Herden er jo ganske tydelig?! Du mååå ta en ny
![]()
litt tydligere? Redigert litt mørkere bare Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herden er jo ganske tydelig?! Du mååå ta en ny
![]()
litt tydligere? Redigert litt mørkere bare Må teste også vettu for jeg føler meg så sinnsykt gravid! Men gjør det hver eneste måned så jeg vet ikke hva som er symptom eller ei lenger!Hva tror dere om denne? Ganske jeg skygge om det er det
![]()
Herlitt tydligere? Redigert litt mørkere bare
![]()
Ser en strek! Krysser fingrene!Må teste også vettu for jeg føler meg så sinnsykt gravid! Men gjør det hver eneste måned så jeg vet ikke hva som er symptom eller ei lenger!Hva tror dere om denne? Ganske jeg skygge om det er det
![]()

Håper håper! Men jeg har blitt lurt av skyggestreker før! Ikke så tydelige på babyplan sine da vel og merkeDen der ser jo positiv ut!!
så jeg håper sinnsykt nå JaaaaOi så spennende tester!! Håper det er gravid streker!![]()

Herlitt tydligere? Redigert litt mørkere bare
![]()

Jeg er fortsatt litt skeptisk og det er jo en stund til ikmÅååh, så glad jeg blir! Hvisker et superoptimistisk gratulerer![]()

Krysser fingrene for at det klaffer for deg på neste forsøkJeg kan settes på TR. Må ha beregnet litt feil.
Men den var veldig velkommen litt før jeg trodde så vi kan begynne på 11pp.
Men kommer selvfølgelig til å titte innom den kommende uken og se hvordan det går med dere. Krysser fingrene for alle sammen!
Masse lykke til!![]()
sender en klem.Tusen takk! Det var veldig snilt av deg!Krysser fingrene for at det klaffer for deg på neste forsøksender en klem.

*lykkeklem*Lykke til i neste ppJeg kan settes på TR. Må ha beregnet litt feil.
Men kommer selvfølgelig til å titte innom den kommende uken og se hvordan det går med dere. Krysser fingrene for alle sammen!
Masse lykke til!![]()
Tusen takk snille deg!Lykke til i neste ppHåper det klaffer for dere om ikke så lenge
![]()

Jeg tempe frem til el også gikk det litt gæærnt etter detVis vedlegget 319600
Flere som temper her eller? =)
Syns et ser lovende ut foreløpig, men kan jo bli lurt selvfølgelig. =)
men skal ta tempen i morgen å se hvordan det ligger anJeg kan settes på TR. Må ha beregnet litt feil.
Masse lykke til!![]()
Håper det klaffer neste pp! Tror ikke det går her denne gangen heller, så kanskje vi møtes i neste ikm uke 12? Stor klem
Ja, nå har jeg forberedt meg noen dager, så nå var det bare godt å få slippe og gå og pine seg selv. Med ny syklus kommer heldigvis alltid nytt håp!Det høres iallfall ut som du er ved godt motHåper det klaffer neste pp! Tror ikke det går her denne gangen heller, så kanskje vi møtes i neste ikm uke 12? Stor klem
![]()

Du tar det hvertfall veldig pentTusen takk snille deg!
Håper inderlig det er terminfrø testen din plukket opp! MASSE lykke til!![]()

Skjønner meg ikke på denne kroppen. Hatt mensmurringer hele siste uka. Våkna i dag med skikkelig verk i rygg og mage så trodde tr var like rundt hjørnet. Nå er det kun små stikkinger og ingen tr. Puppene er også blitt veldig ømme. Å INGEN TESTER I HUS!!![]()
Jeg har også ikm i morgen, evt tirsdag. Har murringer i korsryggen og stikkinger i eggstokk- og livmorområdet, men hos meg betyr nok det tr