IKM uke 8 ❤️

2dpo. Og jeg er så utålmodig. Klarer ikke å slutte å tenke på at det er ca en uke til jeg ikke klarer å la være å teste. Håper jeg klarer å la være å teste til ikm, men det har aldri skjedd før. :shy: Tiden går så fryktelig sakte. Klarte endelig å slutte og tenke litt på det tidligere - men så dro jeg og datteren min innom butikken, og der hang det graviditetstester. Og nå er jeg like utålmodig igjen…. Hjelpes. Jeg er håpløs. :bored:

2dpo. Og jeg er så utålmodig. Klarer ikke å slutte å tenke på at det er ca en uke til jeg ikke klarer å la være å teste. Håper jeg klarer å la være å teste til ikm, men det har aldri skjedd før. :shy: Tiden går så fryktelig sakte. Klarte endelig å slutte og tenke litt på det tidligere - men så dro jeg og datteren min innom butikken, og der hang det graviditetstester. Og nå er jeg like utålmodig igjen…. Hjelpes. Jeg er håpløs. :bored:
Litt sånn jeg har det .. tok en ista, med mitt streksyn ser jeg. Men er jo aaaalt for tidlig med 5 dpo :dance018 Så jeg håpe jeg klarer holde meg på 1 test vertfall til 7 dpo ! Men den ene, slukket noe av den trangen ! :dance018
Jeg er også veeeldig håpløs :dead:

Vedlegg

• IMG_1987.jpeg
    IMG_1987.jpeg
    790 KB · Visninger: 82
Er ikke dette en sterk el-test til å være 4 dpo?

(Jeg vet den ikke er positiv) :bookworm:

Har fortsatt med el tester etter positiv for å se at den synker og den sank og var svakere enn denne også blir den sterkere igjen:pompus:

Jeg er ganske sikker på eggløsning har funnet sted pga symptomer så håper dette er et godt tegn :angelic::angelic:
Jeg pleier å ha sterke LH tester 9 og 10DPO og vips er de nærmest blenda når IKM kommer .

Babydrømmen2024 - 32 - B2 - PP2 - EL 5/2 - IKM 19/2

8 dpo. Flere som ser? Har hatt litt dårlige erfaringer med makesure tester i det siste, så håper ikke disse lurer meg :wacky:

Vis vedlegget 428069Vis vedlegget 428070
Kan godt være en strek der! :Dspesielt på nederste bilde. Mine make sure tester har sett slik ut i det siste uten at jeg har vært gravid :wtf: er det den erfaringen du har også? Virker som noen pakker/partier har ganske kraftige skyggestreker

Er 7DPO og tenkte ikke å teste noe før i morgen , men veit ikke jeg altså :nailbiting:

Har pleid å bli små uggen kvalm i dpo land, men fikk en sånn brekning ista og hvert kvalm en del idag . Skummelt å få disse symptomene altså :nailbiting:o_O

Kan godt være en strek der! :Dspesielt på nederste bilde. Mine make sure tester har sett slik ut i det siste uten at jeg har vært gravid :wtf: er det den erfaringen du har også? Virker som noen pakker/partier har ganske kraftige skyggestreker
Ja, jeg har fått ganske sterke skygger som også er rosa, gjerne flere på rad, før den plutselig har vært negativ igjen. Tok en til i kveld med svakere skygge, så ingen babystrek tror jeg :dead: Burde bare lære meg å vente til ikm så jeg eventuelt kan få en tydelig strek :hilarious:

Da er vi sakte men sikkert i gang tøse teste jenter :laughing0017DPO
(Bilde mot spotten er ment til alle test tøser som kjenner seg igjen ) haha

Vedlegg

• IMG_5515.jpeg
    IMG_5515.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 83
  • IMG_5514.jpeg
    IMG_5514.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 82
Last edited:
Da er vi sakte men sikkert i gang tøse teste jenter :laughing0017DPO
haha jeg ser strek på din også tror min bare er tull, tror jeg har eggløsning nå, men dog ikke fått noen positiv eggløsningstest. Men har slim så vet ikke lengre, trodd jeg har hatt eggløsning i en uke. Så ikke godt å si

haha jeg ser strek på din også tror min bare er tull, tror jeg har eggløsning nå, men dog ikke fått noen positiv eggløsningstest. Men har slim så vet ikke lengre, trodd jeg har hatt eggløsning i en uke. Så ikke godt å si
Haha jeg la meg i senga nå og det stikker i livmora , puppene har hvert ømme og kvalm, men symptomer har jeg slutta å tro på før etter IKM . MEN JEG GLEEEEDER MEG TIL Å TISSE FREMOVER :happy093 :happy093Altså jeg også kan bli forvirra av høna mi , for jeg veit ikke om Hufsa er våt eller om det er el slim til tider haha :confused013:laughing002

Haha jeg la meg i senga nå og det stikker i livmora , puppene har hvert ømme og kvalm, men symptomer har jeg slutta å tro på før etter IKM . MEN JEG GLEEEEDER MEG TIL Å TISSE FREMOVER :happy093 :happy093Altså jeg også kan bli forvirra av høna mi , for jeg veit ikke om Hufsa er våt eller om det er el slim til tider haha :confused013:laughing002
Jeg ser også strek på bildet til venstre!!! Krysser alt for at det er babystrek :Heartred :D
Jeg har el IDAG og føler jeg har graviditetssymptomer :laughing021

Back
Topp