Jeg ser noe derVis vedlegget 4285889 dpo, noen som ser noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe derVis vedlegget 4285889 dpo, noen som ser noe?
Enig, sovnet ti og våknet ett, så ble ikke lange tiden mellom dobesøk.. tok en i morges, men vet ikke om det er bare meg som ønsketenker veldigSvaaak skygge kanskje? Ser dessverre ikke noe veldig tydelig
Ser noe på den , alle skygger er baby streker , men fortsetter de som skygger er det kjemisk . Spennende Hatt to skygger i helga og innsett kjemisk siden de er negative etter det . Så kommer ikke til å teste idag . Merkelig nok har jeg ikke menssmerter heller , pleier å få det 3 dager før IKM .Enig, sovnet ti og våknet ett, så ble ikke lange tiden mellom dobesøk.. tok en i morges, men vet ikke om det er bare meg som ønsketenker veldig
Så kjipt.. ikke gi opp enda håper virkelig ikke det er kjemisk.. hadde det forrige ppSer noe på den , alle skygger er baby streker , men fortsetter de som skygger er det kjemisk . Spennende Hatt to skygger i helga og innsett kjemisk siden de er negative etter det . Så kommer ikke til å teste idag . Merkelig nok har jeg ikke menssmerter heller , pleier å få det 3 dager før IKM .
Trur jeg ser en skyggge ???Vis vedlegget 4285889 dpo, noen som ser noe?
Ser noe svaaakt på denEnig, sovnet ti og våknet ett, så ble ikke lange tiden mellom dobesøk.. tok en i morges, men vet ikke om det er bare meg som ønsketenker veldig
Hadde MA i september og kjemisk i oktober og jeg tror jeg hadde i desember også er det nå i februar . Men nå fant vi ut på gu at jeg har polypper som er årsaken her , så venter på mens for time . Nå er jeg bare veldig kvalm , men orker ikke se en blenda test jeg .Så kjipt.. ikke gi opp enda håper virkelig ikke det er kjemisk.. hadde det forrige pp
Det forstår jeg veldigHadde MA i september og kjemisk i oktober og jeg tror jeg hadde i desember også er det nå i februar . Men nå fant vi ut på gu at jeg har polypper som er årsaken her , så venter på mens for time . Nå er jeg bare veldig kvalm , men orker ikke se en blenda test jeg .
Æsj sååå kjedeligBle vell kjemisk dette også ! 1 test er 1 inatt. 2 test er 4.30 og 3 er nå . Fra øverst til nederst
Bilde 2 er inatt 04.30 så føler dette bare er skygger. så kjedelig altså ! Hadde så trua !
Hadde skygger på rfsu for så å ikke ha skygger en dag for å få skygger på mk sine etter det .. men trur mine bare forblir skygger ..The skygge is back! Skjønner ikke hvorfor den blei borte i går og tilbake igjen i dag. Noe spesielt sterkere er den heller ikke, den bare tuller med hodet mitt Noen som har blitt gravide hvor det samme har skjedd, at den blir borte en dag og kommer tilbake? Denne ser ikke mannen, ser dere den?
Veldig altså ! … syns ikke den ene hadde trengt å være så sterk !Æsj sååå kjedelig
Sånn var det med meg også , skygge sent fredag borte lørdag og kom igjen lørdag ettermiddag og var et snev i går . For meg så har jeg tolka det som kjemisk på meg igjen .The skygge is back! Skjønner ikke hvorfor den blei borte i går og tilbake igjen i dag. Noe spesielt sterkere er den heller ikke, den bare tuller med hodet mitt Noen som har blitt gravide hvor det samme har skjedd, at den blir borte en dag og kommer tilbake? Denne ser ikke mannen, ser dere den?
Føler med deg8/9dpo og testen var negativ i dag ble jeg skuffa. I dag var håpet stort da jeg testet positivt på denne dagen (8dpo) de to av graviditetene jeg testet tidlig… føler håpet er ute, selv om fornuften sier noe annet.
Synes denne skyggen er rosa jeg? Hvor mange dpo?The skygge is back! Skjønner ikke hvorfor den blei borte i går og tilbake igjen i dag. Noe spesielt sterkere er den heller ikke, den bare tuller med hodet mitt Noen som har blitt gravide hvor det samme har skjedd, at den blir borte en dag og kommer tilbake? Denne ser ikke mannen, ser dere den?
Jeg veit ikke hvordan jeg regner dpo, hadde innsett sist lørdag. (Ivf)Synes denne skyggen er rosa jeg? Hvor mange dpo?