IKM uke 8 ❤️

Takk! Da er det ikke bare jeg som tuller og innbiller meg ting. Men streken er på feil sted. Har fremdeles de positive tester fra metode fra forrige gang jeg var gravid. og da var strekene tettere. Så det er nok ingenting :happy090 Alt for tidlig er det mest sannsynlig også
Jeg har brukt metode sine en del, og de kan streken faktisk variere litt på :wideyed: men den skyggestreker du ser er der den pleier ca sitte nå :hilarious:

Når bør jeg begynne å teste? Når starter dere? Jeg er 6 DPO og har såå lyst!:dead::arghh: Jeg har både 10 ml og 25 ml tester

Jeg røyk igjen i går kveld :facepalm: de er blenda selvfølgelig. Jeg rakk ikke teste før jobb idag så skal ta en test til I løpet av dagen/kvelden :hilarious: 7 dpo idag

Vedlegg

• 20240215_234424.jpg
    20240215_234424.jpg
    1,2 MB · Visninger: 64
  • 20240215_234334.jpg
    20240215_234334.jpg
    743 KB · Visninger: 66
Hvem skal teste i dag? :) :hello2
Trenger sårt å studere andre sine tester frem til jeg ryker på en smell selv:hilarious:
Har testa blenda 10DPO har gitt opp , har sånn rosa brunt som kommer og det er ikke ett egg som vil trives med polypper og sånt rundt seg . Tror jeg kommer strekere tilbake med tiern og testene når de er operert ut eller brent eller hva de gjør :bag:

Altså jeg er testtøs og skal tisse mer idag altså :laughing001

Er det strek her??? :nailbiting: Den var kjempetydelig men etter ca. 5 min er den nesten borte igjen. Bildet ble tatt etter ca. 2-3 min, det skal være innenfor tiden. Jeg skal være ca. 7 DPO, tok tidlig test fra babyplan, men tenker det er veldig tidlig å teste positivt? Har hatt veldig kluss med syklusene så kan være jeg har hatt EL før jeg har tenkt. Jeg er helt skjelven nå

Vedlegg

• IMG_0283.jpeg
    IMG_0283.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 127
Er det strek her??? :nailbiting: Den var kjempetydelig men etter ca. 5 min er den nesten borte igjen. Bildet ble tatt etter ca. 2-3 min, det skal være innenfor tiden. Jeg skal være ca. 7 DPO, tok tidlig test fra babyplan, men tenker det er veldig tidlig å teste positivt? Har hatt veldig kluss med syklusene så kan være jeg har hatt EL før jeg har tenkt. Jeg er helt skjelven nå
:Heartred Den ser veldig lovende ut!!! Rart streken ble svakere da..

Back
Topp