12DPO 1 test første urin . Tok flere bilder fordi jeg synes ikke streken kommer med , men når man må bruke mikroskop for å se …
Syns jeg skimter noe, men vet bare ikke hva jeg skimter. Krysser for økning i testene dine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12DPO 1 test første urin . Tok flere bilder fordi jeg synes ikke streken kommer med , men når man må bruke mikroskop for å se …
Jeg har sovet som en stein inatt o.o veldig merkelig, etter el sov jeg så dårlig . Igår sov jeg bedre og inatt godt ! Enda jeg sov på dagen igår o.oLigger å vrir meg og sover dårlig i natt igjen, føler meg skikkelig uvel.
Ja får håpe det roer seg. Men kan kanskje være lurt å ta en tlf uansett? Heller en telefon for mye. Altså jeg krysser fingrene for at dette kan være et symptom
Høres ut som kjemisk da (Den er lik som i går , ingen stigning bare stigning i symptomer , mer ømme pupper enn vanlig og kvalm enn vanlig .
Her er det jo strek!Jeg har sovet som en stein inatt o.o veldig merkelig, etter el sov jeg så dårlig . Igår sov jeg bedre og inatt godt ! Enda jeg sov på dagen igår o.o
Blør neseblod når jeg snyter meg .
Puppene er fortsatt ille
Ja jeg får vell kansje gjøre det
Samme test 1-2 bilde er ca 5 og 10 min . Siste bildet er 1 minutt har dere lyst å analysere med meg?
Har IKM tirsdag eller onsdagNår er IKM?
Ville ha testet i morgen igjen. Krysser fingrene for at det er en spire som spirer og bare testen som bruker unødig tid på å øke i styrken
Ser strekJeg har sovet som en stein inatt o.o veldig merkelig, etter el sov jeg så dårlig . Igår sov jeg bedre og inatt godt ! Enda jeg sov på dagen igår o.o
Puppene er fortsatt ille
Samme test 1-2 bilde er ca 5 og 10 min . Siste bildet er 1 minutt har dere lyst å analysere med meg?
Har IKM tirsdag eller onsdag
GratulererMEN konklusjon da … roiboos te, salvie te, ananas, wild yam , funker !
Så får vi håpe spiren sitter !!
Du e gravid!!Jeg har sovet som en stein inatt o.o veldig merkelig, etter el sov jeg så dårlig . Igår sov jeg bedre og inatt godt ! Enda jeg sov på dagen igår o.o
Puppene er fortsatt ille
Du også !!Det ser ut til å bli en liten på meg
Tok test i dag tidlig. 11 dpo. Med RFSU tidlig testVis vedlegget 428531
ååååh! HerligDet ser ut til å bli en liten på meg
Tok test i dag tidlig. 11 dpo. Med RFSU tidlig testVis vedlegget 428531
Jeg føler meg ganske trygg på denne Kan helt sikkert sette meg på gravid. Tungt blir det uansett om det ikke går riktig vei.Du også !!
Håper de klamrer seg fast !!!!
Si ifra når du vil settes på gravid
jeg tør ikke før jeg ser mer stigning .. jeg er fortsatt bare 9-10 dpo..
Jeg hadde skygger på rfsu sine siden 6/7 dpo . Gikk tom for dem igår … Men bedre strek idag 9/10 dpo … og hatt skygger som har kommet å gått siden .. så er håpVis vedlegget 428532Dagens test - ser grå skygge i dag også. Negativ. Men fremdeles tidlig til meg..!
Den er godJeg føler meg ganske trygg på denne Kan helt sikkert sette meg på gravid. Tungt blir det uansett om det ikke går riktig vei.
Jaa! Strek!Jeg har sovet som en stein inatt o.o veldig merkelig, etter el sov jeg så dårlig . Igår sov jeg bedre og inatt godt ! Enda jeg sov på dagen igår o.o
Puppene er fortsatt ille
Detta må jeg høre mer om, noen tips til neste runde? Min test var HELT blank i dagMEN konklusjon da … roiboos te, salvie te, ananas, wild yam , funker !
Så får vi håpe spiren sitter !!