IKM uke 9

Ingen baby på gang som jeg ante! :banghead: Skikkelig lurestrek i går da skjønner jeg :hilarious:

Åå, er det mulig:wideyed: Men den var jo ganske tydelig... Ikke over før tr, fortsatt et lite, lite håp:Heartred

nei..?!:arghh: Hvilken type test er det her da? Den i går så jo så fin ut.. :confused:
Dette er RFSU sin test tidlig! :wtf: Ja jeg vet! Den var jo ganske klar da, den i går! Helt sjukt skuffa:meh::dead:

Åå, er det mulig:wideyed: Men den var jo ganske tydelig... Ikke over før tr, fortsatt et lite, lite håp:Heartred
Ja det er vist mulig :banghead: søren altså :( ble skikkelig skuffa! Men har en til til i morgen så får vi se hva den sier! Så håper jeg bare tr kommer fort så vi kan sette igang ny pp :) hvordan går det med deg?

Tror TR er tidlig ute her denne måneden. Friskt blod med noe koagler igår, så langt ingenting idag. Kan jo håpe på festeblødning, men tror hormonene tuller litt pga at jeg fortsatt ammer, så regner med at det er TR :)
Håper på mange positive tester her inne denne uka! :smiley-bounce016

Ja det er vist mulig :banghead: søren altså :( ble skikkelig skuffa! Men har en til til i morgen så får vi se hva den sier! Så håper jeg bare tr kommer fort så vi kan sette igang ny pp :) hvordan går det med deg?

Det forstår jeg godt:arghh: Jeg tenker det samme, tr må bare komme nå! Har veldig på følelsen at tr er rett rundt hjørnet, så går bare og venter på at smertehelv... skal starte:facepalm: Negativ test i morges. Bruker eBay sine One Step 10ml, noen som har erfaring med de? Kan man stole på dem? Har i hvert fall ikke fått skyggestrek, så det er jo fint. Håper for deg:nailbiting::Heartpink

Det forstår jeg godt:arghh: Jeg tenker det samme, tr må bare komme nå! Har veldig på følelsen at tr er rett rundt hjørnet, så går bare og venter på at smertehelv... skal starte:facepalm: Negativ test i morges. Bruker eBay sine One Step 10ml, noen som har erfaring med de? Kan man stole på dem? Har i hvert fall ikke fått skyggestrek, så det er jo fint. Håper for deg:nailbiting::Heartpink
jeg har fått ganske tydelige rosa streker på de fra eBay uten at det har vært noe! :( desverre. Men noen er fornøyde med de og andre ikke. Så jeg vet ikke. jeg sendte klage til billige-tester:facepalm: å la ved bilde av den positive testen å spurte om det var normalt å få så tydelige skygger på de! Så får vi se hva de sier:woot: haha. Neste pp skal jeg teste ut det glidemiddelet som heter pre seed eller noe. Den som man bruker for at svømmerne svømmer bedre oppi der:facepalm: kanskje det funker :)

ja et ørlite håp er det jo fremdeles ;) så jeg tar den siste testen i morgen også får det briste eller bære:) lykke til til oss❤️

Tror TR er tidlig ute her denne måneden. Friskt blod med noe koagler igår, så langt ingenting idag. Kan jo håpe på festeblødning, men tror hormonene tuller litt pga at jeg fortsatt ammer, så regner med at det er TR :)
Håper på mange positive tester her inne denne uka! :smiley-bounce016

skal du settes på Tr?

jeg har fått ganske tydelige rosa streker på de fra eBay uten at det har vært noe! :( desverre. Men noen er fornøyde med de og andre ikke. Så jeg vet ikke. jeg sendte klage til billige-tester:facepalm: å la ved bilde av den positive testen å spurte om det var normalt å få så tydelige skygger på de! Så får vi se hva de sier:woot: haha. Neste pp skal jeg teste ut det glidemiddelet som heter pre seed eller noe. Den som man bruker for at svømmerne svømmer bedre oppi der:facepalm: kanskje det funker :)

ja et ørlite håp er det jo fremdeles ;) så jeg tar den siste testen i morgen også får det briste eller bære:) lykke til til oss❤️

Haha, bra du klager! Ellers blir det ingen endring:happy: Vi har brukt det glidemiddelet de siste syklusene. Et tips er at en ampulle holder til to kvelder:smug:

20200225_065603.jpg 6 dpo å en veldig veldig negativ test...

Står på stedet hvil, da testen idag er ganske lik den fra i går! Har ømme pupper, blitt verre fra i går, men har også mensmurringer som gjør meg ganske sikker på at tr er på vei :shifty:
Øverste i går og nederste idag.

20200225_101138.jpg
20200225_101211.jpg

den ser no positiv ut? Hvis du er usikker så ville jeg ha testet med ett annet merke.

Jeg tar otrivelle lavdose (5 klikk hver tredje dag) siste var på lørdag, og ny skal egentlig settes idag, men det vil jo da påvirke testen, og føler jeg vil finne ut av om det er noe "vits" da å skulle bruke medisiner videre denne pp'n :wtf:

Ventet å våkne med tr i dag, men ingenting:shifty: Er på CD28, 13dpo (har i gjennomsnitt 26-dagerssykluser). Tre forskjellige tester er negative. Tempen holder seg over coverline.... Forstår ingenting:grumpy:

Tr her...blir nok en forumpause på meg nå. Kjenner det tar mer energi enn det gir :( Ønsker alle sammen lykke til videre i prøvingen! :)

Testet i dag også..? :Heartred -har ikke store håp selv for denne PP’en.. o_O bah..
Ja jeg har testet i dag også! Negativ:shifty: så nå er det bare å vente på tr :) hvordan går det med deg da?? :shy:

Back
Topp