IKM uke 8 ❤️

Detta må jeg høre mer om, noen tips til neste runde? Min test var HELT blank i dag:rolleyes:
Wild yam kan du begynne med fra CD1 . Samme med Agnus castus dråper og avslutte ved EL . Salvie te er vel litt omdiskutert og flere som fraråder , den er vel også aborterende, så man må vite eksakt når EL er . Jeg har hatt best effekt på agnus castus dråper . Man tar 40 dråper i et glass med vann , fyller bare opp 4 cl ca /shotglass for ett fullt glass er forferdelig vanskelig å svelge pgr smak .

Har blitt gravid på første runde to eller tre ganger , men en MA og to kjemiske . Nå har de funnet polypper i livmoren min som kan være årsaken til mine mist.

Wild yam er tabletter du tar morgen og kveld i forskjellig grad med nedtrapping til EL .

På ul fikk jeg veldig store fine egg av agnus castus :)

Detta må jeg høre mer om, noen tips til neste runde? Min test var HELT blank i dag:rolleyes:
Roiboos og salvie teen blandet jeg (de var ikke så gode separat , men gode sammen . Lager optimale forhold i livmor og kan gi kjappere el .
Spiste også dong qoui cd 1-12 det stabiliserer syklusen
Jeg fikk el på cd 12 . Pleier ha el på cd 14-21 .

Spiste fersk ananas med kjernen 1-5dpo og starta på wild yam 1dpo , 2 morgen 2 kveld
6-7 dpo 2 kveld 1morgen
8-9 dpo 1 kveld en morgen . Så fra imorgen 1 i 2 dager . Det hjelper egget feste seg ..

Noe bra har det gjort ! Hvis dette blir kjemisk også kommer jeg til å fortsette !

I det øyeblikket jeg egentlig hadde gitt opp håpet så fikk jeg et lite håp igjen. Men er så redd for å bli skuffet på nytt på nytt på nytt. PP6

Jeg tror kanskje jeg har kort lutealfase. Er 9 dpo i dag og får nok mensen i på tirsdag. Har en gutt fra før fra 2018 ❤️

Vedlegg

• IMG_1547.jpeg
    IMG_1547.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 110
  • IMG_1549.jpeg
    IMG_1549.jpeg
    152,2 KB · Visninger: 110
I det øyeblikket jeg egentlig hadde gitt opp håpet så fikk jeg et lite håp igjen. Men er så redd for å bli skuffet på nytt på nytt på nytt. PP6

Jeg tror kanskje jeg har kort lutealfase. Er 9 dpo i dag og får nok mensen i på tirsdag. Har en gutt fra før fra 2018 ❤️
Er jo en skygge her ❤️ håpe den blir sterkere ❤️

Dette er forresten den jeg tok inatt … det bilde er tatt mellom 1-3 minutter før jeg la meg igjen :shy: Syns jeg ser anntydning på den også ???? Håper jeg klarer holde testetrangen i 2 timer til .. da har det gått nesten 5 timer siden siste test/siden jeg sist tissa jeg vet jeg bare må få mer tolmodighet ! Men det er så mye lettere sagt enn gjort ! :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_2359.jpeg
    IMG_2359.jpeg
    851,6 KB · Visninger: 138
  • IMG_2358.jpeg
    IMG_2358.jpeg
    852,8 KB · Visninger: 139
Dette er forresten den jeg tok inatt … det bilde er tatt mellom 1-3 minutter før jeg la meg igjen :shy: Syns jeg ser anntydning på den også ???? Håper jeg klarer holde testetrangen i 2 timer til .. da har det gått nesten 5 timer siden siste test/siden jeg sist tissa jeg vet jeg bare må få mer tolmodighet ! Men det er så mye lettere sagt enn gjort ! :smiley-ashamed004
Den er jo dyppet langt over Max streken. Tatt flere i dag?

Er det vanlig å få såre nippler før positiv tidligtest?
Jeg pleier ikke å kjenne noe på brystene. Men i dag gjør det vondt. Jeg ammer fremdeles ene barnet mitt, og det gjorde vondt i natt og i sted. Ikke skjedd utenom rett før første gangen jeg fikk mensen etter fødsel. Forrige syklus hadde jeg ingen pms symptomer eller andre plager før mensen og under mensen.
I dag verker det i rygg, høyre eggstokk og såre pupper. :bored: Kan det være tidlig graviditetstegn? 7/8dpo i dag. Negativ test på morgen.

Jeg har sovet som en stein inatt o.o veldig merkelig, etter el sov jeg så dårlig . Igår sov jeg bedre og inatt godt ! Enda jeg sov på dagen igår o.o
Blør neseblod når jeg snyter meg .
Puppene er fortsatt ille

Ja jeg får vell kansje gjøre det :bag:

Samme test 1-2 bilde er ca 5 og 10 min . Siste bildet er 1 minutt :shy: har dere lyst å analysere med meg? :angelic:
Det er strek her ja!!! :D :love7

Jeg pleier ikke å kjenne noe på brystene. Men i dag gjør det vondt. Jeg ammer fremdeles ene barnet mitt, og det gjorde vondt i natt og i sted. Ikke skjedd utenom rett før første gangen jeg fikk mensen etter fødsel. Forrige syklus hadde jeg ingen pms symptomer eller andre plager før mensen og under mensen.
I dag verker det i rygg, høyre eggstokk og såre pupper. :bored: Kan det være tidlig graviditetstegn? 7/8dpo i dag. Negativ test på morgen.
Jeg har akkurat de samme symptomene som deg, samt at alt lukter rart.. Må også tisset veldig ofte (jeg har DEN festblæren til vanlig)
Jeg tok en tidlig test i dag tidlig og den var positiv :happy: 11dpo i dag.
Håper på to streker hos deg snart :Heartred

Jeg har akkurat de samme symptomene som deg, samt at alt lukter rart.. Må også tisset veldig ofte (jeg har DEN festblæren til vanlig)
Jeg tok en tidlig test i dag tidlig og den var positiv :happy: 11dpo i dag.
Håper på to streker hos deg snart :Heartred
Nå skal jeg virkelig lete etter alle symptomer jeg har hatt !
1-3 dpo el smerter og stikninger i eggstokker
3 dpo el slim
1-5 dpo blødde neseblod
9 dpo neseblod
2,4 og 9 dpo hodepine .
3-7 dpo sterke sterke stikninger og mens murringer.
7-9 dpo tungpustet, piper i pusten når jeg legger meg
7-9 dpo tett nese
6-nå blødende tannkjøtt
6/7 dpo utbrudd av «kong» kviser i ansikt og på skuldre
3-nå dpo skikkelig verkende ømme pupper (klarer ikke forklare smerten . Men så ille at bh må brukes !
6-9 dpo håret føles mykere , knekker lettere og mister mindre hår.
9 dpo stikninger i livmor innimellom
1-5 dpo tørr med cremete utflod innimellom
5-6 kremete
6-7 tørr 8 kremete men tørr 9 dpo kremete
Kansje ømme nipler idag ?? Vet ikke da puppene er så ømme at hvis jeg er innta niplene så kjenner jeg det i hele puppen :smiley-ashamed004
Jeg har hatt sterke ryggsmerter nederst i ryggen fra el til7-8 dpo og i skuldrene fra 7 dpo (har de enda )

Nå har leg lagt godvilja til :smiley-ashamed004 håper ikke jeg jinxer det :smiley-ashamed004

Vertfall det jeg kommer på nå ..
Idag er jeg mer tørst og tørr i munnen hele tiden !

Back
Topp