IKM uke 8 ❤️

Dpo 11 i dag! :Heartbigred

Hadde smerter/stikking/verking på venstre side 7 dpo (sent på kvelden), spotting/små dråper siden 8 dpo. Er veldig glad for at syklusen er så lang og at jeg kun har noen dråper! Har hatt månedsvis med korte sykluser og spotting/lett flow i flere dager før TR… om det blir baby eller ikke så er jeg glad denne syklusen - glad for normalitet! Spent på om det er festeblødning. Hvis ikke vet jeg ikke hva den smerten var.
Jeg har faktisk hatt veldig lite symptomer denne gangen, puppene er bare bittelitt ømme hvis jeg klemmer, ikke sånn som før.
Har murring i dag og som blir værre på wc av nr 2, noen som kjenner seg igjen?
I de periodene jeg har spottet mye blir det værre når jeg går på do, er redd for at det skal sette igang ting.

Og så er jeg redd for å poste her - innbiller meg nesten at jeg jinxer alt og TR kommer dundrende når jeg trykker SEND:bored:
jeg kjenner meg kun igjen i å jinxe det ! Det gjorde jeg trur jeg …

Jeg pleier ikke få festeblødning . Men smertene mine denne pp har vært annerledes enn de andre pp. Og 8 eller 9 dpo hadde jeg stikninger en plass i livmor hele kvelden flere timer . Idag har stikningene sentrert seg i livmor . Fremtil det plutselig ikke var noen smerter/stikninger/murringer av noe slag . Når jeg nå sitter å kjenner etter, så kjenner jeg selvfølgelig murringer. Men fikk de ikke før jeg tenkte over det :laughing005

Putta el slimet inn i ff … men husker ikke om det var lørdag eller søndag . Men da fikk jeg nytt kryss .. 8 dpo :wideyed: Jeg vet ikke hva jeg skal tenke jeg :smiley-ashamed004 er jeg 8 dpo er det helt greit ! For da har jeg bedre til på tester :woot:

Putta el slimet inn i ff … men husker ikke om det var lørdag eller søndag . Men da fikk jeg nytt kryss .. 8 dpo :wideyed: Jeg vet ikke hva jeg skal tenke jeg :smiley-ashamed004 er jeg 8 dpo er det helt greit ! For da har jeg bedre til på tester :woot:
Men det er jo veldig rart mtp streken på mk sin test for 2 dager siden om jeg nå er 8 dpo. For da var jeg bare 6 dpo da ??!?! Eller så må den testen bare vært no galt med ! Jeg skjønner ikke . Men overtenker jo ALT nå plutselig :bag:

Hei! Ser det er mange som skriver at de har stikninger/murringer i magen. Jeg har også en del murringer føler jeg, men usikker på om det er symptom eller bare jeg som overtenker :p Har dere dette hele døgnet? Jeg kjenner mest om kvelden og morgenen når jeg ligger i senga.

Hei! Ser det er mange som skriver at de har stikninger/murringer i magen. Jeg har også en del murringer føler jeg, men usikker på om det er symptom eller bare jeg som overtenker :p Har dere dette hele døgnet? Jeg kjenner mest om kvelden og morgenen når jeg ligger i senga.
Hadde det flere timer i strekk her 1-2 dager siden . Men nesten ikke noe Sterling idag . Før jeg tenker over det :smiley-ashamed004

Vurderer i morgen å kjøpe test :smiley-ashamed004 Ser flere her mener BP slår ut evt tidligere enn hva MS gjør, men orker ikke å vente til slutten av uka på posten.

Klarer liksom helt å vente til IKM med test denne syklusen :smiley-ashamed005

Vurderer i morgen å kjøpe test :smiley-ashamed004 Ser flere her mener BP slår ut evt tidligere enn hva MS gjør, men orker ikke å vente til slutten av uka på posten.

Klarer liksom helt å vente til IKM med test denne syklusen :smiley-ashamed005
Jeg har helt motsatt erfaring. MS vanlig slår ut veldig tidlig. Her er er mine fra januar, vanlig MS og BP
Screenshot_20240219_175831_Gallery.jpg
Jeg bruker ikke tidlig tester lenger etter mye skygger. Men jeg har lest her inne at MS vanlig slår ut like tidlig, så det er egentlig bortkastet penger :)

Jeg har helt motsatt erfaring. MS vanlig slår ut veldig tidlig. Her er er mine fra januar, vanlig MS og BP
Vis vedlegget 428659
Jeg bruker ikke tidlig tester lenger etter mye skygger. Men jeg har lest her inne at MS vanlig slår ut like tidlig, så det er egentlig bortkastet penger :)

Da blir det en tur i morgen på meny å svi av pakke med test :dance008

Har vi kommet i samme IKM gruppe igjen? :playful:

Vi har kommet i fler ikm grupper vi nå! Så nå må det være vår tur :Heartred hadde vært morro hvis vi også fikk fødested på samme sykehus :hello2
Helt enig!! Nå er det vår tur! Hvilket sykehus skal du føde på?

Jeg har hatt murringer de siste 9 dagene iallefall. I kveld er det mere stikking, kjennes som nålestikk i symfysen og verking i korsrygg. Prøver å ikke kjenne så mye etter tegn, da jeg bare blir stressa:smiley-ashamed008

Jeg har hatt murringer de siste 9 dagene iallefall. I kveld er det mere stikking, kjennes som nålestikk i symfysen og verking i korsrygg. Prøver å ikke kjenne så mye etter tegn, da jeg bare blir stressa:smiley-ashamed008
Jeg har ingen stikking, men har en del murring og sånn kiling i magen.. er bare 6dpo da, men her er fallhøyden SYKT stor hvis testen viser negativ ila uka :arghh:

Jeg har bestemt meg for å ikke teste mer idag … å foreløbig går set faktisk veldig fint . :wideyed: Jeg er mer sjokkert over at jeg fikk nytt kryss på Premom ved å legge inn el slim ca da jeg hadde det sist .. men jeg skjønner ikke det da wild yam kan utsette el ?!? Og begge siste kryssa er jo etter jeg begynte med wild yam.. kjenner jeg er skikkelig irritert for at jeg ikke har hatt el tester etter el denne pp :shy: alt man kan finne og irritere seg over …
Itilleg er det siste krysset riktig, så er aksjelegging dårlig :wideyed:

Back
Topp