IKM uke 8 ❤️

Ja altså jeg er så forbaska nysgjerrig at jeg neste mnd kommer til å ta el tester hver dag (utenom mens selvfølgelig) og hvis ikke det klaffer så skal jeg begynne å sette meg mer inn i temping.. Er jo kjempedumt hvis det viser seg å være skikkelig vanskelig å bli gravid da.. :banghead: Men nå må jeg serriøst prøve å ikke ta sorgene på forskudd da :laughing002
Ja krisemaksimere enda er dumt ! Det vet jeg alt om ! :smiley-ashamed004
Det er lurt å gå ordentlig inn for testing vertfall en pp. For både skjønne sin egen syklus og tester . Jeg har brukt faktisk noen tusen på tester de siste mnd . Jeg er egentlig glad jeg bare har monitor tester igjen nå. Så jeg tester fortsatt med monitor bare for å være sikker , siden jeg har slitt veldig med sterke tester etter el . Men denne pp er de fortsatt bare lave , heldigvis :D

Husk at første gang du temper så kommer det til å bli surr , og nesten alltid ved el så er det noe som ødelegger temping ! :smiley-ashamed004 Jeg har frx ikke fått noen temper riktig nå de siste 4 d . Enten så har jeg ikke sovet lenge nokk . Eller så er tiden 1-2 timer +- feil :dance018

Ja krisemaksimere enda er dumt ! Det vet jeg alt om ! :smiley-ashamed004
Det er lurt å gå ordentlig inn for testing vertfall en pp. For både skjønne sin egen syklus og tester . Jeg har brukt faktisk noen tusen på tester de siste mnd . Jeg er egentlig glad jeg bare har monitor tester igjen nå. Så jeg tester fortsatt med monitor bare for å være sikker , siden jeg har slitt veldig med sterke tester etter el . Men denne pp er de fortsatt bare lave , heldigvis :D

Husk at første gang du temper så kommer det til å bli surr , og nesten alltid ved el så er det noe som ødelegger temping ! :smiley-ashamed004 Jeg har frx ikke fått noen temper riktig nå de siste 4 d . Enten så har jeg ikke sovet lenge nokk . Eller så er tiden 1-2 timer +- feil :dance018
Det er det som er med tempinga som jeg ikke tror kommer til å fungere for min del! Jeg våkner aldri til samme tid, sover aldri like lenge eller til samme tid på døgnet (jobber turnus/ nattevakt) så jeg tror nesten jeg blir å kjøpe el monitor før jeg begynner å tempe men det er jo ganske dyrt :banghead: :laughing021

Rebeccaaa - 31 - B4 - pp1 - el 11.02 - ikm 25.02

Nå i dag sa mannen endelig ja til å prøve på nr 4. Han har vært nølende og håpet på et «uhell» ved å legge inn aksjer noen dager før. Men denne syklusen har han villet ha sex oftere under fertil periode og også i dag selv om han vet at jeg mest sannsynlig har eggløsning Nå! Så nå har vi med vilje prøvd :angelic: sånn skikkelig. Og jeg er så speeeeent!! Så nå henger jeg meg på forumet fremover. :love017
Så gøy :happy:

Vi prøver på nr 4 vi også :angelic:

Så gøy :happy:

Vi prøver på nr 4 vi også :angelic:
Så spennende. Er barna deres store fra før?

Selv så føler jeg nesten, bare nesten - at det er galskap selv å skulle ha så mange :joyful: men de er jo så herlige. Og våre to eldste snakker litt om at der hadde vært kjekt med et søsken til. Så kanskje det var det som gjorde beslutningen vår litt lettere.

Det er det som er med tempinga som jeg ikke tror kommer til å fungere for min del! Jeg våkner aldri til samme tid, sover aldri like lenge eller til samme tid på døgnet (jobber turnus/ nattevakt) så jeg tror nesten jeg blir å kjøpe el monitor før jeg begynner å tempe men det er jo ganske dyrt :banghead: :laughing021
Vent å se da (jeg trur ikke det går denne pp heller … men om det går kan jeg selge min monitor :dance018 Jeg har hatt den 2 pp nå .
så må du jo se om din pp gikk å :love2

Inatt har jeg sovet så dårlig o.o føler rett og slett jeg er påvei til å bli syk ! :bag: Og snyter neseblod. Våknet i en damm av svette igjen . Full av luft i magen også . Puppene er oppblåste o.o

Så mener ff jeg har trefaset mønster denne gang og . Tatt tempen der jeg har sovet mest i strekk . Inatt trur jeg jeg fikk 3 t akkuratt på ene tempen . Men tempet hver gang jeg våknet . Og ca samme temp hele tiden .

Vedlegg

• IMG_1972.jpeg
    IMG_1972.jpeg
    771,7 KB · Visninger: 40
Vent å se da (jeg trur ikke det går denne pp heller … men om det går kan jeg selge min monitor :dance018 Jeg har hatt den 2 pp nå .
så må du jo se om din pp gikk å :love2

Inatt har jeg sovet så dårlig o.o føler rett og slett jeg er påvei til å bli syk ! :bag: Og snyter neseblod. Våknet i en damm av svette igjen . Full av luft i magen også . Puppene er oppblåste o.o

Så mener ff jeg har trefaset mønster denne gang og . Tatt tempen der jeg har sovet mest i strekk . Inatt trur jeg jeg fikk 3 t akkuratt på ene tempen . Men tempet hver gang jeg våknet . Og ca samme temp hele tiden .
er jo plutselig den pp'n man tenker at det ikke gikk, det faktisk går:hilarious: (håper håper håpeeer), men foreløpig så lever jeg i min lille fantasi om at noe er på gang for jeg har så sammentrekninger/ stikkinger enda, det har vart i snart 1 døgn, så ENTEN så har jeg faktisk el nå, eller så er det noe på gang:hilarious::hilarious:

er jo plutselig den pp'n man tenker at det ikke gikk, det faktisk går:hilarious: (håper håper håpeeer), men foreløpig så lever jeg i min lille fantasi om at noe er på gang for jeg har så sammentrekninger/ stikkinger enda, det har vart i snart 1 døgn, så ENTEN så har jeg faktisk el nå, eller så er det noe på gang:hilarious::hilarious:
Det er samt .. men pr pp mister jeg mer å mer tru :confused005 :confused005 Vertfall når jeg ikke har gått på prevensjon på snart 2 år o.o
Stillingene mine ga seg inatt.. nå har jeg murringer igjen :bag: hvis du tester og de. Er lav har nokk el vært om du hadde el smerter som gikk over på mensmurringer og stikninger rundt livmor . Om jeg skal sammenligne med meg

Det er samt .. men pr pp mister jeg mer å mer tru :confused005 :confused005 Vertfall når jeg ikke har gått på prevensjon på snart 2 år o.o
Stillingene mine ga seg inatt.. nå har jeg murringer igjen :bag: hvis du tester og de. Er lav har nokk el vært om du hadde el smerter som gikk over på mensmurringer og stikninger rundt livmor . Om jeg skal sammenligne med meg
Ja, veldig forståelig :Heartred Er en tøff veg å gå..:Heartred

Haha ja valpebestemor :laughing002 Er 6 dpo idag :)
Blir spennende dager fremover altså :Heartpink

Idag gjorde det altså SÅÅÅÅ vondt å ha s** .. gjør fortsatt vondt nå etterpå:bag: var samme greie forje pp, mens et var lenger uti dpo land .. gjør altså sååå vondt :arghh: noen andre som har opplevd det ? Så sterke smerter også sitter smertene så lenge o.o de pleier gi seg rett etter lixom . Og ikke være så intense , når de gjør vondt

Blir spennende dager fremover altså :Heartpink

Idag gjorde det altså SÅÅÅÅ vondt å ha s** .. gjør fortsatt vondt nå etterpå:bag: var samme greie forje pp, mens et var lenger uti dpo land .. gjør altså sååå vondt :arghh: noen andre som har opplevd det ? Så sterke smerter også sitter smertene så lenge o.o de pleier gi seg rett etter lixom . Og ikke være så intense , når de gjør vondt
Kan ikke si jeg har opplevd det, men hvor er det vondt? Typ kramper? Eller er det typ at livmortappen(??) ligger langt nede? For da har jeg opplevd at mannen har støtet borti, men da er det mer ubehagelig der og da.. :banghead:
Det er også ganske vondt hvis man har sopp/ generell ph ubalanse.. vet ikke om noe av dette stemmer over ens med deg, men bare de første tingene som jeg kom på utifra egen erfaring:Heartred

tulips - 34 - B6 - PP1 - EL - IKM 23/2

Jeg vet ikke om jeg har hatt EL, men utifra symptomer så har jeg hatt det :bored: Har ikke giddet å tempe. For det første ble prøvinga bråbestemt nærme eggløsningsdagene, og for det andre så har jeg en baby som våkner flere ganger om natta, som kan tulle til tempinga :wacky: For min del trenger jeg ikke å tempe til samme klokkeslett, men trenger 3 timer sammenhengende søvn.

Eggløsningstestene har ingen peak! Begynte å merke el-slim på CD13, som begynte å avta på CD18. Jeg ble i EL-humør på CD13 :hilarious: Dét humøret forsvant på CD19. Hadde «leamus» i livmorområdet på CD14. På CD17 var det såvidt blodspor i utfloden én gang da jeg tørket meg på do. Det stakk litt på høyre side av livmoren i natt(CD21). Så hvem vet hvordan ståa i denne kroppen er :wtf: Håper EL har vært, ellers er ikke dette en reel PP :banghead: Frustrerende å ikke vite! El-testene var negative på CD13-15 også(gadd ikke å ta bilde).

Jeg vet ikke sykluslengden, så har bare plottet inn 31 dager på WomanLog :hungry:

Vedlegg

• IMG_1025.png
    IMG_1025.png
    193,5 KB · Visninger: 36
  • IMG_1023.png
    IMG_1023.png
    588,6 KB · Visninger: 37
  • IMG_1024.png
    IMG_1024.png
    599,3 KB · Visninger: 34
6DPO spennende å følge med på nå og forrig mnd . Eneste symptom er småkvalm . Tørr ikke føle på noe symptom for man har jo alle 900 symptomene uansett :laughing021

Vedlegg

• IMG_5506.jpeg
    IMG_5506.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 28
Kan ikke si jeg har opplevd det, men hvor er det vondt? Typ kramper? Eller er det typ at livmortappen(??) ligger langt nede? For da har jeg opplevd at mannen har støtet borti, men da er det mer ubehagelig der og da.. :banghead:
Det er også ganske vondt hvis man har sopp/ generell ph ubalanse.. vet ikke om noe av dette stemmer over ens med deg, men bare de første tingene som jeg kom på utifra egen erfaring:Heartred
Høyre eggstokk samt livmor området stikninger /press
Etter samleie så var det steeeeeke stikninger i hele livmor. Akkuratt begynt å roe seg nå. Men gjorde så vondt at det gjorde vondt å reise/sette seg. Og ligge på ryggen !

Har ikke sjekket tappen enda. Tenke jeg skulle det , men venter litt så jeg kan ta el eltest samtidig :dance018 Har ingen kløe eller unormal lukt heller o.o men jeg får følge med på dette de neste dagene . Samboer sa at er tappen langt nede da ? Snakker med han om ALT, så han kan snart meg bedr enn jeg kan :dance018

Høyre eggstokk samt livmor området stikninger /press
Etter samleie så var det steeeeeke stikninger i hele livmor. Akkuratt begynt å roe seg nå. Men gjorde så vondt at det gjorde vondt å reise/sette seg. Og ligge på ryggen !

Har ikke sjekket tappen enda. Tenke jeg skulle det , men venter litt så jeg kan ta el eltest samtidig :dance018 Har ingen kløe eller unormal lukt heller o.o men jeg får følge med på dette de neste dagene . Samboer sa at er tappen langt nede da ? Snakker med han om ALT, så han kan snart meg bedr enn jeg kan :dance018
Håper du finner ut av hva som gjør vondt, og at det er en quick fix på det! Ikke greit å ha vondt ifm s*x :(

Back
Topp