IKM uke 8 ❤️

Åh, dong qoui har jeg aldri hørt om. Må lese meg litt opp på dette, men veldig kjekt at du har funnet noe som ser ut som det fungerer for deg!

Jeg er nok ikke helt kjent med egen syklus enda, men de har variert mellom 28-34, men de har bare blitt lengre og lengre (54-28-32-34) den første på 54 dager var første syklus etter jeg sluttet på ppiller så kroppen trengte nok litt tid på å stabilisere seg. Vil se nå denne pp om syklusen blir lengre eller om den holder seg mellom 28-34 dager, hvis alt stemmer med el imorgen og beregningene til flo, blir denne syklusen på 33 dager som jeg tenker på være innafor
Da har vi hatt ca samme kluss med syklus etter p-pille slutt.. :p Vi får krysse alt vi har for at syklus stabiliserer seg.. De to siste syklusene mine har vært på 31 eller 32 dager.. Er bare å legge inn aksjer så mye som mulig, og krysse alt man har for at det klaffer til slutt... :Heartred
Jeg kjenner virkelig at denne pp går fryktelig seint, ikm er 25... :laughing002

2 dpo i dag! Synes testene har vært høyere enn jeg forventet. Positiv test onsdag, negativ test fra torsdag til i dag. Men trodde de ble mye svakere etter EL? I dag fant jeg en del EL-slim / eggehvite, har hatt det denne uken.

Burde jeg fortsette å teste?
Legger ved de tre siste dagene (negativ).
Helt likt som meg.

Er 2 dpo i dag og syns testen min nesten er litt sterkere igjen, så vi slenger inn aksjer for sikkerhetsskyld i dag! :hilarious:

Vedlegg

• IMG_0716.jpeg
    IMG_0716.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 46
Da har vi hatt ca samme kluss med syklus etter p-pille slutt.. :p Vi får krysse alt vi har for at syklus stabiliserer seg.. De to siste syklusene mine har vært på 31 eller 32 dager.. Er bare å legge inn aksjer så mye som mulig, og krysse alt man har for at det klaffer til slutt... :Heartred
Jeg kjenner virkelig at denne pp går fryktelig seint, ikm er 25... :laughing002
Ja, krysser fingrene for det! Håper egentlig bare på at denne syklus holder seg under 34 dager sånn at de ikke blir lengre:hilarious: håper at det sitter for oss begge denne pp:Heartred

Jeg også har ikm 25., synes det var fælt å være på slutten av uken, kommer til å bli vanskelig å ikke bli revet med på testingen når andre begynner:shy:

Ja, krysser fingrene for det! Håper egentlig bare på at denne syklus holder seg under 34 dager sånn at de ikke blir lengre:hilarious: håper at det sitter for oss begge denne pp:Heartred

Jeg også har ikm 25., synes det var fælt å være på slutten av uken, kommer til å bli vanskelig å ikke bli revet med på testingen når andre begynner:shy:
Ja oi der sa du noe! Har ikke tenkt på at alle andre starter testingen den uka! :( jeg tenker å begynne den 22 ca bare for at jeg klarer ikke å vente :laughing021

Kanskje jeg skulle prøvd meg på det så slipper jeg tyde alt selv med det blotte øyet. Er jo en viss fare for å tyde det feil da :hilarious:

Hehe, alltid fint med litt tilbud, men er nysgjerrig på hvor mye forskjell det er på de forskjellige merkene og om det gjør der vanskeligere å faktisk finne toppen

Nå ser det ut som el kommer på cd20 (imorgen), kjenner det er litt kjipt at syklusene er blitt såpass lange, blir ekstra lenge å vente hver pp :shy:
Jeg bruker make sure, baby plan og billig eBay LH tester . De viser ganske likt og aldri hvert noe forskjell med blåtte øye . Men bp (babyplan) er rimelig og kjempe fine til el testing :)

Jeg håper jeg klarer vente så lenge som mulig med g testing :angelic: Men kjenner jeg meg rett ryker jeg vell tirsdag !:o alle eltester er fortsatt negative fortsatt høy temp. Men ff gir meg ikke kryss altså

Disse gir kortere sykluser . Taes CD1 og frem til el . Flere her inne har kortet ned syklusene sine med flere dager som har lange . Jeg tar de også for andre grunner og har normal syklus , de har ikke blitt kortere .

Vedlegg

• IMG_5429.jpeg
    IMG_5429.jpeg
    333,7 KB · Visninger: 31
Salvie te ga faktisk kortere den også .. pleier ha el mellom 14-21
Du kan gjerne melde meg ut ved anledning :joyful: Skrev det i et innlegg tidligere, men ble litt mye der på en gang, så skriver tydeligere nå :hilarious:

Ble frarådet å prøve, og har uansett enda ikke positiv EL test :wacky: men jeg må vel høre på de legene…

den og roiboos teen med 1 skje honning. Smaker godt , og jeg har foreløbig ikke hatt noen negativ effekt av noe jeg har prøvd xsmile9
Er det ikke den som er viktig å stoppe med når el har hvert ? Vet at angus dråpene kan brukes lenger , men ikke anbefalt . De teene fåes vel bare i helsekost ? Tror egentlig det største problemet vårt er de polyppene i livmora :nailbiting: Så tror ikke noe hjelper , før de er vekk .

Er det ikke den som er viktig å stoppe med når el har hvert ? Vet at angus dråpene kan brukes lenger , men ikke anbefalt . De teene fåes vel bare i helsekost ? Tror egentlig det største problemet vårt er de polyppene i livmora :nailbiting: Så tror ikke noe hjelper , før de er vekk .
Jeg stoppet med begge ved el , drakk roiboos 1 gang på 1 dpo . Men ble skeptisk så stoppet :dead:

Jeg har begynt å drømme igjen nå :smiley-ashamed004 drømte jeg bodde der jeg bodde for 10 år siden å fikk 9 valper :love2:smiley-ashamed004

Så er jeg mer allergisk enn jeg pleier være mot ananas.. spiste samme menge jeg har gjort . Men nå svetter jeg ordentlig og stikker ordentlig i munnen.

Noen andre som synes morsdagen kan være litt vond? :Heartpink Vi prøver på vårt første og har nå prøvd i 8 mnd uten hell. Forrige morsdag bare gledet jeg meg til det skulle bli min tur! Denne gangen er det mer vondt…lengter så utrolig etter barn og er så redd for å ikke få det til:sorry:

Er ikke meningen å deppe og gjøre andre lei, men har sovet dårlig, føler meg i ubalanse, hvilepulsen i natt var på 67 og jeg har mest lyst til å gråte og ikke møte noen.

Noen dager er det bare sånn, og det er vel okey….:Heartbigred

Jeg stoppet med begge ved el , drakk roiboos 1 gang på 1 dpo . Men ble skeptisk så stoppet :dead:

Jeg har begynt å drømme igjen nå :smiley-ashamed004 drømte jeg bodde der jeg bodde for 10 år siden å fikk 9 valper :love2:smiley-ashamed004
Jeg venter et lass valper til helgen , det er ingen drøm :laughing001 Drømt hinsides mye rart i helgen selv :laughing002 håper det er et tegn .

Noen andre som synes morsdagen kan være litt vond? :Heartpink Vi prøver på vårt første og har nå prøvd i 8 mnd uten hell. Forrige morsdag bare gledet jeg meg til det skulle bli min tur! Denne gangen er det mer vondt…lengter så utrolig etter barn og er så redd for å ikke få det til:sorry:

Er ikke meningen å deppe og gjøre andre lei, men har sovet dårlig, føler meg i ubalanse, hvilepulsen i natt var på 67 og jeg har mest lyst til å gråte og ikke møte noen.

Noen dager er det bare sånn, og det er vel okey….:Heartbigred
Å nei , det er så leit at du og flere skal ha det sånn . :Heartred Det er sårt og ikke få det til . Her får vi det til , men mister og har kanskje funnet årsaken til det . Jeg har tre barn fra før , men var prøver med annen mann før de barna og etter 7 mnd så var det fryktelig sårt .

Jeg hadde blitt gravid tidligere , tok abort , så jeg visste at jeg hadde en livmor og noe som mest sannsynlig virket . Det var så sårt for det myldret av barnevogner og gravide .

Folk spurte: ja skal ikke dere få barn snart ? :confused013 Vet jo det idag at han var steril og jeg fikk barn senere med ny mann .

det er mange i samme båt her inne og det er godt å ha noen å dele med :Heartred

Back
Topp