tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Stol på tempen(om du har tempet «riktig»)Premom mener jeg er 8 dpo .. og ff 9 dpo? hvem skal jeg stole på ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stol på tempen(om du har tempet «riktig»)Premom mener jeg er 8 dpo .. og ff 9 dpo? hvem skal jeg stole på ?
Det er det som er problemet … jeg tempet til ved el . Og tempet da 03.30 og kl 0600 for å være sikker på at jeg fikk en temp Og den klarte jeg holde veldig fint til el , men el helgen , var mor til mannen på besøk , og som vanlig begynte valpen pipe begge nettene rundt da el skulle være . Så jeg har ikke før de siste 3 nettene fått tempen på riktig tid .Stol på tempen(om du har tempet «riktig»)
Dpo er vel 10, men hadde innsett for 7 dager siden i dag (sist lørdag). Som jeg har lest meg frem til at skal feste seg mellom rugedag 1-3, som er søndag tom onsdag. Så nå begynner jeg nesten å lure på om jeg er tidlig ute? Si det festet seg så seint som mulig da, altså onsdag. Når burde jeg få en eventuell positiv test da? Har helt tåkehode nåHvor mange dpo er du ??
Har hørt det er lurt å ikke miste håpet før 11 dpo … selv med tidlig tester .. jeg er ikke et prakteksemplar der jeg mister hodet som regel 8 dpo …. Så går jeg og venter på ny pp
Må detPrøv å ta en ny på kveldstid?
Det kan jeg ingenting omDpo er vel 10, men hadde innsett for 7 dager siden i dag (sist lørdag). Som jeg har lest meg frem til at skal feste seg mellom rugedag 1-3, som er søndag tom onsdag. Så nå begynner jeg nesten å lure på om jeg er tidlig ute? Si det festet seg så seint som mulig da, altså onsdag. Når burde jeg få en eventuell positiv test da? Har helt tåkehode nå
Hatt det sånn ved el, aldri ved graviditet. Kanskje du bør dra til legen om du er sikker på når el var. Høres ikke bra ut.Er det flere som sliter med at lovmortappen gjør vondt ??? Vi kan ikke kose oss engang uten at det er STERKE smerter i bekkenet .,
Så igår trossa vi det , og idag igjen så er det så vondt som her om dagen da jeg tok det opp her inne
Bare jeg tar på den verker det i hele bekkenet o.o
Jada vi er fler , klarer ikke gå å tisse uten å teste en gang ! Jeg vet nå det er unyttig å teste . For jeg har prøvd å være flink å drukket masse idag ! Men enda så klart jeg ikke la være å testeBlitt helt koko, hahaha klarer ikke slutte å teste, ser ting jeg ikke ser. Håper vi er fler som er helt koko, føles ut som en mani
Er ganske sikker . Alle symptomer og temp tegner til at el var . Ja må ringe legen på mandag om dette fortsetter ! Hatt det sånn noen ganger tidligere men ikke så vondt , og ikke over fler dager .. vet ikke når i syklus da for det har jeg ikke fulgt med på .Hatt det sånn ved el, aldri ved graviditet. Kanskje du bør dra til legen om du er sikker på når el var. Høres ikke bra ut.
Ser noe der Håper det er babystrekTar tester ved hver tissing . Synes jeg skimter noe , men tørr ikke håpe . 11DPO
Jeg ser også!Tar tester ved hver tissing . Synes jeg skimter noe , men tørr ikke håpe . 11DPO
Ser også noe , med første øyekast !Tar tester ved hver tissing . Synes jeg skimter noe , men tørr ikke håpe . 11DPO
Jeg ser noe på dine også! Tatt sikkert 5 tester idag, å ser samme dumme skyggestreken, så nå har jeg tatt meg ansiktsmaske og ett glass vin, så skal jeg se om jeg klarer å vente til mandag før neste test. 24 timer burde jeg i teorien klare å holde megJada vi er fler , klarer ikke gå å tisse uten å teste en gang ! Jeg vet nå det er unyttig å teste . For jeg har prøvd å være flink å drukket masse idag ! Men enda så klart jeg ikke la være å teste
Samme test . Men ene er 5 min (på plasten) og andre 10 min etter tatt. Ser ingenting annet på test streken enn. En blank strek