IKM uke 8 ❤️

Jeg la inn i ene appen mensen og syklus lengder osv, og senere i Flo appen. De sier jeg hadde eggløsning på forskjellige dager. Flo sier den 10, mens en annen den 11. eller kanskje de er samstemte og mener egget slapp mulig den 11?

Blir ikke klok jeg. I så fall, hvor mange dpo er jeg da? Andre som logger i Flo? Hadde negativ eggløsningstest 8 og 9, også hadde jeg ikke fler tester… det la jeg inn i Flo men ikke den andre appen
Hvis du hadde eggløsning den 11. er du 4 dpo, det står for «days past ovulation» :)

Hvis du hadde eggløsning den 11. er du 4 dpo, det står for «days past ovulation» :)
Det står ikke så tydelig..:angelic: Men står at jeg kan være 4 dager gravid. Så da er det sikker 4 dpo som menes. Jeg hadde bare håpet det var 5 dpo. Syns dagene går så sakte plutselig. Haha. Har sterk testetrang, til tross for kun 4 dpo. Og tenkte å ta første test 7 dpo

5 DPO i dag. Tok ovitrelle for 7 dager siden. Altså fredag 8/2. I dag kom det endel eggløsning slim og litt eggløsning smerter/murringer. Kan det være sånn at egget slipper så lenge etter ovitrelle er satt eller hva skjer her nå. Får jo både positiv eggløsning test og hcg test av ovitrelle så er ingen vits å teste heller.

Hei! Jeg er 7 dpo og leeter sånn etter symptomer:angelic: Har blant annet økt utflod (så mye at det føles ut som mensen kommer av og til). Hvilke symptomer har dere nå i dpo-land?

Virker som om jeg har blitt syk :rolleyes: noen som har erfaring / hørt om sykdom i dpo-land og at det har gått bra? 7 dpo i dag.
Forbereder meg egentlig på at det ikke går denne gangen heller! Og jeg som var så glad for at sykluslengden forhåpentligvis er normal denne gangen! Hadde håpt at det gikk vår veg nå!:Heartbigred Krysser fingrene!!

Hei! Jeg er 7 dpo og leeter sånn etter symptomer:angelic: Har blant annet økt utflod (så mye at det føles ut som mensen kommer av og til). Hvilke symptomer har dere nå i dpo-land?
2-4 dpo tørr utflod. Så kom melke aktig/kremete utflod litt etter det .. og har det enda. 7 dpo. Pleier ha kremete fra el til ikm.
Sykt vonde pupper . Må ha bh da alt som kommer innta gjør vondt.
Hatt veldig mens murringer idag .
Og smerter i korsryggen samt skuldre . Thats it :wideyed: pleier ha så mye mer:bag:

2-4 dpo tørr utflod. Så kom melke aktig/kremete utflod litt etter det .. og har det enda. 7 dpo. Pleier ha kremete fra el til ikm.
Sykt vonde pupper . Må ha bh da alt som kommer innta gjør vondt.
Hatt veldig mens murringer idag .
Og smerter i korsryggen samt skuldre . Thats it :wideyed: pleier ha så mye mer:bag:
Jeg er også 2(3 da kl er 01:30 på natta) dpo, og jeg har nøyaktig de samme symptomene, + kvalm, hodeverk og høy puls (er ufattelig stressa, klarer ikke å peke ut helt hvorfor..) 10dpo kan ikke komme fort noook :laughing021 :Heartred :Heartred

Virker som om jeg har blitt syk :rolleyes: noen som har erfaring / hørt om sykdom i dpo-land og at det har gått bra? 7 dpo i dag.
Forbereder meg egentlig på at det ikke går denne gangen heller! Og jeg som var så glad for at sykluslengden forhåpentligvis er normal denne gangen! Hadde håpt at det gikk vår veg nå!:Heartbigred Krysser fingrene!!
Ja , det går ofte bra om du blir syk, altså vanlig syk . Du kan ha både korona og omgangssyke . Sitter egget så sitter det . :Heartred

Jeg røyk på en smell :happy090

Vedlegg

• IMG_3703.jpeg
    IMG_3703.jpeg
    829,3 KB · Visninger: 97
Rfsu sin tidlig pinne . Ble nokk bare lurt av de igår :shy:
trur den midterste mk er igår og de 2 andre inatt :smiley-ashamed005:smiley-bounce022 så ikke på dem inatt. Men jeg syns jeg ser strek på begge fra inatt men ikke den igår..
har sø liten blære nå at jeg våkner etter MAX 3t for å tisse . Og på dagen går det 2 timer så må jeg tisse . Så jeg benyttet meg av når jeg våknet inatt.

Teit vettu . For jeg begynner miste trua :happy090 alle symptomer er så like forje pp ..

Vedlegg

• IMG_2203.jpeg
    IMG_2203.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 71
  • IMG_2205.jpeg
    IMG_2205.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 70
Hvem skal teste i dag? :) :hello2
Trenger sårt å studere andre sine tester frem til jeg ryker på en smell selv:hilarious:
Jeg har klart å kjøpe mange tester av RFSU sine som kan brukes fra dagen man forventer mens.. Her blir det ikke testing før onsdag :facepalm:

Synes det er veldig spennende å se alle andre teste da :angelic:

Testa ut ovitrelle, 11 dager siden jeg satt den og hadde helt negativ i går. Kan den fortsatt gi positivt svar? Er på rugedag 6 etter innsett av fire dagers. Testen som ligger oppa pakken er dagens. Syns selv jeg ser skygge der??

Vedlegg

• 9814E46B-FFCE-41FC-9F95-292EF499F033.jpeg
    9814E46B-FFCE-41FC-9F95-292EF499F033.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 82
Back
Topp