IKM uke 8 ❤️

Stussa over hvorfor jeg fikk skygger på metode sine men ikke på mk sine før 2-3 dager senere .. og hadde de symptomene jeg hadde :shifty: ja … godt jg har 70 normale tester da :rolleyes:
Bare å smøre seg med tålmodighet her, ja.. haha :banghead: :hilarious:
Du får trøste deg med at jeg er hele 1dpo idag, og i mens alle tyder tester på denne tråden her så må jeg serriøst vente i evigheter før jeg kan begynne testing selv:laughing002:laughing002

Bare å smøre seg med tålmodighet her, ja.. haha :banghead: :hilarious:
Du får trøste deg med at jeg er hele 1dpo idag, og i mens alle tyder tester på denne tråden her så må jeg serriøst vente i evigheter før jeg kan begynne testing selv:laughing002:laughing002
Huff jaa :angelic: er kjedelig å være helt i slutten eller starten av en uke , man føler seg så alene.. hadde det ikke vært for tidlig el , hadde jeg kun vært 2-4 dpo idag .. så jeg burde se det positive , selvom irritasjonen for at jeg har kjøpt feil tester er stor :wideyed:

Huff jaa :angelic: er kjedelig å være helt i slutten eller starten av en uke , man føler seg så alene.. hadde det ikke vært for tidlig el , hadde jeg kun vært 2-4 dpo idag .. så jeg burde se det positive , selvom irritasjonen for at jeg har kjøpt feil tester er stor :wideyed:
Ja veldig forståelig.. hvilken dpo er du på idag? (Du har sikkert skrevet det tidligere, men jeg er litt vel distré :banghead: :hilarious: )

Jeg vet ikke, jeg klarer se strek om jeg ser lenge nokk :hungover: men med første øyekast ser jeg ikke noe .
Første øyekast burde du se strek :laughing001titta på den testen igjen og synes jeg ser noe , men fått streksyn til de grader

Vedlegg

• IMG_5532.jpeg
    IMG_5532.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 90
Første øyekast burde du se strek :laughing001titta på den testen igjen og synes jeg ser noe , men fått streksyn til de grader
Enig! Nå er ikke mine øyer til å stole på da , uansett :shy: :wacky::laughing002

Og med min flaks , så hadde ikke apoteket her metode tester ! :schoked025 De hadde bare rfsu med samme styrke. Hadde en pakke med 2 tester i ! Men spent på om jeg klarer vente til imorgen med å ta den første altså ! Jeezzzz jeg er så testetøs at halvparten kunne vært nokk ! Er så håpløs :smiley-angry003

Hei! Har noen av dere opplevd eggløsningsslim 3-4 dpo? :bored:

Jeg fikk det nå. Men jeg hadde også eggløsningsslim i forbindelse med eggløsning tidligere. Merkelig, tror ikke det har skjedd før hos meg. Kan det være et tegn? :hello2 Håper håper :happy7 jeg veeeet jo at det mest sannsynlig Ikke er det. Veldig mye «tenk om» inni hodet mitt nå

Hei! Har noen av dere opplevd eggløsningsslim 3-4 dpo? :bored:

Jeg fikk det nå. Men jeg hadde også eggløsningsslim i forbindelse med eggløsning tidligere. Merkelig, tror ikke det har skjedd før hos meg. Kan det være et tegn? :hello2 Håper håper :happy7 jeg veeeet jo at det mest sannsynlig Ikke er det. Veldig mye «tenk om» inni hodet mitt nå
Jeg fikk det denne pp . Jeg temper så vet el hadde vært . Håper selv det var et tegn :laughing002

Hehe er 6 dpo idag .. frem til 5 dpo gikk veldig fort . Men nå mellom 5-8 dpo syns jeg går såååå sakte . For da tenker jeg konstant på testing o.o
Ja er kanskje enda litt tidlig å kunne få utslag på en test..? Er vell helst etter 10DPO såvidt jeg har skjønt? Her går alle dagene ganske sent, er konstant snøstorm så kan ikke bruke dagene på å gå tur med hunden heller.. Altså jeg KAN men da tror jeg hunden hadde plotta et drap på meg, for hun HATER snø og regn... :hilarious: :hilarious: Sitter liksom bare inne og venteeer....

Ja er kanskje enda litt tidlig å kunne få utslag på en test..? Er vell helst etter 10DPO såvidt jeg har skjønt? Her går alle dagene ganske sent, er konstant snøstorm så kan ikke bruke dagene på å gå tur med hunden heller.. Altså jeg KAN men da tror jeg hunden hadde plotta et drap på meg, for hun HATER snø og regn... :hilarious: :hilarious: Sitter liksom bare inne og venteeer....
Jeg kjikka på Google .. og det er faktisk en del som har fått svaak strek fra 6 dpo . Og fin strek fra 11. de hadde lagt med hver dpo dag.
Det var jo det som ga meg blod på tann :laughing021

utfloden min denne gang er helt annerledes . Har vært tørt som Sahara . Frem til idag. Da er det loation . Men i veldig liten grad . Og puppene mine er drit vonde , samt stikninger i livmor . Men det er alt jeg har av symptomer .

Her også, valpen HATER vann, og det detter jo ned fra himmelen . Så sitter jo bare her å måper :schocked028

Jeg kjikka på Google .. og det er faktisk en del som har fått svaak strek fra 6 dpo . Og fin strek fra 11. de hadde lagt med hver dpo dag.
Det var jo det som ga meg blod på tann :laughing021

utfloden min denne gang er helt annerledes . Har vært tørt som Sahara . Frem til idag. Da er det loation . Men i veldig liten grad . Og puppene mine er drit vonde , samt stikninger i livmor . Men det er alt jeg har av symptomer .

Her også, valpen HATER vann, og det detter jo ned fra himmelen . Så sitter jo bare her å måper :schocked028
Hallo nå får jo jeg testetrang allerede da!!!! :hilarious: :hilarious: jaja jeg får vente i minst 6 dager da..
symptomer er symptomer, så man vet aldri! krysser alt jeg har for at det blir noe av det da!:Heartred
Godt å høre det ikke bare er meg som har en divahund:hilarious:

Okei … nå skal jeg gi dere noe å Bryne dere på ! For dette kjører mitt hode ! Jeg har lest at 60% av graviditeter ikke skal bli til noe . Men jeg ser ca 2-5% ender med positiv test i en gruppe Dvs at 65% ca av oss kommer til å ha skyggestreker . Uten at det skjer noe mer . Men bp sine måler jo 10ml|u og hvis dere har vært like flinke som meg å kjøpe mk 25 ml/u så er det ikke rart det er så mye skygger på bp !?! Og nesten ingen på mk !?! Dette har kjørt hue mitt lenge , men etter jeg så jeg hadde kjøpt feil og metode sine slo ut og mk sine senere . Så har jeg ikke klart legge vegg den tanken :smiley-angry003

Hei alle! Jeg er helt ny her i babyverden. Utrolig koslig å ha et forum med flere i samme båt
jeg lurer på noe.. Rundt 2-3 DPO hadde jeg noe som kjentes som lyn på venstre side, der livmor ligger. Det kom og gikk gjennom de dagene. Det var vondt men overkommelig. Aldri kjent sånn før.

Noen som vet hva det kan være? Utrolig merkelig følelse. Nesten som om noen stakk med ei nål gjentatte ganger..

Hei alle! Jeg er helt ny her i babyverden. Utrolig koslig å ha et forum med flere i samme båt
jeg lurer på noe.. Rundt 2-3 DPO hadde jeg noe som kjentes som lyn på venstre side, der livmor ligger. Det kom og gikk gjennom de dagene. Det var vondt men overkommelig. Aldri kjent sånn før.

Noen som vet hva det kan være? Utrolig merkelig følelse. Nesten som om noen stakk med ei nål gjentatte ganger..
Jeg har det sånn.. hatt det sånn siden ca2 dpo . Men gikk fra eggstokker til eggledere til nå siste 3 dager i livmor . Noen ganger så sterke stikninger at jeg må krype sammen. Men jeg trur det er forde vi overtenker alt. Hadde vi ikke prøvd å bli gravide hadde vi nokk ikke merket dette på samme måte :schocked028

Jeg har det sånn.. hatt det sånn siden ca2 dpo . Men gikk fra eggstokker til eggledere til nå siste 3 dager i livmor . Noen ganger så sterke stikninger at jeg må krype sammen. Men jeg trur det er forde vi overtenker alt. Hadde vi ikke prøvd å bli gravide hadde vi nokk ikke merket dette på samme måte :schocked028
Det kan godt hende! Disse «lynene» hadde jeg merket tror jeg, de var intense… får håpe det betyr noe bra :D

5 dpo I dag, jeg har allerede svidd av en test I går, så dumt men testetrangen fikk seg en pause :hilarious: jeg venter til fredag da jeg er 7 dpo, begynner sikkert å teste da :hilarious: jeg begynner i hvertfall 8 dpo, da det er det tidligste jeg har fått positiv test.
Men jeg har liten tro denne PP siden EL var flere dager sen og vi har lagt lite aksjer denne runden pga mye sykdom på alle i hus :arghh: forrige gang jeg ble gravid så var jeg sikker på at jeg var det flere dager før positiv test pga symptomer :shy:

Back
Topp