IKM uke 8 ❤️

9/10 dpo og negativ test i dag…
IMG_3771.jpeg

Denne dukket opp i dag. 9dpo. Jeg tilhører egentlig ikke denne gruppa, men IKM er mandag i uke 9, så føler jeg passer bedre inn her.
Det er en skygge, og jeg er usikker på fargen. Vet ms har hatt litt issues den siste tiden. Men jeg har tatt flere fra samme pakke denne syklusen som har vært helt negative. Får håpe det er noe som sitter. Tok en til på utvannet urin et par timer senere, den var lik.

Jeg tok også en rsfu tidlig på morgenurin i dag, som var negativ. Så vi får se hva som skjer.

Vedlegg

• IMG_8294.jpeg
    IMG_8294.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 108
Jeg har så dårlig tolmodighet jeg . Men de andre testene så har jeg ikke fått noe med mindre ikke det har Berner seg 4 timer . Dette er 1 time .
Ja jeg er testetøs!!!

Øverste er morgen testen
Nederste er 1 time samlet urin nå .
Er det bare jeg som har sykt strekøyne nå eller ?

Vedlegg

• IMG_2557.jpeg
    IMG_2557.jpeg
    355,9 KB · Visninger: 100
Denne dukket opp i dag. 9dpo. Jeg tilhører egentlig ikke denne gruppa, men IKM er mandag i uke 9, så føler jeg passer bedre inn her.
Det er en skygge, og jeg er usikker på fargen. Vet ms har hatt litt issues den siste tiden. Men jeg har tatt flere fra samme pakke denne syklusen som har vært helt negative. Får håpe det er noe som sitter. Tok en til på utvannet urin et par timer senere, den var lik.

Jeg tok også en rsfu tidlig på morgenurin i dag, som var negativ. Så vi får se hva som skjer.
Jeg ser ikke helt fargen jeg heller . Men ser jo lovende ut :) krysser fingrene for det :)

Jeg har så dårlig tolmodighet jeg . Men de andre testene så har jeg ikke fått noe med mindre ikke det har Berner seg 4 timer . Dette er 1 time .
Ja jeg er testetøs!!!

Øverste er morgen testen
Nederste er 1 time samlet urin nå .
Er det bare jeg som har sykt strekøyne nå eller ?
Ser desverre ingenting på disse

Vi fjerna spiralen, tar det som det kommer. Vi har barn fra før, og var egentlig ferdig, før lysten på en til kom og vi ble enig om å gi et forsøk.
Selv om vi sa "tar det som det kommer", føler jeg likevell dette blir altoppslukende :schocked028
Vet ikke om kroppen er istand til å få flere, eller om hvor lang tid det vil ta å få syklusen igang. Usikker om jeg har hatt eggløsning enda selv om jeg har testet positivt på el.
Kan man vite slikt for sikkert evt? Tok en el test i dag, bare for moro, og den var supersvak iallefall.

Nå har jeg begynt å få murringer ved eggstokkene og vondt i korsryggen. Sikkert bare pms. Men så rart at jeg ikke følte noen ting forrige syklus. Må være at jeg er obs på symptomer :angelic: 5 dager til ikm.

når begynner dere andre å få pms symptomer?

For dere som ikke har så mye å gjøre . Så er «to mødre til to» på Netflix en serie å se trur jeg . Kun sett en episode . Men handler kort sagt til nå om 2 mødre som får skiftet barn ved fødsel, og får vite det litt senere .. den fikk tiden min til å gå foreløbig vertfall :)

Nå har jeg begynt å få murringer ved eggstokkene og vondt i korsryggen. Sikkert bare pms. Men så rart at jeg ikke følte noen ting forrige syklus. Må være at jeg er obs på symptomer :angelic: 5 dager til ikm.

når begynner dere andre å få pms symptomer?
Et klart tegn hos meg er vondt i korsryggen , og mens smerter dagen jeg får mensen . Ellers pleier jeg egentlig ikke ha noen tegn før tanta har banket på døra . Men ryggsmerter tar seg alltid opp før ikm , når jeg ser tilbake så er det en jenganger.

Har ikke det nå, hadde ømme skuldre en stund . Men idag har jeg ingenting egentlig :bag:
Tørr utflod , den pleier å være mye og kremete ved ikm.

Jeg kan settes på tante rød , det er egentlig helt greit kjenner jeg . Nå vet vi årsaken til alle de kjemiske . Så fått time fredag dag 4 i mens for sjekk av polypper . Så eventuelt henvisning til sykehuset for å fjerne dem . Aner ikke hva de tar i pris på privat . Mulig jeg tar det privat bare for å komme i gang igjen :nailbiting: Tenk at på under ett år , har jeg blitt gravid 4 eller 5 ganger . To av dem MA . Så problemet er ikke å bli gravid , men disse satans polyppene som gjør det utrivelig for en baby å spire der inne . Få ut faenskapet så skal kommer jeg sterkere tilbake . Lykke til jenter :Heartred

Vedlegg

• IMG_5630.jpeg
    IMG_5630.jpeg
    1.007,7 KB · Visninger: 29
Tusen takk til alle som gidder å lese og helst legge inn en kommentar :Heartred
Skulle gentlig bare ta en el test, men har så mange g tester att eg tok en :hilarious: Skulle hatt el søndag 11.02… men så fekk eg bare litt økning på el testene og ingen temp hopp. No på lørdag hadde eg positiv el test og temp opp,
Del om det ikkje blei ett hopp dag… så da skal eg være 3 dpo i dag… men normalt har eg veldig stabile sykluser på 28 dager.
Her er testen, noen som har fått slik ?? Er den defekt ?? Eller hadde eg faktisk en eggløsning 11.02 og en ny el 17.02… har hørt att når du blir eldre så slipper man av og til fleire egg… men kan man også ha fleire eggløsninger :nailbiting:
Er det rart vi blir tussete i dpo !?!?:hilarious:

Vedlegg

• IMG_9385.jpeg
    IMG_9385.jpeg
    248,7 KB · Visninger: 87
  • IMG_9379.png
    IMG_9379.png
    426,1 KB · Visninger: 86
  • IMG_9386.png
    IMG_9386.png
    219,8 KB · Visninger: 60
  • IMG_9387.png
    IMG_9387.png
    1,8 MB · Visninger: 86
Tusen takk til alle som gidder å lese og helst legge inn en kommentar :Heartred
Skulle gentlig bare ta en el test, men har så mange g tester att eg tok en :hilarious: Skulle hatt el søndag 11.02… men så fekk eg bare litt økning på el testene og ingen temp hopp. No på lørdag hadde eg positiv el test og temp opp,
Del om det ikkje blei ett hopp dag… så da skal eg være 3 dpo i dag… men normalt har eg veldig stabile sykluser på 28 dager.
Her er testen, noen som har fått slik ?? Er den defekt ?? Eller hadde eg faktisk en eggløsning 11.02 og en ny el 17.02… har hørt att når du blir eldre så slipper man av og til fleire egg… men kan man også ha fleire eggløsninger :nailbiting:
Er det rart vi blir tussete i dpo !?!?:hilarious:
Har du hatt testene innta hverandre ? Vet de kan smitte jeg lurte meg selv sånn en gang .. ser den er «skeiv» mye farge ene siden og lite på andre
Nei er ikke rart vi blir tullete

Back
Topp