IKM uke 8 ❤️

Hvis dere var i min situasjon , ville dere ventet til imorgen med å legge frø ? Jeg prøver å overtale han til å legge frø idag , men det er viktigere å henge ting opp i stua :shifty: samtidig som jeg føler det smarteste er å vente , men tenk om det da er for sent :arghh: har ikke hatt veldig høy topp. Men hadde jo positiv test ! Nå er den litt svakere(negativ). Irriterende å vente til i morgen med å få mer svar :woot::shy:
Når mine er gått ned såpass har el allerede hvert . Så bare nå på mandag når jeg tok ul av egga , jeg temper , tester og el smerten slipper , den slapp tirsdag og gynokologen sa at egget slapp mandag eller tirsdag . Men kunne så absolutt skje 3 dag også .

Ta på deg en lang t skjorte og string truse eller nada og begynn å gjør husarbeid , så skal du se han får interesse for annet inventar i stua :laughing021

Min temp 3DPO CD16 Krysset har ikke kommet enda jeg veit el har hvert. Andre mnd det er sånn . El kom 4 dager før , så rakk ikke tempe så mye eller teste . Gikk rett på høy på første test :laughing002

Vedlegg

• IMG_5488.jpeg
    IMG_5488.jpeg
    669,2 KB · Visninger: 31
Skylder på valper og unger for skrivefeil også :laughing001
Fantstisk :laughing025 ja, det er dems skyld xsmile9
Når mine er gått ned såpass har el allerede hvert . Så bare nå på mandag når jeg tok ul av egga , jeg temper , tester og el smerten slipper , den slapp tirsdag og gynokologen sa at egget slapp mandag eller tirsdag . Men kunne så absolutt skje 3 dag også .

Ta på deg en lang t skjorte og string truse eller nada og begynn å gjør husarbeid , så skal du se han får interesse for annet inventar i stua :laughing021
kanskje det jeg må gjøre for å få en runde før morra hans dukker opp:angelic: han mener vi ikke har tid .. å hu kommer kl 15:grumpy:

Hmm, da satser jeg på el har vært igår i 16-18 tiden da test kl 18 var positiv og negativsiden ..

Denne er tatt nå, men den har ligget nå 20 minutter ich .. og utfloden er kremete .. så ja .. 1 dpo :hilarious:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Visninger: 37
Min temp 3DPO CD16 Krysset har ikke kommet enda jeg veit el har hvert. Andre mnd det er sånn . El kom 4 dager før , så rakk ikke tempe så mye eller teste . Gikk rett på høy på første test :laughing002
Om du sletter tempen på cd 6, så kan det hende du får kryss :)

PrøverLykkenIgjen - 35 - B1- PP6- ortivelle satt 5/2 - IKM usikkert/styrt syklus

Regner med ikm ville falt ut på uke 8 så melder meg inn her. Vi har innsett av befruktet egg i morgen :love017 De ringte i går etter egguttak på onsdag og sa at hele 4 egg var befruktet og jeg er såå spent! :smiley-bounce022 Sist gang satt IVF på første forsøk, så jeg krysser alt jeg har for at alt ligger til rette for at vi er like heldige denne gangen! Testet etter otrivelle i dag og hcg slo ganske greit ut på testen, tester igjen i morgen for å se at det går nedover sånn at jeg kan teste om jeg faktisk er gravid sent neste uke!
Hurra, endelig er vi der!

PrøverLykkenIgjen - 35 - B1- PP6- ortivelle satt 5/2 - IKM usikkert/styrt syklus

Regner med ikm ville falt ut på uke 8 så melder meg inn her. Vi har innsett av befruktet egg i morgen :love017 De ringte i går etter egguttak på onsdag og sa at hele 4 egg var befruktet og jeg er såå spent! :smiley-bounce022 Sist gang satt IVF på første forsøk, så jeg krysser alt jeg har for at alt ligger til rette for at vi er like heldige denne gangen! Testet etter otrivelle i dag og hcg slo ganske greit ut på testen, tester igjen i morgen for å se at det går nedover sånn at jeg kan teste om jeg faktisk er gravid sent neste uke!
Spennende da ! :hilarious:

Jeg tror jeg hører til i denne IKM gruppen, har litt ustabil syklus og denne gang kom eggløsning veldig tidlig :D

Ima - 31 - B3- PP? (Usikker, har prøvd mer enn 1 år) - EL 9.2 - IKM 23.02

Masse lykke til :woot:

Jeg tror jeg hører til i denne IKM gruppen, har litt ustabil syklus og denne gang kom eggløsning veldig tidlig :D

Ima - 31 - B3- PP? (Usikker, har prøvd mer enn 1 år) - EL 9.2 - IKM 23.02
Velkommen :joyful:

inderligønsket - 33 - B1 - PP10 - EL 8/2 - IKM 22/2

Hiver meg på denne gangen også! Endelig den mest normale syklusen hittil på lenge (siden kjemisk i september) med EL på CD 14 :happy093 .

Fikk positiv test onsdag, i går og i dag er den svakere, men ikke kjempesvak. Tester dere etter positiv test og en svakere?
Første bilde onsdag (var mye mer positiv enn den vises på bildet:happy112).

Jeg temper ikke, har trøbbel med sovinga.
Velkommen! :joyful:

Har en dritt dag, så får klage litt :wacky:

Vært på jobbreise som gikk superbra (ironisk nok), men flyet hjem var forsinket så mistet timen min med overlegen «min» som skulle ta endelige tester for å se om det er tryggest mulig å bli gravid med sykdommen min. 20 min forsinket, og det var det, måtte komme tilbake slutten av neste uke. Skjønner de sååå godt, de kan jo ikke bry seg om jeg har EL før det :hungover:

Drittfly!

EL testene har brått blitt nesten blenda i tillegg, så syklusen spiller ikke på lag heller. Helt greit nå så klart, alt er bare kjipt :wacky: Må vel ut av gruppa da, men får snike på dere andre :hilarious: Heier på dere!!

Melder meg inn her. Satt Ovitrelle i dag for første gang :) andre runden med Letrozol.
Håper dop land går fort og at det blir mange terminspirer her ❤️ jeg er egentlig skikkelig testetøs. Men må jeg vente til ikm nå pga Ovitrelle?
SKims - 35 - b2 -pp14 -el 10.02 -ikm 23.02

Når man har gått over på monitor tester ! Bare forde ma. Ikke har flere enn 1el test igjen .. svigers har kommer . Så blir nokk lite aktivitet fra meg de neste dagene. Hvis jeg glemmer å skrive dere på listen. Så bare tagg meg xsmile9

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 22
Melder meg inn her. Satt Ovitrelle i dag for første gang :) andre runden med Letrozol.
Håper dop land går fort og at det blir mange terminspirer her ❤️ jeg er egentlig skikkelig testetøs. Men må jeg vente til ikm nå pga Ovitrelle?
SKims - 35 - b2 -pp14 -el 10.02 -ikm 23.02
Du kan teste ut otrivelle etter en ukes tid. Ta test et par dager etter hverandre så det ser hvor mye det har sunket. Så skal den jo helst bli sterkere igjen etter det :love017

Vi prøver egentlig ikke på barn nr. to enda. Men jeg skulle sjekke ståa med syklusen, og kjøpte el-tester. Henger meg på her, og ser hva som skjer.
Malle86 - 37 - b2 - pp1 - 10.2 - - 24./25.2

Om du sletter tempen på cd 6, så kan det hende du får kryss :)
Jeg satte high på mandag og søndag og da kom dpo og kryss . Har aldri gjort det før , lagt inn LH testene manuelt på LH . Tok nå monitor opk og huka av for peak og høy osv . Da ble den rett
:)

Back
Topp