IKM uke 9

Så spennende! Ikm i morgen du? Krysser fingrene for at det er en liten en som forvirrer litt:smiley-angelic003 Jeg har også ikm i morgen, evt tirsdag. Har murringer i korsryggen og stikkinger i eggstokk- og livmorområdet, men hos meg betyr nok det tr :smiley-ashamed004
Ja ikm i dag eller i morgen. Syns bare det er så rart at smertene ga seg. Nå kjennes det mer ut som kynnere:wacky: krysser fingrene for alle her inne:)

Så spennende! Ikm i morgen du? Krysser fingrene for at det er en liten en som forvirrer litt:smiley-angelic003 Jeg har også ikm i morgen, evt tirsdag. Har murringer i korsryggen og stikkinger i eggstokk- og livmorområdet, men hos meg betyr nok det tr :smiley-ashamed004
Har du testa i dag??? :)

Har du testa i dag??? :)

Ja, to ganger. Helt blenda, 11dpo med ikm mandag/tirsdag. Kjennes litt som tr er på vei, og spottet litt etter sengekos i dag:smiley-ashamed004

Hopper inn her helt på tampen jeg. Ikke aktivt prøver. Men sluttet på pilla, som flyttet syklusen litt. Mannen er veldig usikker på en til, men vet konsekvensen av å ikke hoppe av i svingen en periode nå. Ingen ideell situasjon, men jeg håper. Og er redd for å bli for gammel om vi venter for lenge ☹️

Smugbaby - 38 - PP1 - B1(+2 bonus) - EL 11.2? - IKM 27.2

Hopper inn her helt på tampen jeg. Ikke aktivt prøver. Men sluttet på pilla, som flyttet syklusen litt. Mannen er veldig usikker på en til, men vet konsekvensen av å ikke hoppe av i svingen en periode nå. Ingen ideell situasjon, men jeg håper. Og er redd for å bli for gammel om vi venter for lenge ☹️

Smugbaby - 38 - PP1 - B1(+2 bonus) - EL 11.2? - IKM 27.2

Velkommen hit! Forstår godt at du ønsker å sette i gang med prøving:smiley-angelic003 Håper resultatet blir som dere ønsker raskt:love017 Har du noen tanker om at det muligens kan ha klaffet denne syklusen? Symptomer?:smug:

Nå har jeg begynt å spotte, så da er løpet kjørt for meg denne PP’en. Jeg er veldig lei meg, og redd for at noe er galt. Spørs om vi ikke tar oss en tur på Hausken for å bare sjekke at ting ser OK ut. Bedre å få vite det med én gang hvis noe ikke stemmer, i stedet for å få negativ test gang etter gang.

Takk for støtte underveis i denne gruppen - dere er fine og veldig gode å ha! :happy:

Jeg krysser alt jeg har for at dere andre får to streker denne uken :Heartpink Lykke til!!!

Ingen baby på gang som jeg ante! :banghead: Skikkelig lurestrek i går da skjønner jeg :hilarious:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    21,9 KB · Visninger: 145
Her har strekene forsvunnet helt :wideyed: hadde tydelige streker fra 8-10 DPO, men nå på 14 DPO er testene blanke :wideyed: Så nå venter jeg bare på TR.

Tror dere strekene jeg hadde var skyggestreker eller en streifer?

771A5990-E30E-4059-B61E-9FD8492F6668.jpeg

Her har strekene forsvunnet helt :wideyed: hadde tydelige streker fra 8-10 DPO, men nå på 14 DPO er testene blanke :wideyed: Så nå venter jeg bare på TR.

Tror dere strekene jeg hadde var skyggestreker eller en streifer?

Vis vedlegget 319617

Ville nok tro at dette er da en kjemisk, så lenge du hadde streker over flere dager?
Kjipt at den er blitt negativ nå da :(

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, eller tørre å håpe på!
Usikker på om dagens test er resultat av lavdose otrivelle som ble satt lørdag (settes hver 3 dag), eller om det er fordi en spire har festet seg!
Men ingenting annet enn tiden vil vise det....
Vanligvis blir testene svakere mot ny dose otrivelle, men dagens er sterkere enn gårsdagens! Prøver likevel å dempe håpet pga. Otrivelle....

20200224_100223.jpg
20200224_100932.jpg

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, eller tørre å håpe på!
Usikker på om dagens test er resultat av lavdose otrivelle som ble satt lørdag (settes hver 3 dag), eller om det er fordi en spire har festet seg!
Men ingenting annet enn tiden vil vise det....
Vanligvis blir testene svakere mot ny dose otrivelle, men dagens er sterkere enn gårsdagens! Prøver likevel å dempe håpet pga. Otrivelle....

Vis vedlegget 319623 Vis vedlegget 319624
Dette ser lovende ut!:woot:
Masse masse masse lykke til!!!:angel8

Ingen baby på gang som jeg ante! :banghead: Skikkelig lurestrek i går da skjønner jeg :hilarious:

Var nok bare lureri på meg og på det bildet jeg viste i går, var nok defekt. Mulig skygge i dag her, men hadde bare 25mlu test, og er bare 10 dpo... får se om no3n dager. Men tempen holder eg godt over coverline i dag også... nervepirrende dette

Der gikk startskuddet for PP5, TR kom her nå, 14 DPO. Visste at jeg ikke var gravid og håpet TR kom «lenge før» torsdag(17DPO) som FF foreslo. Det hadde betydd lengre lutealfase enn jeg bruker! Men denne syklusen ble bare 25 dager, så unormalt kort totalt sett. Bruker å ha 28-30.

Så nå starter prøvinga «ordentlig» for oss, ferdig operert og hjemme i kjente omgivelser:D

Neste IKM er estimert til mandag 23.mars/uke 13, men syklusen normaliserer seg kanskje litt så TR kommer litt senere den uka. Kanskje sees vi flere i den IKM gruppen, gratulerer til de som har fått positiv test her nå iallfall, håper på terminspirer!:couchpotato:

Nå har jeg begynt å spotte, så da er løpet kjørt for meg denne PP’en. Jeg er veldig lei meg, og redd for at noe er galt. Spørs om vi ikke tar oss en tur på Hausken for å bare sjekke at ting ser OK ut. Bedre å få vite det med én gang hvis noe ikke stemmer, i stedet for å få negativ test gang etter gang.

Takk for støtte underveis i denne gruppen - dere er fine og veldig gode å ha! :happy:

Jeg krysser alt jeg har for at dere andre får to streker denne uken :Heartpink Lykke til!!!

Så leit:Heartpink Bedre å sjekke så får du kanskje litt mer ro. Vi skal også sjekke denne uken:love7 Håper alt står bra til med oss begge, og at to streker viser seg snart:Heartbigred

Back
Topp