begynner å bli lei av så svingende sykluser og negative tester.. Da blir det ny PP i april, kanskje vi ses igjen der.

Ønsker alle andre masse lykke til og sender dere ønske klemmer :Heartpink:Heartpink

Så leit å høre:sorry: Ja, plutselig ses vi igjen! Lykke til neste gang, styrkeklem til deg!

Blenda test 10dpo. Har ikke så mye forhåpninger egentlig, føler på meg at TR kommer :meh:

5/6 dpo. Kjent litt murringer som varte noen sekunder natt til idag, og nå nettopp. Håper på festesmerter:p

Back
Topp