Ingen baby på gang som jeg ante!Skikkelig lurestrek i går da skjønner jeg
![]()
Åå, er det mulig
Men den var jo ganske tydelig... Ikke over før tr, fortsatt et lite, lite håp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen baby på gang som jeg ante!Skikkelig lurestrek i går da skjønner jeg
![]()
Men den var jo ganske tydelig... Ikke over før tr, fortsatt et lite, lite håp
Dette er RFSU sin test tidlig!nei..?!Hvilken type test er det her da? Den i går så jo så fin ut..
![]()
Ja jeg vet! Den var jo ganske klar da, den i går! Helt sjukt skuffa

Ja det er vist muligÅå, er det muligMen den var jo ganske tydelig... Ikke over før tr, fortsatt et lite, lite håp
![]()
søren altså 
Ja det er vist muligsøren altså
ble skikkelig skuffa! Men har en til til i morgen så får vi se hva den sier! Så håper jeg bare tr kommer fort så vi kan sette igang ny pp
hvordan går det med deg?
Jeg tenker det samme, tr må bare komme nå! Har veldig på følelsen at tr er rett rundt hjørnet, så går bare og venter på at smertehelv... skal starte
Negativ test i morges. Bruker eBay sine One Step 10ml, noen som har erfaring med de? Kan man stole på dem? Har i hvert fall ikke fått skyggestrek, så det er jo fint. Håper for deg

Ville nok tro at dette er da en kjemisk, så lenge du hadde streker over flere dager?
Kjipt at den er blitt negativ nå da![]()
Det forstår jeg godtJeg tenker det samme, tr må bare komme nå! Har veldig på følelsen at tr er rett rundt hjørnet, så går bare og venter på at smertehelv... skal starte
Negativ test i morges. Bruker eBay sine One Step 10ml, noen som har erfaring med de? Kan man stole på dem? Har i hvert fall ikke fått skyggestrek, så det er jo fint. Håper for deg
![]()
jeg har fått ganske tydelige rosa streker på de fra eBay uten at det har vært noe!Det forstår jeg godtJeg tenker det samme, tr må bare komme nå! Har veldig på følelsen at tr er rett rundt hjørnet, så går bare og venter på at smertehelv... skal starte
![]()
å la ved bilde av den positive testen å spurte om det var normalt å få så tydelige skygger på de! Så får vi se hva de sier
haha. Neste pp skal jeg teste ut det glidemiddelet som heter pre seed eller noe. Den som man bruker for at svømmerne svømmer bedre oppi der
kanskje det funker Tror TR er tidlig ute her denne måneden. Friskt blod med noe koagler igår, så langt ingenting idag. Kan jo håpe på festeblødning, men tror hormonene tuller litt pga at jeg fortsatt ammer, så regner med at det er TR
Håper på mange positive tester her inne denne uka!![]()
jeg har fått ganske tydelige rosa streker på de fra eBay uten at det har vært noe!desverre. Men noen er fornøyde med de og andre ikke. Så jeg vet ikke. jeg sendte klage til billige-tester
å la ved bilde av den positive testen å spurte om det var normalt å få så tydelige skygger på de! Så får vi se hva de sier
haha. Neste pp skal jeg teste ut det glidemiddelet som heter pre seed eller noe. Den som man bruker for at svømmerne svømmer bedre oppi der
kanskje det funker
ja et ørlite håp er det jo fremdelesså jeg tar den siste testen i morgen også får det briste eller bære
lykke til til oss
![]()
Vi har brukt det glidemiddelet de siste syklusene. Et tips er at en ampulle holder til to kvelder
skal du settes på Tr?
Står på stedet hvil, da testen idag er ganske lik den fra i går! Har ømme pupper, blitt verre fra i går, men har også mensmurringer som gjør meg ganske sikker på at tr er på vei
Øverste i går og nederste idag.
Vis vedlegget 319678 Vis vedlegget 319679
den ser no positiv ut? Hvis du er usikker så ville jeg ha testet med ett annet merke.

Kan plis bare tr komme nå??![]()
-har ikke store håp selv for denne PP’en..
Er på CD28, 13dpo (har i gjennomsnitt 26-dagerssykluser). Tre forskjellige tester er negative. Tempen holder seg over coverline.... Forstår ingenting
Ja jeg har testet i dag også! NegativTestet i dag også..?-har ikke store håp selv for denne PP’en..
bah..
så nå er det bare å vente på tr