IKM uke 8 ❤️

Veldig fornøyd med eltestene . Du slipper vente 4 år på svaret . Som du må på mk sine o_O
Prøvde normal sine 3 dager forje pp. De testene likte jeg absolutt ikke .. veeeeldig tynne strimler, og både test strekene og kontrollstrekene forsvant jo fargen på ?? Mulig jeg bare hadde kjøpt fra veldig dårlig parti .. men blææ for noen tester ..
måtte bare si det :woot: men eltestene til bp er veldig fine :happy: bare ikkke kjøpt g testene dems , der er det myyye skyggestreker ute å går . Jeg har hatt det selv før eggløsning tilogmed.
Det er notert, syntes el testene fra normal er helt ok, men nå har jeg bare brukt de to ganger :)
Har forstått det som at rfsu sine g tester og er bare helt ubrukelige.. haha :hilarious:

Det er notert, syntes el testene fra normal er helt ok, men nå har jeg bare brukt de to ganger :)
Har forstått det som at rfsu sine g tester og er bare helt ubrukelige.. haha :hilarious:
Jepp ! :laughing002 G testene til rfsu og bp er møkk . Likte metode sine, men de å får jeg faktisk mye skyggestreker , og ganske sterke ! Om ikke jeg har hatt kjemisk hver pp, men det trur jeg ikke på o.o
Mk sine er de eneste som er nokså greie å bruke . Om man begynner teste fra 6 dpo :angelic: normal sine g tester har jeg ikke prøvd faktisk.. kun prøvd de når jeg har vært bekymra for at jeg var gravid. Men da har de vært blenda :happy:

Jepp ! :laughing002 G testene til rfsu og bp er møkk . Likte metode sine, men de å får jeg faktisk mye skyggestreker , og ganske sterke ! Om ikke jeg har hatt kjemisk hver pp, men det trur jeg ikke på o.o
Mk sine er de eneste som er nokså greie å bruke . Om man begynner teste fra 6 dpo :angelic: normal sine g tester har jeg ikke prøvd faktisk.. kun prøvd de når jeg har vært bekymra for at jeg var gravid. Men da har de vært blenda :happy:
Hvilket merke er mk? Og hvor får man tak på de? :) jeg har litt den tankegangen at om ikke tr kommer den dagen den er forventa så unner jeg meg en cb digital, der går det jo nesten ikke an å ta feil :laughing021

Noen som kan hjelpe? Er helt ny på dette med eggløsningstester….

Tok to eggløsningstester i dag tidlig, men er ikke den fra babyplan positiv? Og i såfall, hvorfor er den fra clearblue negativ?

Skjønner ingen ting av dette jeg:laughing002

Vedlegg

• IMG_3324.jpeg
    IMG_3324.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 58

Tok to eggløsningstester i dag tidlig, men er ikke den fra babyplan positiv? Og i såfall, hvorfor er den fra clearblue negativ?

Som jeg har forstått så er ikke strimmeltestene positive før teststreken er like mørk/ mørkere enn kontrollstreken.. så er nok derfor den ifra cb også er negativ.. :)

På stripsene skal teststreken være like sterk som kontrollstreken(eller sterkere), for at den skal være positiv :)

Henger litt her jeg!

Eggløsningen kommer jo tre dager for tidlig så er glad jeg tester med strimler!

Nå aner jeg ikke helt når jeg skal ha ikm men skal sjekke:hilarious::hilarious:

Vedlegg

• IMG_0682.jpeg
    IMG_0682.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 42
Det er det, trur mannen min med vilje idag skulle brette de klæra som var vasket . For jeg snakker med han om alt, dvs også forums prat. Så idag har han brettet klær . Og nektet meg brette på nytt…. For da sto jeg der inne å brettet fler timer mente han :shy: det var vondt , men han ba meg love at jeg ikke gjorde no ., så jeg brettet mine klær på nytt :angelic: å putta hans så jeg ikke så det ikke var bretta ordentlig :dance018 han kom å sjekka at jeg ikke bretta på nytt, når jeg holdt på å putte ting på plass :laughing021
Jeg har vært sykt pirkete på bretting før vi brått hadde 3 barn. Er så utrolig mye å brette! Nå sier jeg meg fornøyd hvis jeg og niåringen får riktige bukser i skapet, han blander oss hele tiden :hilarious: Noe som er skikkelig merkelig, hun er ni og jeg en str M :laughing025

Hvilket merke er mk? Og hvor får man tak på de? :) jeg har litt den tankegangen at om ikke tr kommer den dagen den er forventa så unner jeg meg en cb digital, der går det jo nesten ikke an å ta feil :laughing021
Hvis mk er Makesure så har jeg kjøpt fra farmasiet :hilarious:

Har ikke testet, men kan med sikkerhet si at eggløsningen er så å si i rute igjen etter uttak av spiral. Eggløsning i går efta, hatt mange dager med migrene og sex dagen før EL så vi gjorde ikke noe i går. Fortsatt håp for at det kan gå om vi kjører på i dag og i morgen?

Jeg må si det er litt spennende å se at dere tester, jeg har litt lyst til å gjøre det samme selv Kanskje jeg prøver å teste neste mnd vare for å ha prøvd det. Sikkert for sent i dag om eggløsning var i går.

Mk er makesure :) kan kjøpes på spar og meny ..vet jeg itilleg til internett :) jeg liker ikke de digitale, de er så presise :angelic: Slår ut allt håp jeg har :shy::laughing002 om du tenker g test :p jeg liker ha det lille håpet .. mn får jeg skifter tar jeg gjerne digital for å dobbeltsjekke :dance018 ja jeg er litt skrudd :laughing021

Aldrig prøvd digitale eltester utenom monitor

Rosakanin postet en positiv eltest idag ..
din er omtrent like sterk som min .. dvs negativ .. men jeg vil si du er i din fertile periode (monitor hadde nokk sagt høy, da den er påvei opp vil jeg anta ?
Fortsett å test . Lurt å teste vertfall 2 ganger om dagen morgen og ettermiddag/kveld. det er det Premom forteller meg, det er forde jeg har en uviss grad av økningen i lh.
Har du laste ned Premom ? Da kan du legge tester osv inn der :)

Vedlegg

• IMG_1827.jpeg
    IMG_1827.jpeg
    924,8 KB · Visninger: 40
  • IMG_1832.jpeg
    IMG_1832.jpeg
    363,8 KB · Visninger: 41
Det er det, trur mannen min med vilje idag skulle brette de klæra som var vasket . For jeg snakker med han om alt, dvs også forums prat. Så idag har han brettet klær . Og nektet meg brette på nytt…. For da sto jeg der inne å brettet fler timer mente han :shy: det var vondt , men han ba meg love at jeg ikke gjorde no ., så jeg brettet mine klær på nytt :angelic: å putta hans så jeg ikke så det ikke var bretta ordentlig :dance018 han kom å sjekka at jeg ikke bretta på nytt, når jeg holdt på å putte ting på plass :laughing021
Haha jeg døøøør :laughing001

Har ikke testet, men kan med sikkerhet si at eggløsningen er så å si i rute igjen etter uttak av spiral. Eggløsning i går efta, hatt mange dager med migrene og sex dagen før EL så vi gjorde ikke noe i går. Fortsatt håp for at det kan gå om vi kjører på i dag og i morgen?

Jeg må si det er litt spennende å se at dere tester, jeg har litt lyst til å gjøre det samme selv Kanskje jeg prøver å teste neste mnd vare for å ha prøvd det. Sikkert for sent i dag om eggløsning var i går.
Ja er forsent da .. og om du trur el har vært er det like greit å la være til neste pp. Så det ikke begynner stresse deg :)

:laughing025:laughing025:laughing025 Husker du hadde de problemene forje pp å ja, de skal bare forsikre seg om at vi ikke får tempen vår :shifty: :laughing021 Mannen min også har sovet dårlig i natt! Han våkna hver time sa han :headphone:

Det er helt utrolig ! Hvor mye kroppen vår påvirker de rundt oss ? Jeg har aldrig tenkt på det før nå når vi prøver ..
Det er sant , jeg har aldri kjent el smerte og nå ramler eggstokkene ut . :laughing001 Tempen falt litt igjen , aner ikke hva grunnen var idag . For ungen sov merkelig nok haha

Den er ikke positiv , men en time etter kan den være positiv . Jeg tester ofte når den er så sterk . Så du fikk svar under her . :)

Det er sant , jeg har aldri kjent el smerte og nå ramler eggstokkene ut . :laughing001 Tempen falt litt igjen , aner ikke hva grunnen var idag . For ungen sov merkelig nok haha
Heldig du var da :hilarious:Jeg har også mye mer tydelige elsymptomer .. men jeg pleier ha elsmerter .. men denne gang både migrene, sterk luktesans, løse tårekanaler(griner av ALT) , skikkelig grinere, mensmurringer, stikninger i eggstokkene, løs mage.. valp som nekter sove ordentlig, mann som er grinete .. ja , hele bøtteballetten denne pp o.o. Trur mannen syntes dette prøvegreiene er skikkelig slitsomt, egentlig :wideyed:eller at jeg er slitsom :angelic:

Tempen min. Gikk litt opp, men så ble ikke den nøyaktig da jeg temper egentlig 03.30 . Satte på vekking 03.45 idag da jeg ikke kom meg i seng før 01.30 :arghh: og bikkja. Begynte 5 idag og, så tempen kl 7 gikk jo ut idag også . Men tempen økte ikke nokk for el .. og testene er fortsatt påvei opp virker det som .

Masse EL-symptomer de siste 2 dagene, og i går viste EL-testen min klinkende positiv!
Sender dere andre masse babystøv, og masse lykke til :Heartred Gleder meg til å se/tyde graviditetstestene deres snart.
Happy dpo land :Heartred masse lykke til, til deg og! Måtte vi se 2 fine babystreker snart ❤️ eller.. mange. Om man skal legge til våre andre 2 babystreker også :Heartred:hilarious:

Back
Topp