IKM uke 8 ❤️

I dag var EL testen mye svakere, så merkelig :hungover: Men er på hotell på jobbreise, så kanskje greit. Syns bare EL burde nærme seg, ikke fjerne seg :hilarious: Mye gøyere med dere som virker til å ha EL nå, og kan diskutere aksjer :laughing002

Spådommen min om å havne i uke 9 slår sikkert inn :wacky:

Det skjønner jeg. Om den viser maksimal i dag, er dere vel ganske bankers med både i dag og i morgen. Men har lest flere steder at man bør legge aksjer både dagen før, samme dag og dagen etter eggløsning, så tenker det er fint mulig det også. Har blant annet lest og hørt Dr. Hausken si dette.

Jeg håper aksjene vi la inn i dag morges traff bra. Da hadde vi ikke hatt samleie på 3-4 dager, så håper svømmerne er gode. Ellers får vi ikke lagt aksjer i morgen tidlig, men kan få det til i kveld og eventuelt i morgen kveld, så vurderer å bare kjøre på, hehe. Men blir aldri helt klok på hva som er lurt når det gjelder dette her. Så enig med deg, blir helt forvirret :schocked028

Da vil jeg si dere klaffer dt ganske greit ❤️ det er jeg usikker på, jeg sitter i samme spm nå med når vi bør legge de neste frøa .. la igår morges, og maksimal på monitor idag . Men eltester oppfører seg rart .ville egentlig vente til imorgen .. men føler vi bør legge idag .. av en eller annen rar grunn ..

Men jeg trur iogmed dere la idag så hadde jeg ventet til imorgen, tidlig. Svømmerene er best om morgenen, har jeg lest og om egget slipper idag . Så har dere fortsatt mulighet i morgen … det lever jo i 24 timer . Svømmerene har rukket å blitt litt større også da, så han ikke bare legger frø som ikke klarer svømme …

Kan hende noen andre her har noe bedre tanker ??? Jeg føler meg veldig forvirret idag, og vet jo ikke om jeg tenker riktig utifra hva jeg leser :wacky:
Det skjønner jeg. Om den viser maksimal i dag, er dere vel ganske bankers med både i dag og i morgen. Men har lest flere steder at man bør legge aksjer både dagen før, samme dag og dagen etter eggløsning, så tenker det er fint mulig det også. Har blant annet lest og hørt Dr. Hausken si dette.

Jeg håper aksjene vi la inn i dag morges traff bra. Da hadde vi ikke hatt samleie på 3-4 dager, så håper svømmerne er gode. Ellers får vi ikke lagt aksjer i morgen tidlig, men kan få det til i kveld og eventuelt i morgen kveld, så vurderer å bare kjøre på, hehe. Men blir aldri helt klok på hva som er lurt når det gjelder dette her. Så enig med deg, blir helt forvirret :schocked028

monitor har vist høy i siden cd 8. og Max idag cd 11. Alle eltester har vært laaave . Men en svak økning fra cd 8 til idag . Nå er den positiv :hilarious:
Vi la aksjer cd 6,7,9,10 så spm er om vi skal vente til imorgen med de siste … :bag:

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort i ditt tilfelle heller , men nå er jeg så sliten at jeg klarer ikke tenke for meg eller noen andre :arghh: 2 netter med våken fra kl 5 og sent i seng.. samt tempe 03.30 tar på :shy: jeg trur jeg hadde peiser på kanskje .. du hadde positiv test ? Husker ikke nå :shy:

I dag var EL testen mye svakere, så merkelig :hungover: Men er på hotell på jobbreise, så kanskje greit. Syns bare EL burde nærme seg, ikke fjerne seg :hilarious: Mye gøyere med dere som virker til å ha EL nå, og kan diskutere aksjer :laughing002

Spådommen min om å havne i uke 9 slår sikkert inn :wacky:
Merkelig da o.o hehe sånn jeg og har vært siste pp .. annbefaler veldig til dere som har opp og ned tester å prøve dong qoui kosttilskudd ❤️ jeg har drukket salviete og har el tidligere enn forventet ❤️

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort i ditt tilfelle heller , men nå er jeg så sliten at jeg klarer ikke tenke for meg eller noen andre :arghh: 2 netter med våken fra kl 5 og sent i seng.. samt tempe 03.30 tar på :shy: jeg trur jeg hadde peiser på kanskje .. du hadde positiv test ? Husker ikke nå :shy:
Off, skjønner! Håper du får sove godt i natt!
Jeg hadde positive tester i går ettermiddag og kveld. Testen var svakere i dag, så regner kanskje med at el har vært i dag.. om egget har sluppet da:)

Jeg ville kjørt på når dere kan :angelic:

Hvis dere var i min situasjon , ville dere ventet til imorgen med å legge frø ? Jeg prøver å overtale han til å legge frø idag , men det er viktigere å henge ting opp i stua :shifty: samtidig som jeg føler det smarteste er å vente , men tenk om det da er for sent :arghh: har ikke hatt veldig høy topp. Men hadde jo positiv test ! Nå er den litt svakere(negativ). Irriterende å vente til i morgen med å få mer svar :woot::shy:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 40
Også har jeg bare 3 eltester igjen :eek: men her er de. Å hadde veldig sterk positiv ista .
Så iogmed den er negativ nå. Hva bør jeg gjøre o_Oo_Oo_O

Vedlegg

• IMG_1865.jpeg
    IMG_1865.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 51
Hvis dere var i min situasjon , ville dere ventet til imorgen med å legge frø ? Jeg prøver å overtale han til å legge frø idag , men det er viktigere å henge ting opp i stua :shifty: samtidig som jeg føler det smarteste er å vente , men tenk om det da er for sent :arghh: har ikke hatt veldig høy topp. Men hadde jo positiv test ! Nå er den litt svakere(negativ). Irriterende å vente til i morgen med å få mer svar :woot::shy:
De anbefaler jo at man starter å legge inn aksjer fra to-tre dager før eggløsning til og med dagen etter.

Hva endte du opp med? Jeg ville alltid kjørt på om usikker, kjedelig å tenke «hva hvis» :wacky:
Ble til at vi la no aksjer ja :cool: men jeg skjønner ikke tempen . Og sovnet igjen inatt etter vekkeklokke. Så tempen ble 05.55 ikke 03.30 o.o men temp er både igår og idag påvei opp:schocked028 ikke testet enda idag.. så legger vi no mer aksjer idag❤️

inderligønsket - 33 - B1 - PP10 - EL 8/2 - IKM 22/2

Hiver meg på denne gangen også! Endelig den mest normale syklusen hittil på lenge (siden kjemisk i september) med EL på CD 14 :happy093 .

Fikk positiv test onsdag, i går og i dag er den svakere, men ikke kjempesvak. Tester dere etter positiv test og en svakere?
Første bilde onsdag (var mye mer positiv enn den vises på bildet:happy112).

Jeg temper ikke, har trøbbel med sovinga.

Vedlegg

• IMG_3508.jpeg
    IMG_3508.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 34
  • IMG_3528.jpeg
    IMG_3528.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 32
  • IMG_3529.jpeg
    IMG_3529.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 32
inderligønsket - 33 - B1 - PP10 - EL 8/2 - IKM 22/2

Hiver meg på denne gangen også! Endelig den mest normale syklusen hittil på lenge (siden kjemisk i september) med EL på CD 14 :happy093 .

Fikk positiv test onsdag, i går og i dag er den svakere, men ikke kjempesvak. Tester dere etter positiv test og en svakere?
Første bilde onsdag (var mye mer positiv enn den vises på bildet:happy112).

Jeg temper ikke, har trøbbel med sovinga.
Jeg tester for å se hvor testene ligger i landet :)
Dagens test er like sterk som på kvelden igår . Jeg vet ikke om el trakk seg eller egget slapp.. da jeg har hatt temp økning igår og idag :arghh:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 30
Jeg melder meg forsiktig inn her. Siden EL kom senere enn forventet så flytter jeg hit fra uke 7. Det kan hende jeg får mensen til vanlig tid neste uke men håper, og trenger å ha en plass å høre til :hilarious: slenger med et bilde av EL testene mine :bookworm:

Lenny92 - 31 - B2 - PP2 (etter sv.skaps avbrudd) - EL 09.02 - IKM 20.02.

Vedlegg

• SmartSelect_20240209_120848_Premom.jpg
    SmartSelect_20240209_120848_Premom.jpg
    291,1 KB · Visninger: 36
Back
Topp