Det er sant
Men håpet er ikke helt ute da TR ikke har ankommet enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men håpet er ikke helt ute da TR ikke har ankommet enda
Wild yam kan du begynne med fra CD1 . Samme med Agnus castus dråper og avslutte ved EL . Salvie te er vel litt omdiskutert og flere som fraråder , den er vel også aborterende, så man må vite eksakt når EL er . Jeg har hatt best effekt på agnus castus dråper . Man tar 40 dråper i et glass med vann , fyller bare opp 4 cl ca /shotglass for ett fullt glass er forferdelig vanskelig å svelge pgr smak .Detta må jeg høre mer om, noen tips til neste runde? Min test var HELT blank i dag
Roiboos og salvie teen blandet jeg (de var ikke så gode separat , men gode sammen . Lager optimale forhold i livmor og kan gi kjappere el .Detta må jeg høre mer om, noen tips til neste runde? Min test var HELT blank i dag
Er jo en skygge her håpe den blir sterkereI det øyeblikket jeg egentlig hadde gitt opp håpet så fikk jeg et lite håp igjen. Men er så redd for å bli skuffet på nytt på nytt på nytt. PP6
Jeg tror kanskje jeg har kort lutealfase. Er 9 dpo i dag og får nok mensen i på tirsdag. Har en gutt fra før fra 2018
Den er jo dyppet langt over Max streken. Tatt flere i dag?Dette er forresten den jeg tok inatt … det bilde er tatt mellom 1-3 minutter før jeg la meg igjen Syns jeg ser anntydning på den også ???? Håper jeg klarer holde testetrangen i 2 timer til .. da har det gått nesten 5 timer siden siste test/siden jeg sist tissa jeg vet jeg bare må få mer tolmodighet ! Men det er så mye lettere sagt enn gjort !
Det er den ikke . Den er tisset på tuppen med sterk stråle inatt Tok en på morgenen . Med strek . Og en etter det uten no mer enn en skygge om man har godvilja tilDen er jo dyppet langt over Max streken. Tatt flere i dag?
Det er strek her ja!!!Jeg har sovet som en stein inatt o.o veldig merkelig, etter el sov jeg så dårlig . Igår sov jeg bedre og inatt godt ! Enda jeg sov på dagen igår o.o
Blør neseblod når jeg snyter meg .
Puppene er fortsatt ille
Ja jeg får vell kansje gjøre det
Samme test 1-2 bilde er ca 5 og 10 min . Siste bildet er 1 minutt har dere lyst å analysere med meg?
Noen som ser noe?Vis vedlegget 428510
8 dpo tror jeg… syns jeg ser noe men sikkert bare en ønskestrek. Sist gang fikk jeg ikke positiv før ikm dagen
Ser en skygge, men om det er baby skygge eller strekskygge er store spm for dagen trur jegNoen som ser noe?
Takk! Får teste igjen i morgen!Ser en skygge, men om det er baby skygge eller strekskygge er store spm for dagen trur jeg
Jeg har akkurat de samme symptomene som deg, samt at alt lukter rart.. Må også tisset veldig ofte (jeg har DEN festblæren til vanlig)Er det vanlig å få såre nippler før positiv tidligtest?
Jeg pleier ikke å kjenne noe på brystene. Men i dag gjør det vondt. Jeg ammer fremdeles ene barnet mitt, og det gjorde vondt i natt og i sted. Ikke skjedd utenom rett før første gangen jeg fikk mensen etter fødsel. Forrige syklus hadde jeg ingen pms symptomer eller andre plager før mensen og under mensen.
I dag verker det i rygg, høyre eggstokk og såre pupper. Kan det være tidlig graviditetstegn? 7/8dpo i dag. Negativ test på morgen.
Jeg har hatt skygge på de normale til bp (mellom ikm og el) men ikke på tidligtester .. håper for degTakk! Får teste igjen i morgen!
Aldri fått skygge på babyplan men dette er første gangen jeg prøver tidligtester
Jeg har akkurat de samme symptomene som deg, samt at alt lukter rart.. Må også tisset veldig ofte (jeg har DEN festblæren til vanlig)
Jeg tok en tidlig test i dag tidlig og den var positiv 11dpo i dag.
Håper på to streker hos deg snart
Nå skal jeg virkelig lete etter alle symptomer jeg har hatt !Er det vanlig å få såre nippler før positiv tidligtest?
Jeg pleier ikke å kjenne noe på brystene. Men i dag gjør det vondt. Jeg ammer fremdeles ene barnet mitt, og det gjorde vondt i natt og i sted. Ikke skjedd utenom rett før første gangen jeg fikk mensen etter fødsel. Forrige syklus hadde jeg ingen pms symptomer eller andre plager før mensen og under mensen.
I dag verker det i rygg, høyre eggstokk og såre pupper. Kan det være tidlig graviditetstegn? 7/8dpo i dag. Negativ test på morgen.