IKM uke 8 ❤️

Jeg sitter på nattevakt og girer meg selv opp med å si til meg selv «ikke rart det ikke klaffa forrige pp, når flo appen har vist feil el» og nå føler jeg på hele meg at det skjer denne pp, tenk om jeg blir gravid nå? Dvs at jeg finner ut av det om ca 2 uker, og jeg gjør meg selv gal :laughing021 jeg jobber alene på natt og har ingen distraksjoner, så jeg overtenker hver eneste ting, og følelse på kroppen, det blir noen lange 2 uker:laughing021

Forresten, noen her som har hatt hell med å følge eggløsningskalkulatoren til babyverden? Jeg tester jo også nå, men er bare nysgjerrig haha! :laughing021

Forresten, noen her som har hatt hell med å følge eggløsningskalkulatoren til babyverden? Jeg tester jo også nå, men er bare nysgjerrig haha! :laughing021
Fant ut at når jeg bare brukte appene var samtlige helt på jorde , så jeg ble faktisk kjent med kroppen min i fjor :laughing001 Begynte med el tester på våren og temping i høst . Man blir gal som prøver , vi er jo syke kvinnfolk i den gruppa her :laughing021

Min temp 4DPO alltid godt når den flyr opp , men man veit at det snur like fort som været . Øverste fra nå og nederste forrige pp.

Vedlegg

• IMG_5490.jpeg
    IMG_5490.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 36
Fant ut at når jeg bare brukte appene var samtlige helt på jorde , så jeg ble faktisk kjent med kroppen min i fjor :laughing001 Begynte med el tester på våren og temping i høst . Man blir gal som prøver , vi er jo syke kvinnfolk i den gruppa her :laughing021
Haha ja!! Blir helt gæærn! :laughing021

Jeg våkner aldri til samme tid hver dag så temping for min del blir pr nå fryktelig vanskelig.. men å følge flo appen er jo helt håpløst, så jeg tar el tester (strimler) og krysser alt jeg har :P:Heartred

Haha ja!! Blir helt gæærn! :laughing021

Jeg våkner aldri til samme tid hver dag så temping for min del blir pr nå fryktelig vanskelig.. men å følge flo appen er jo helt håpløst, så jeg tar el tester (strimler) og krysser alt jeg har :p:Heartred
Jeg jukser litt med tiden , temper mellom 6-7 som regel og idag ble den 07.15 , så justerte tiden til 7.00 . Har også sett at det skiller ikke så mye på meg .

Men som jeg har sagt tidligere er vi ko riv ruskende gale , hadde de laget tv program om oss :laughing001 Så vet ikke jeg … roter i søpla for å studere tester enda vi vet de er ugyldige , legger de mot spottene i taket eller lommelykt på tlf :laughing021kan jo hende vi skimter noe …. I tillegg går vi ut blant folk :laughing025

Jeg sitter på nattevakt og girer meg selv opp med å si til meg selv «ikke rart det ikke klaffa forrige pp, når flo appen har vist feil el» og nå føler jeg på hele meg at det skjer denne pp, tenk om jeg blir gravid nå? Dvs at jeg finner ut av det om ca 2 uker, og jeg gjør meg selv gal :laughing021 jeg jobber alene på natt og har ingen distraksjoner, så jeg overtenker hver eneste ting, og følelse på kroppen, det blir noen lange 2 uker:laughing021
Tenker helt likt her :hilarious:

Jup !!! :laughing025

Tempen dropp litt idag på morgenen, men temp hopp på natta (omvendt igår) . Men jeg VET el har vært for jeg begynte svette litt igår. Å idag var sengen våt når jeg våknet. Og sover dårlig igjen . Det er hver gang el har vært .
Ff (bilde1) er natt den andre om morgenen .

Vedlegg

• IMG_1872.jpeg
    IMG_1872.jpeg
    715,4 KB · Visninger: 37
  • IMG_1870.jpeg
    IMG_1870.jpeg
    170 KB · Visninger: 32
Jeg har et par spørsmål. Det er nå et par år siden jeg holdt på med eggløsningstester sist, så jeg er litt rusten.

Noen her som har brukt/bruker smilereader? Jeg tester det denne gangen. Mente det var greit med tester som hørte til appen, i motsetning til premom. Men jeg blir ikke helt klok. Legger ved noen bilder. Den mener jeg nå er på 9,9 (10 er maks). Men denne er vel veldig positiv? Bildene av testene er veldig kornete, dessverre.

Bildet er fra de foregående dagene også, det er jo en fin stigning her, men det er vanskelig å si når jeg har el synes jeg. Er det vanlig å ha så mange positive etter hverandre?

Og, siste spm. Når vet jeg at el har vært? Er det når testen er negativ igjen?

Vedlegg

• IMG_8149.png
    IMG_8149.png
    840,4 KB · Visninger: 44
Jeg har et par spørsmål. Det er nå et par år siden jeg holdt på med eggløsningstester sist, så jeg er litt rusten.

Noen her som har brukt/bruker smilereader? Jeg tester det denne gangen. Mente det var greit med tester som hørte til appen, i motsetning til premom. Men jeg blir ikke helt klok. Legger ved noen bilder. Den mener jeg nå er på 9,9 (10 er maks). Men denne er vel veldig positiv? Bildene av testene er veldig kornete, dessverre.

Bildet er fra de foregående dagene også, det er jo en fin stigning her, men det er vanskelig å si når jeg har el synes jeg. Er det vanlig å ha så mange positive etter hverandre?

Og, siste spm. Når vet jeg at el har vært? Er det når testen er negativ igjen?
Du har kun 3 som er positive . Når testen er negativ skal el ha vært ja . Men det er aldrig en garanti for det .

jeg har hatt positiv test i 3 dager på det meste .denne gang fikk jeg en positiv test å 2 timer senere var den negativ igjen .

Vedlegg

• IMG_1788.png
    IMG_1788.png
    1,8 MB · Visninger: 29
I begge mine første fulgte jeg bare den. Jeg syklusen var helt punktlig. Følger kun den nå også, andre EL etter uttak av spiral nå, så om det funker like bra nå gjenstår å se. Det er mange år siden sist svangerskap

Jeg skulle ikke melde meg inn i ikm-gruppe denne pp, mest fordi jeg har ustabil syklus og ikke vet helt hvilken gruppe jeg hører til i. men nå merker jeg at jeg savner noen å dele opp- og nedturene med og det å heie på hverandre og spørre om råd og tips og hjelp til tyding av tester…

Ungoghåpefull - 23 - B1 - pp5 - el 11.02 - ikm 25.02

Last edited:
Jeg har prøvd å legge inn peeker å gjøre alt for å få kryss. Men min vil ikke gi meg kryss:shifty:
Jeg fikk krysset når jeg gikk inn på tester og huket på high og peak osv
Gå på tester og monitor/advanced OPK
Da retta alt seg her hvertfall

Vedlegg

• IMG_5495.png
    IMG_5495.png
    197,8 KB · Visninger: 19
Jeg fikk krysset når jeg gikk inn på tester og huket på high og peak osv
Gå på tester og monitor/advanced OPK
Da retta alt seg her hvertfall
Uansett hva jeg putter inn eller hva .. så får keg gult lys .. sånn uansett ! Skikkelig irriterende :shifty: Jeg har prøvd å putte inn/fjerne både monitor tester, utflod, tappen … ALT ..

Vedlegg

• IMG_1876.png
    IMG_1876.png
    316,6 KB · Visninger: 24
  • IMG_1875.jpeg
    IMG_1875.jpeg
    132,4 KB · Visninger: 24
Back
Topp