IKM uke 8 ❤️

Jeg måtte ta en til etter jeg fikk en strek tidligere i dag, jeg synes disse tidligtestene har «rosa bakgrunn» veldig lenge. Tok bilde innenfor tiden, og synes jeg fortsatt kan skimte en strek, men ikke like tydelig som tidligere, men kan godt være jeg bare ønsketenker nå. Hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_0301.png
    IMG_0301.png
    4 MB · Visninger: 93
Jeg kjenner egentlig jeg er litt nedstemt idag mtp skygge på forskjellige strateg igår .. men så vet jeg ikke om jeg ser noe på de idag . Vet det er veldig tidlig . Og jeg vet jeg er ei som krisemaksimerer veldig . Men nå sitter jeg å stresser veldig over samme som sist . For svømmerene til mannen er veldig mange . Og han har mer volum MEN de er ikke så gode på å komme seg fra a-b. Men det ble heldigvis endel mer levedyktige når vi testet sist, enn gangen før . Så jeg vet jo bare der at vi har problemer .. og lutalfasen min (hvis el har vært når jeg har hatt store toppene forje pp) så er den ok. Men de vet jeg jo ikke før slutten av denne pp . Og med wild yam så kan lutalfasen bli forlenget. Så jeg har ligget i hele dag å lurt på hvordan vi skal gå videre … eller egentlig siste pp har dette vært et spm . Vi begge prøver å gjøre det vi kan for å ha friske egg og svømmere.. men jeg vet stress kan påvirke . Men denne pp har jeg faktisk egentlig ikke stresset med noe. Jeg føler meg så rolig, kansje forde jeg nøyer meg md skyggestreker , og at jeg forbereder meg på neste på alt for tidlig ? Sist tok det meg ganske hardt at mensen kom. Håper bare ikke det gjør det denne gang også .
Det er lixom en del av meg som har begynt å skjønne at ting tar tid… MEN så er det en annen del av meg som bevarer det lille håpet om at det kansje går . Som gjør at jeg går så mye mer i kjelleren enn jeg hadde trudd . Trur mye av dette bunner veldig i ene MA jeg hadde for endel år siden . Jeg fant ut jeg var 8-9 uker gravid . Ukene gikk (sakte) men sikkert avgårde mens jeg planla livet mitt, med den lille som Skulle komme. Og hvilke forandringer som skulle til. Men så merket jeg at symptomer dabbet av . Jeg ringte og fikk el ul. Der var det et dødt foster. Jeg gikk gjennom fødselen alene på sykehuset . Da den mannen jeg hadde den gang da var UDUGELIG å brydde seg veldig lite . Ja en av planene for livet videre da var faktisk å gå fra han for han var ikke bra å ha rundt et barn. Men det slapp jeg jo tenke på da . Og familien min bodde mange timer unna, så ingen som kunne komme å være med meg heller . Det kjørte livet mitt helt i grus . Alt falt fra hverandre etter jeg fødte en bitteliten gutt .. han skulle hete Odin . Og jeg gikk gravid med han på morsdagen. Så kansje det har gjort at denne pp føles enda hardere enn de andre, nå når tiden for at strekene bør snart komme nærmer seg . Og det at første pp vi prøvde endte i kjemisk ,også pp etter det har jeg bare fått såvidt sett en skygge før de forsvinner igjen.. så begynner jeg se dette som håpløst. Jeg har så inderlig lyst til at vi skal klare dette selv. Ikke masse hjelp ..
også bekymrer det meg at mannens svømmere er så krokene og sliter med å komme seg avgårde (ja jeg har video av svømmerne så vi kan se hvordan de beveger seg ! ) han har endelig begynt å kunne tulle litt med at de er krokete nå, men han å tok det veldig hardt . Tenk om de aldrig kan faktisk befrukte et egg og la det leve til det blir et foster ?? Eller om det er veldig syke svømmere ? Hva skjer da ? Blir det ikke noe barn da ? For han vil ikke at vi skal ha donor sperm . Jeg kjenner jeg blir bare mer og mer bekymret pr pp. :(
Jeg trengte bare få dette ut … er en tung pp :(
Det høres tungt ut, sender en stor klem! Kjenner meg veldig igjen i mye du skriver, bare at jeg er mye eldre enn deg tror jeg (jeg blir 40 år), så jeg har nok endel dårligere tid og dårligere forutsetninger. Jeg har også hatt en MA, og en exu etter det (så har bare 1 eggleder), og har mann som jeg nok ikke tror vil gå med på sæddonasjon hvis det skulle vise seg å være behov for det. Hvis ikke det funker denne eller neste pp blir det ivf forsøk her. Jeg har vært til fertilitetssjekk, men det høres det ut som dere har vært også? Det høres ut som om mannen din har tatt noen grep for at det skal bli bedre? Det tar jo tre måneder før slike tiltak virkelig virker så kanskje det fortsatt kan bli enda bedre? Selv går jeg til akupunktur og tar en haug med kosttilskudd. Tror nok stress og søvn har mer å si enn mange tror, føler alt er skikkelig vanskelig når det mørkt og kaldt. Ønsker dere veldig lykke til :Heartbigred

Jeg måtte ta en til etter jeg fikk en strek tidligere i dag, jeg synes disse tidligtestene har «rosa bakgrunn» veldig lenge. Tok bilde innenfor tiden, og synes jeg fortsatt kan skimte en strek, men ikke like tydelig som tidligere, men kan godt være jeg bare ønsketenker nå. Hva tenker dere?
Kan liksom skimte noe bak der ja :)

Det høres tungt ut, sender en stor klem! Kjenner meg veldig igjen i mye du skriver, bare at jeg er mye eldre enn deg tror jeg (jeg blir 40 år), så jeg har nok endel dårligere tid og dårligere forutsetninger. Jeg har også hatt en MA, og en exu etter det (så har bare 1 eggleder), og har mann som jeg nok ikke tror vil gå med på sæddonasjon hvis det skulle vise seg å være behov for det. Hvis ikke det funker denne eller neste pp blir det ivf forsøk her. Jeg har vært til fertilitetssjekk, men det høres det ut som dere har vært også? Det høres ut som om mannen din har tatt noen grep for at det skal bli bedre? Det tar jo tre måneder før slike tiltak virkelig virker så kanskje det fortsatt kan bli enda bedre? Selv går jeg til akupunktur og tar en haug med kosttilskudd. Tror nok stress og søvn har mer å si enn mange tror, føler alt er skikkelig vanskelig når det mørkt og kaldt. Ønsker dere veldig lykke til :Heartbigred
❤️
Ja du er litt eldre ja.. jeg er «bare» 28 enda. Så jeg har litt tid å gå på enda føler jeg :Heartred
Leste tidligere ista her inne at ved el så «velger» kroppen egg fra den siden den vil, selv uten en eggleder ?? Vet ikke om det stemmer . Men håper det klaffer for dere ! Er så kjedelig å måtte ty til større hjelp føler jeg. Men må man, så må man ..
det å ha en mann som ikke går med på donasjon føler jeg med deg på. Min mann trur jeg heller vil adoptere enn å donere noen andre sitt inni meg.. selv føler jeg det gjør tanken værre !

Vi har prøvd ex-seed på mannen, og jeg har ikke sjekket meg … men er jo bare 4 år eller noe siden sist jeg var gravid .. det ble også en ma .. men mye tidligere i svangerskapet . Med samme mann som i forje lange innlegg. Da prøvde vi ikke.
Så føler jeg er fertil :flower

Vertfall med tanke på første runden vår endte i kjemisk.

Søvn og stress har sååå mye innvirkning . Kroppen fungerer jo ikke om ikke, jeg har satt jeg på 100 forskjellige kosttilskudd og teer denne pp, samt mannen på vitaminer og fertilitetsmonitor smudier:angelic::laughing002 samt trappa ned røykingen hans og egentlig alt som har med livsstil på begge! Sunnere mat, mer morsjon og ikke mer klamme baller :angelic::laughing002

Dere også får ha masse lykke til ❤️

Der er det jo skikkelig strek? :shy: Har den farge?
Den var svak rosa også hadde jeg ikke mobilen min tilgjengelig . Gikk ned å så tv og drakk ikke noe mer og tissa etter 1-2 timer . Da var det ikke noe . Nei , faen jeg er jo 10DPO ikke 11 :laughing002

❤️
Ja du er litt eldre ja.. jeg er «bare» 28 enda. Så jeg har litt tid å gå på enda føler jeg :Heartred
Leste tidligere ista her inne at ved el så «velger» kroppen egg fra den siden den vil, selv uten en eggleder ?? Vet ikke om det stemmer . Men håper det klaffer for dere ! Er så kjedelig å måtte ty til større hjelp føler jeg. Men må man, så må man ..
det å ha en mann som ikke går med på donasjon føler jeg med deg på. Min mann trur jeg heller vil adoptere enn å donere noen andre sitt inni meg.. selv føler jeg det gjør tanken værre !

Vi har prøvd ex-seed på mannen, og jeg har ikke sjekket meg … men er jo bare 4 år eller noe siden sist jeg var gravid .. det ble også en ma .. men mye tidligere i svangerskapet . Med samme mann som i forje lange innlegg. Da prøvde vi ikke.
Så føler jeg er fertil :flower

Vertfall med tanke på første runden vår endte i kjemisk.

Søvn og stress har sååå mye innvirkning . Kroppen fungerer jo ikke om ikke, jeg har satt jeg på 100 forskjellige kosttilskudd og teer denne pp, samt mannen på vitaminer og fertilitetsmonitor smudier:angelic::laughing002 samt trappa ned røykingen hans og egentlig alt som har med livsstil på begge! Sunnere mat, mer morsjon og ikke mer klamme baller :angelic::laughing002

Dere også får ha masse lykke til ❤️
Ja, men det høres jo veldig bra ut Du har jo masse tid :) Det kommer sikkert til å løse seg for dere! Livsstilstilsendringer kan hjelpe mye :-) Det stemmer at eggløsning også kan skje fra siden der jeg ikke har eggleder. Så blir ganske pessimistisk når jeg kjenner at eggløsningen er på "feil" side. Gynekologen min sa at egget kan fanges opp av motsatt eggleder, men jeg synes det høres ganske usannsynlig ut.

Nå bestilte jeg flere tester. Tok en i går, men tror ikke det var tidligtest så prøver å holde motet oppe. Følte imidlertid mer symptomer tidligere i uken:-/

Vet ikke eksakt DPO, men vipper kanskje mot 8DPO(den ble tatt rett over midnatt). Det er strek, så gjenstår det å se om det bare er skyggestrek eller babystrek!

Vedlegg

• IMG_1214.jpeg
    IMG_1214.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 101
  • IMG_1220.jpeg
    IMG_1220.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 102
  • IMG_1228.jpeg
    IMG_1228.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 101
Back
Topp