IKM uke 8 ❤️

Fordi jeg har hundre tester så tok jeg en til :laughing001 8DPO se da jenter :pompus:

Vedlegg

• IMG_5540.jpeg
    IMG_5540.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 113
  • IMG_5542.jpeg
    IMG_5542.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 112
Her er det vel strek? Jeg mener jeg ser noe. Den ligner på min da jeg ble gravid med datteren (11 mnd nå). Men jeg har også skjønt at ms har problemer med mye skygger for tiden.
Håper du har rett! Spent på om det er noe sterkere i morgen. Har hatt mye skygger og dessverre mye sterke skygger, så tørr ikke ta noen gleder på forskudd. Men tusen takk for håpet, det trengte jeg :D

Haha takk for studeringstiden , spennende er det jo , jeg synes jo også det er noe langt inni den testen , gjorde ikke det forrig pp . MEEEN det er ikke godt nok med en sånn strek heller :laughing021
Det er lixom det, man skulle slippe å studere for å finne den forbanna streken :whacky059 du får dele imorgen tidlig . Så skal jeg se med morgen øynene mine , de ser sjeldent skyggestreker faktisk :laughing002

Spennende tider :Heartbigred 9 dpo i dag. Skal teste i morgen tror jeg. Krysser fingre og tær. Har så ømme pupper at jeg nesten ikke klarer å ligge på magen, men føler de har vært super ømme nesten helt side EL så skjønner ikke helt det.

9DPO ser ikke en strek jeg atså :pompus: Våkn opp a jenter ….

Vedlegg

• IMG_5547.jpeg
    IMG_5547.jpeg
    2 MB · Visninger: 92
  • IMG_5548.jpeg
    IMG_5548.jpeg
    853,8 KB · Visninger: 93
Back
Topp