PrøverÅblimamma123
Elsker forumet
jeg kjenner meg kun igjen i å jinxe det ! Det gjorde jeg trur jeg …Dpo 11 i dag!
Hadde smerter/stikking/verking på venstre side 7 dpo (sent på kvelden), spotting/små dråper siden 8 dpo. Er veldig glad for at syklusen er så lang og at jeg kun har noen dråper! Har hatt månedsvis med korte sykluser og spotting/lett flow i flere dager før TR… om det blir baby eller ikke så er jeg glad denne syklusen - glad for normalitet! Spent på om det er festeblødning. Hvis ikke vet jeg ikke hva den smerten var.
Jeg har faktisk hatt veldig lite symptomer denne gangen, puppene er bare bittelitt ømme hvis jeg klemmer, ikke sånn som før.
Har murring i dag og som blir værre på wc av nr 2, noen som kjenner seg igjen?
I de periodene jeg har spottet mye blir det værre når jeg går på do, er redd for at det skal sette igang ting.
Og så er jeg redd for å poste her - innbiller meg nesten at jeg jinxer alt og TR kommer dundrende når jeg trykker SEND
Jeg pleier ikke få festeblødning . Men smertene mine denne pp har vært annerledes enn de andre pp. Og 8 eller 9 dpo hadde jeg stikninger en plass i livmor hele kvelden flere timer . Idag har stikningene sentrert seg i livmor . Fremtil det plutselig ikke var noen smerter/stikninger/murringer av noe slag . Når jeg nå sitter å kjenner etter, så kjenner jeg selvfølgelig murringer. Men fikk de ikke før jeg tenkte over det