Hjemmemamma
Betatt av forumet
9/10 dpo og negativ test i dag…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ikke helt fargen jeg heller . Men ser jo lovende ut krysser fingrene for detDenne dukket opp i dag. 9dpo. Jeg tilhører egentlig ikke denne gruppa, men IKM er mandag i uke 9, så føler jeg passer bedre inn her.
Det er en skygge, og jeg er usikker på fargen. Vet ms har hatt litt issues den siste tiden. Men jeg har tatt flere fra samme pakke denne syklusen som har vært helt negative. Får håpe det er noe som sitter. Tok en til på utvannet urin et par timer senere, den var lik.
Jeg tok også en rsfu tidlig på morgenurin i dag, som var negativ. Så vi får se hva som skjer.
Jeg ser ingenting..Jeg har så dårlig tolmodighet jeg . Men de andre testene så har jeg ikke fått noe med mindre ikke det har Berner seg 4 timer . Dette er 1 time .
Ja jeg er testetøs!!!
Øverste er morgen testen
Nederste er 1 time samlet urin nå .
Er det bare jeg som har sykt strekøyne nå eller ?
Dette er testen etter 25 minJeg ser ingenting..
Ser desverre ingenting på disseJeg har så dårlig tolmodighet jeg . Men de andre testene så har jeg ikke fått noe med mindre ikke det har Berner seg 4 timer . Dette er 1 time .
Ja jeg er testetøs!!!
Øverste er morgen testen
Nederste er 1 time samlet urin nå .
Er det bare jeg som har sykt strekøyne nå eller ?
Samme her..9/10 dpo og negativ test i dag… Vis vedlegget 428700
Et klart tegn hos meg er vondt i korsryggen , og mens smerter dagen jeg får mensen . Ellers pleier jeg egentlig ikke ha noen tegn før tanta har banket på døra . Men ryggsmerter tar seg alltid opp før ikm , når jeg ser tilbake så er det en jenganger.Nå har jeg begynt å få murringer ved eggstokkene og vondt i korsryggen. Sikkert bare pms. Men så rart at jeg ikke følte noen ting forrige syklus. Må være at jeg er obs på symptomer 5 dager til ikm.
når begynner dere andre å få pms symptomer?
Har du hatt testene innta hverandre ? Vet de kan smitte jeg lurte meg selv sånn en gang .. ser den er «skeiv» mye farge ene siden og lite på andreTusen takk til alle som gidder å lese og helst legge inn en kommentar
Skulle gentlig bare ta en el test, men har så mange g tester att eg tok en Skulle hatt el søndag 11.02… men så fekk eg bare litt økning på el testene og ingen temp hopp. No på lørdag hadde eg positiv el test og temp opp,
Del om det ikkje blei ett hopp dag… så da skal eg være 3 dpo i dag… men normalt har eg veldig stabile sykluser på 28 dager.
Her er testen, noen som har fått slik ?? Er den defekt ?? Eller hadde eg faktisk en eggløsning 11.02 og en ny el 17.02… har hørt att når du blir eldre så slipper man av og til fleire egg… men kan man også ha fleire eggløsninger
Er det rart vi blir tussete i dpo !?!?
Gratulerer!Vis vedlegget 428728
Tenker jeg kan settes på gravid, og krysser alt som krysses kan på at mensen ikke dukker opp som planlagt på søndag
Jeg synes jeg ser noe etter den hadde tørketDette er testen etter 25 min