IKM uke 8 ❤️

Stol på tempen(om du har tempet «riktig») :happy:
Det er det som er problemet … jeg tempet til ved el . Og tempet da 03.30 og kl 0600 for å være sikker på at jeg fikk en temp :happy093 Og den klarte jeg holde veldig fint til el , men el helgen , var mor til mannen på besøk , og som vanlig begynte valpen pipe begge nettene rundt da el skulle være . Så jeg har ikke før de siste 3 nettene fått tempen på riktig tid .

Og tempen økte første dagen på morgen tempen og neste dag på nattes tempen .. :wideyed: tempen min har vært litt rar . Først idag er tempen enig gjennom hele natten , men nå trur jeg jeg er syk, føler meg syk vertfall :bag:

Sletta peekene på monitor . Så flytta krysset seg en dag :angelic: 8 dpo da :wacky:

Vedlegg

• IMG_2268.jpeg
    IMG_2268.jpeg
    705 KB · Visninger: 36
Hvor mange dpo er du ??
Har hørt det er lurt å ikke miste håpet før 11 dpo … selv med tidlig tester .. jeg er ikke et prakteksemplar der :bag: jeg mister hodet som regel 8 dpo …. Så går jeg og venter på ny pp :bag:
Dpo er vel 10, men hadde innsett for 7 dager siden i dag (sist lørdag). Som jeg har lest meg frem til at skal feste seg mellom rugedag 1-3, som er søndag tom onsdag. Så nå begynner jeg nesten å lure på om jeg er tidlig ute? :schocked028 Si det festet seg så seint som mulig da, altså onsdag. Når burde jeg få en eventuell positiv test da? Har helt tåkehode nå:laughing002

9 dpo i dag og begynte å spotte i går (8 dpo) kveld :( Sjekka på ettermiddagen og fant litt blodspor "inni", ved leggetid kom det litt på papiret. Kom litt på papiret i dagtidlig også. Er veldig lite da. Men verker litt i livmortappen på en måte.
På kvelden 7 dpo fikk jeg plutselig stikking/verking på venstre sida, så jeg var forberedt på noe blod. Vet ikke om det var festesmerter, en cyste som sprakk (vet ikke om jeg har det, men har prøvd siden juli uten å bli gravid).
Har ikke hatt ømme pupper denne pp.
:rolleyes: Litt utlada…

Spennende å se om tempen faller i morgen , den faller alltid på 12DPO

Vedlegg

• IMG_5593.jpeg
    IMG_5593.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 48
Dpo er vel 10, men hadde innsett for 7 dager siden i dag (sist lørdag). Som jeg har lest meg frem til at skal feste seg mellom rugedag 1-3, som er søndag tom onsdag. Så nå begynner jeg nesten å lure på om jeg er tidlig ute? :schocked028 Si det festet seg så seint som mulig da, altså onsdag. Når burde jeg få en eventuell positiv test da? Har helt tåkehode nå:laughing002
Det kan jeg ingenting om :wideyed:

Er det flere som sliter med at lovmortappen gjør vondt ??? Vi kan ikke kose oss engang uten at det er STERKE smerter i bekkenet .,
Så igår trossa vi det , og idag igjen så er det så vondt som her om dagen da jeg tok det opp her inne :(
Bare jeg tar på den verker det i hele bekkenet o.o

Er det flere som sliter med at lovmortappen gjør vondt ??? Vi kan ikke kose oss engang uten at det er STERKE smerter i bekkenet .,
Så igår trossa vi det , og idag igjen så er det så vondt som her om dagen da jeg tok det opp her inne :(
Bare jeg tar på den verker det i hele bekkenet o.o
Hatt det sånn ved el, aldri ved graviditet. Kanskje du bør dra til legen om du er sikker på når el var. Høres ikke bra ut.

Blitt helt koko, hahaha klarer ikke slutte å teste, ser ting jeg ikke ser. Håper vi er fler som er helt koko, føles ut som en mani
Jada vi er fler , klarer ikke gå å tisse uten å teste en gang ! Jeg vet nå det er unyttig å teste . For jeg har prøvd å være flink å drukket masse idag ! Men enda så klart jeg ikke la være å teste
Samme test . Men ene er 5 min (på plasten) og andre 10 min etter tatt. Ser ingenting annet på test streken enn. En blank strek :shifty:

Vedlegg

• IMG_2289.jpeg
    IMG_2289.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 82
  • IMG_2282.jpeg
    IMG_2282.jpeg
    1.002,5 KB · Visninger: 75
Hatt det sånn ved el, aldri ved graviditet. Kanskje du bør dra til legen om du er sikker på når el var. Høres ikke bra ut.
Er ganske sikker . Alle symptomer og temp tegner til at el var . Ja må ringe legen på mandag om dette fortsetter ! Hatt det sånn noen ganger tidligere men ikke så vondt , og ikke over fler dager .. vet ikke når i syklus da for det har jeg ikke fulgt med på .

Tar tester ved hver tissing . Synes jeg skimter noe , men tørr ikke håpe . 11DPO

Vedlegg

• IMG_5601.jpeg
    IMG_5601.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 110
  • IMG_5598.jpeg
    IMG_5598.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 110
Jeg er 9 dpo og har klart å holde meg, men kjenner testetrangen når jeg leser alle som tester! Det er så spennende :oops: Jeg tenkte egentlig å vente til ikm men usikker på om jeg klarer. føler ikke jeg har så mye symptomer så har ikke helt trua på denne pp:(, men håper virkelig det kan være noe likevel og at symptomene kommer. Når jeg var gravid i høst (MA i des) hadde jeg kun litt såre nippler 12-13 dpo tror jeg.. da testet jeg ikke før ca 14dpo.

Lurer på om det er noe feil med testene jeg har fått, har noen opplevd å få en sånn her rar strek før?o_O Den er rosa men kjempetynn, rareste streken jeg har sett:laughing001

Vedlegg

• IMG_0331.png
    IMG_0331.png
    3,8 MB · Visninger: 112
Jada vi er fler , klarer ikke gå å tisse uten å teste en gang ! Jeg vet nå det er unyttig å teste . For jeg har prøvd å være flink å drukket masse idag ! Men enda så klart jeg ikke la være å teste
Samme test . Men ene er 5 min (på plasten) og andre 10 min etter tatt. Ser ingenting annet på test streken enn. En blank strek :shifty:
Jeg ser noe på dine også! Tatt sikkert 5 tester idag, å ser samme dumme skyggestreken, så nå har jeg tatt meg ansiktsmaske og ett glass vin, så skal jeg se om jeg klarer å vente til mandag før neste test. 24 timer burde jeg i teorien klare å holde meg :playful:

Back
Topp