IKM uke 9

Vedlegg

• E41682AF-BEC1-4B68-B744-62690EEF7EB4.jpeg
    E41682AF-BEC1-4B68-B744-62690EEF7EB4.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 151
Må teste også vettu for jeg føler meg så sinnsykt gravid! Men gjør det hver eneste måned så jeg vet ikke hva som er symptom eller ei lenger! :banghead: Hva tror dere om denne? Ganske jeg skygge om det er det:nailbiting:
Ser en strek! Krysser fingrene!:happy:

Oi så spennende tester!! Håper det er gravid streker!:smiley-bounce022
Jaaaa :) jeg også! Fant ikke eggløsningen med tester denne måneden men jeg tempe litt! Og den fant el når jeg regna med at jeg hadde set:) så jeg krysser alt nå å håper på sterkere i morgen :nailbiting:

Jeg kan settes på TR. Må ha beregnet litt feil:).
Men den var veldig velkommen litt før jeg trodde så vi kan begynne på 11pp.
Men kommer selvfølgelig til å titte innom den kommende uken og se hvordan det går med dere. Krysser fingrene for alle sammen!
Masse lykke til!:Heartred

Men kommer selvfølgelig til å titte innom den kommende uken og se hvordan det går med dere. Krysser fingrene for alle sammen!
Krysser fingrene for at det klaffer for deg på neste forsøk :Heartred sender en klem.

Lykke til i neste pp❤️ Håper det klaffer for dere om ikke så lenge ❤️

Det høres iallfall ut som du er ved godt mot:shy: Håper det klaffer neste pp! Tror ikke det går her denne gangen heller, så kanskje vi møtes i neste ikm uke 12? Stor klem:happy:

Det høres iallfall ut som du er ved godt mot:shy: Håper det klaffer neste pp! Tror ikke det går her denne gangen heller, så kanskje vi møtes i neste ikm uke 12? Stor klem:happy:
Ja, nå har jeg forberedt meg noen dager, så nå var det bare godt å få slippe og gå og pine seg selv. Med ny syklus kommer heldigvis alltid nytt håp! :rolleyes:
Og går det ikke før sommeren har vi nå bestemt oss for at det blir prøverør så er litt betryggende og ha en plan..
Tror jeg akkurat glir inn i uke 13, men skal se innom uke 12 om det ikke går nå og se hvordan det går med deg!:joyful:
*Storlykketilklem*
:Heartbigred

Tusen takk snille deg!:joyful:
Håper inderlig det er terminfrø testen din plukket opp! MASSE lykke til!:Heartred
Du tar det hvertfall veldig pent ❤️ Og det er godt å høre❤️
ja jeg håper fælt nå jeg også! Men samtidig kjempe redd for at det bare er tull:facepalm:

Skjønner meg ikke på denne kroppen. Hatt mensmurringer hele siste uka. Våkna i dag med skikkelig verk i rygg og mage så trodde tr var like rundt hjørnet. Nå er det kun små stikkinger og ingen tr. Puppene er også blitt veldig ømme. Å INGEN TESTER I HUS!!:banghead::banghead::banghead:

Skjønner meg ikke på denne kroppen. Hatt mensmurringer hele siste uka. Våkna i dag med skikkelig verk i rygg og mage så trodde tr var like rundt hjørnet. Nå er det kun små stikkinger og ingen tr. Puppene er også blitt veldig ømme. Å INGEN TESTER I HUS!!:banghead::banghead::banghead:

Så spennende! Ikm i morgen du? Krysser fingrene for at det er en liten en som forvirrer litt:smiley-angelic003 Jeg har også ikm i morgen, evt tirsdag. Har murringer i korsryggen og stikkinger i eggstokk- og livmorområdet, men hos meg betyr nok det tr :smiley-ashamed004

Back
Topp