PrøverÅblimamma123
Elsker forumet
Ja krisemaksimere enda er dumt ! Det vet jeg alt om !Ja altså jeg er så forbaska nysgjerrig at jeg neste mnd kommer til å ta el tester hver dag (utenom mens selvfølgelig) og hvis ikke det klaffer så skal jeg begynne å sette meg mer inn i temping.. Er jo kjempedumt hvis det viser seg å være skikkelig vanskelig å bli gravid da.. Men nå må jeg serriøst prøve å ikke ta sorgene på forskudd da
Det er lurt å gå ordentlig inn for testing vertfall en pp. For både skjønne sin egen syklus og tester . Jeg har brukt faktisk noen tusen på tester de siste mnd . Jeg er egentlig glad jeg bare har monitor tester igjen nå. Så jeg tester fortsatt med monitor bare for å være sikker , siden jeg har slitt veldig med sterke tester etter el . Men denne pp er de fortsatt bare lave , heldigvis
Husk at første gang du temper så kommer det til å bli surr , og nesten alltid ved el så er det noe som ødelegger temping ! Jeg har frx ikke fått noen temper riktig nå de siste 4 d . Enten så har jeg ikke sovet lenge nokk . Eller så er tiden 1-2 timer +- feil