IKM uke 8 ❤️

2 dpo i dag! Synes testene har vært høyere enn jeg forventet. Positiv test onsdag, negativ test fra torsdag til i dag. Men trodde de ble mye svakere etter EL? I dag fant jeg en del EL-slim / eggehvite, har hatt det denne uken.

Burde jeg fortsette å teste?
Legger ved de tre siste dagene (negativ).

Vedlegg

• IMG_3536.jpeg
    IMG_3536.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 47
  • IMG_3529.jpeg
    IMG_3529.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 45
  • IMG_3528.jpeg
    IMG_3528.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 46
Ja der kan det skje når som helst . Jeg legger dem i premom så analyserer appen styrken .
Satser på det, va redd for at jeg hadde gått glipp av el, startet på cd12 men testene ble bare svakere og svakere, men idag så den sånn ut!

Hvordan fungerer det? Ser mange bruker premom, tar du bare bilde av testen og legger inn i appen?

Uansett hva jeg putter inn eller hva .. så får keg gult lys .. sånn uansett ! Skikkelig irriterende :shifty: Jeg har prøvd å putte inn/fjerne både monitor tester, utflod, tappen … ALT ..
Så rart …ta deg en sjokolade , det hjelper noen minutter :laughing001 Kanskje de appene er lei oss testtøser haha

Satser på det, va redd for at jeg hadde gått glipp av el, startet på cd12 men testene ble bare svakere og svakere, men idag så den sånn ut!

Hvordan fungerer det? Ser mange bruker premom, tar du bare bilde av testen og legger inn i appen?
Ja , der går du inn på tester og tar bilde . Husk å trykk på andre så testene legger seg der om du bruker alt annet enn easy home tester . Jeg pleier og begynne å teste fra CD10-11 og har el ved CD14-17 . Men denne mnd så fikk jeg høy på første test CD11har litt blanda tester nå pgr tilbud på nett hehe

Vedlegg

• IMG_5485.jpeg
    IMG_5485.jpeg
    967,3 KB · Visninger: 29
Jeg tror tempen etter el må bli høyere enn de 6 siste tempene før el, hvis jeg har forstått riktig
Hmmmmm , den ble like høy idag, som før den stupte :bag: men jeg har også forstått det sånn , men nå har jeg jo 6 lavere temp og tempen idag høyere , men er det forde jeg våknet for tidlig idag da ??? Glemte at jeg ikke kunne legge meg før 12 . Å da våknet jeg 1 time tidligere:bag:

2 dpo i dag! Synes testene har vært høyere enn jeg forventet. Positiv test onsdag, negativ test fra torsdag til i dag. Men trodde de ble mye svakere etter EL? I dag fant jeg en del EL-slim / eggehvite, har hatt det denne uken.

Burde jeg fortsette å teste?
Legger ved de tre siste dagene (negativ).
Hvis du har el slim idag da , så vil jeg si det ikke slapp. Men prøver igjen nå ! :)

Hmmmmm , den ble like høy idag, som før den stupte :bag: men jeg har også forstått det sånn , men nå har jeg jo 6 lavere temp og tempen idag høyere , men er det forde jeg våknet for tidlig idag da ??? Glemte at jeg ikke kunne legge meg før 12 . Å da våknet jeg 1 time tidligere:bag:
Jeg tror det må være minst 3 temp etter el som må være høyere enn tempen før el. Uten jeg skal si det helt sikkert, altså :)

Tok akkurat denne testen som er sterkere enn den tidligere idag. Så nå slår jeg meg med ro med at el er rett rundt hjørnet og setter inn støtet med litt ekstra aksjelegging :angelic:

Da kan jeg vel regne med at egget slipper om 24-36 timer, eller?
IMG_0024.jpeg

Du kan ca regne med det, men aldrig en garanti :hilarious: men trudde det var fra 1 positive test???
Nå spør jeg kanskje dumt her, men hva er det som gjør at man får positiv test hvis ikke egget slipper?:shy:

Det vet jeg ingenting om, om det gjelder fra første positive test eller hva:hilarious: men satser på det skjer en gang i løpet av morgendagen da uansett. Er egentlig bare glad veldig glad for å ha fått en positiv test. Jeg har hatt så uregelmessige sykluser hvor noen har vært ganske lange og jeg derfor ikke engang vet om vi treffer el eller om jeg i det hele tatt har hatt el.

Ja , der går du inn på tester og tar bilde . Husk å trykk på andre så testene legger seg der om du bruker alt annet enn easy home tester . Jeg pleier og begynne å teste fra CD10-11 og har el ved CD14-17 . Men denne mnd så fikk jeg høy på første test CD11har litt blanda tester nå pgr tilbud på nett hehe
Kanskje jeg skulle prøvd meg på det så slipper jeg tyde alt selv med det blotte øyet. Er jo en viss fare for å tyde det feil da :hilarious:

Hehe, alltid fint med litt tilbud, men er nysgjerrig på hvor mye forskjell det er på de forskjellige merkene og om det gjør der vanskeligere å faktisk finne toppen

Nå ser det ut som el kommer på cd20 (imorgen), kjenner det er litt kjipt at syklusene er blitt såpass lange, blir ekstra lenge å vente hver pp :shy:

Min el test var svakere idag enn igår, og som tidligere nevnt så er forventa el (i følge flo) idag, men i følge bv sin el kalkulator så er forventa el på mandag, så jeg bare tester jeg.. har lagt inn masse aksjer denne uka, så hvis jeg har gått glipp av el, så håper jeg det sitter uansett :P og hvis ikke så er det nok bare veldig svingende, jeg er virkelig ikke kjent med egen syklus, men hvis ikke det sitter denne mnd, så starter jeg å el teste hver dag i neste syklus bare for å se… jeg har i teorien ingen faktorer som gjør det vanskelig å bli gravid, men for noen tar det jo såklart litt tid, men enn forventer det liksom aldri haha :P

Nå spør jeg kanskje dumt her, men hva er det som gjør at man får positiv test hvis ikke egget slipper?:shy:

Det vet jeg ingenting om, om det gjelder fra første positive test eller hva:hilarious: men satser på det skjer en gang i løpet av morgendagen da uansett. Er egentlig bare glad veldig glad for å ha fått en positiv test. Jeg har hatt så uregelmessige sykluser hvor noen har vært ganske lange og jeg derfor ikke engang vet om vi treffer el eller om jeg i det hele tatt har hatt el.
Forde egget kan prøve å slipp, mn er ikke alltid kroppen klarer slippe det (stress frx kan innvirke på hvor lang tid kroppen bruker) Google har sikkert mange mer svar.. :hilarious:

Jeg annbefaler virkelig å prøve dong qoui (tabletter 1 morgen og 1 kveld) kan ta mer . Men jeg tok det forde mine sykluser er i spinn .. men ser ut som den har regulert seg veldig . Prøver neste pp også for å se om ting er like stabilt da . Men foreløbig har jeg har jevn stigning . Bare en sterkere mn ikke positiv test ca 4 dager før el som vanlig. Og bare lave etter el. Foreløbig , men stoppa med dong qoui når jeg var ved el . Så regner med kroppen går tilbake til svingninger nå etter jeg slutta på de . MEN til el så har jeg hatt mindre humørsvigninger og stabile tester.
Men hadde kort topp .
Har tidligere hatt positive tester i 3 dager . For å fortsette med sterkere og svakere tester etter el som en jojo. Så noe bra gjorde den trur jeg . Om el var . Virker sånn på alle symptomer da jeg begynner se litt sammenhengen i syklusene mine :)

Forde egget kan prøve å slipp, mn er ikke alltid kroppen klarer slippe det (stress frx kan innvirke på hvor lang tid kroppen bruker) Google har sikkert mange mer svar.. :hilarious:

Jeg annbefaler virkelig å prøve dong qoui (tabletter 1 morgen og 1 kveld) kan ta mer . Men jeg tok det forde mine sykluser er i spinn .. men ser ut som den har regulert seg veldig . Prøver neste pp også for å se om ting er like stabilt da . Men foreløbig har jeg har jevn stigning . Bare en sterkere mn ikke positiv test ca 4 dager før el som vanlig. Og bare lave etter el. Foreløbig , men stoppa med dong qoui når jeg var ved el . Så regner med kroppen går tilbake til svingninger nå etter jeg slutta på de . MEN til el så har jeg hatt mindre humørsvigninger og stabile tester.
Men hadde kort topp .
Har tidligere hatt positive tester i 3 dager . For å fortsette med sterkere og svakere tester etter el som en jojo. Så noe bra gjorde den trur jeg . Om el var . Virker sånn på alle symptomer da jeg begynner se litt sammenhengen i syklusene mine :)
Syklusene mine har som sagt vært oppe i 34 dager .. men virker til å stabilisere seg på 26 ca

Men hadde kort topp .
Hvor lenge prøvde dere før du begynte på dong quoi? =) jeg vurderer nesten å starte selv på grunn av syklusen, men føles nesten littegranne skummelt.... og google gjør det ikke mindre skremmende haha:oops::p

Hvor lenge prøvde dere før du begynte på dong quoi? =) jeg vurderer nesten å starte selv på grunn av syklusen, men føles nesten littegranne skummelt.... og google gjør det ikke mindre skremmende haha:oops::p
Har ikke googlet det … skal man se på negative symptomer på alt kan man ikke ta noen ting :smiley-ashamed004 Dette er 4 pp. . Trur jeg . Klarer ikke tenke klart ikveld :dead:
Men jeg har fulgt med på syklusen min siden jeg ble gravid for flere år siden .. og spessielt siste halvåret/året siden jeg å mannen har snakket om barn:)

Men hadde kort topp .
Åh, dong qoui har jeg aldri hørt om. Må lese meg litt opp på dette, men veldig kjekt at du har funnet noe som ser ut som det fungerer for deg!

Jeg er nok ikke helt kjent med egen syklus enda, men de har variert mellom 28-34, men de har bare blitt lengre og lengre (54-28-32-34) den første på 54 dager var første syklus etter jeg sluttet på ppiller så kroppen trengte nok litt tid på å stabilisere seg. Vil se nå denne pp om syklusen blir lengre eller om den holder seg mellom 28-34 dager, hvis alt stemmer med el imorgen og beregningene til flo, blir denne syklusen på 33 dager som jeg tenker på være innafor

Back
Topp