IKM uke 8 ❤️

Jeg begynner falle til ro med kjemisk . Natten og morgenen forigårs var så «sterke» tester(9 dpo) , og bare sunket siden ! Kjenner jeg gruer meg til å ta test imorgen tidlig altså :bag: Men klarer jo ikke la være alikavell
Bilde av de? Trenger ikke være kjemisk selv om det kan være antydning til noe. Da har jg vært gravid når jeg ikke har hatt sex og det året mannen var sterilisert. Så ikke bli lei deg over det, mest sannsynlig er det bare testen som er sånn❤️

Jeg begynner falle til ro med kjemisk . Natten og morgenen forigårs var så «sterke» tester(9 dpo) , og bare sunket siden ! Kjenner jeg gruer meg til å ta test imorgen tidlig altså :bag: Men klarer jo ikke la være alikavell
Har du lagt alle inntil hverandre? Krysser fingrene for deg

Mine strips fra normal () er fremdeles uuuultrasvake men er jo bare 11 dpo. Og det er vel du og?

Bilde av de? Trenger ikke være kjemisk selv om det kan være antydning til noe. Da har jg vært gravid når jeg ikke har hatt sex og det året mannen var sterilisert. Så ikke bli lei deg over det, mest sannsynlig er det bare testen som er sånn❤️
dette er den siste … og det er nesten ikke egentlig noe strek igjen . Tilogmed mine strek øyne ser ikke noe lenger :bag:
Har du lagt alle inntil hverandre? Krysser fingrene for deg

Mine strips fra normal () er fremdeles uuuultrasvake men er jo bare 11 dpo. Og det er vel du og?
Nei har ikke det . Men trur tilsammen jeg har tittet på bilder frem og tilbake fra 8 dpo til idag fra testene mine . Og konklusjonen min er litt delt . Men hovedsakelig at det er kjemisk .. da strekene er så svake nå at de er vanskelig å få med på bilde .
Jeg klarer ikke holde meg lenger enn 3-4 timer før jeg må tisse (selv om natten) så føler ikke jeg får konsentrert nokk urin heller . men når jeg fikk de 2 testene natt og morgen så hadde jeg ca 3-4 timer begge gangene . Så i prinsippet burde jeg jo sett noe siden…
Huff dette var mye kontra tanker kjenner jeg :bag:

Vedlegg

• IMG_2604.jpeg
    IMG_2604.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 92
Ja er 11 dpo :) .. så vet håpet ikke et heeeelt ute . Men mtp de testene som viste så sterkt for så bli svake .. og pulsen gikk opp dagen jeg fikk «positiv» test og sank til under det den har vært siden el, neste dag. Og holdt seg lav siden. Så føler lixom med de symptomene sammen at det ble kjemisk :/

Ja er 11 dpo :) .. så vet håpet ikke et heeeelt ute . Men mtp de testene som viste så sterkt for så bli svake .. og pulsen gikk opp dagen jeg fikk «positiv» test og sank til under det den har vært siden el, neste dag. Og holdt seg lav siden. Så føler lixom med de symptomene sammen at det ble kjemisk :/
Alt håp er ikke ute før ikm, det er ihvertfall min tankegang (noe det må være ellers blir jeg helt tullete) :hilarious:

Jeg har hatt murringer de siste 9 dagene iallefall. I kveld er det mere stikking, kjennes som nålestikk i symfysen og verking i korsrygg. Prøver å ikke kjenne så mye etter tegn, da jeg bare blir stressa:smiley-ashamed008
Jeg har også hatt mye murringer og «knip i magen» på en måte i noen dager! Veldig spent om tr holder seg borte på fredag/lørdag….

Alt håp er ikke ute før ikm, det er ihvertfall min tankegang (noe det må være ellers blir jeg helt tullete) :hilarious:
Jeg ser den. Jeg hadde gåp . Frem til jg så pulsen min … jeg kan garantere at om. Jeg tar en test kå blir den blenda (kun en liten skygge) inatt så hadde jeg så sterke mensen smerter at jeg måtte ta Ibux.
Jeg Blør fortsatt veldig neseblod kg tett i nesa . Det er det eneste rare oppi det hele.

Vedlegg

• IMG_2606.jpeg
    IMG_2606.jpeg
    1 MB · Visninger: 36
Idag er testen heeel blenda på 5 minutter . Så infinner meg med tr . Så jeg ikke blir helt knust , også prøver å finne ut hva jeg skal ta neste pp, og sier meg fornøyd med at jeg så noen endringer denne pp iforhold til tidligere :smiley-bounce012
Ene bilde 5 min andre 10. kan kaansje skimte at det skal være strek der . Men det burde vært mer nå . 3 dager siden faktisk strek .
Har kort lutalfase til vanlig , og tempen er nå omtrent like lav som forje gang jeg fikk tr .

egentlig helt greit om tanta kan komme . Så kan jeg begynne på ny runde :shy: hater å vente :laughing002
Jeg blir overrasket om dette plutselig tar en helomvending å blir til noe .

Vedlegg

• IMG_2614.jpeg
    IMG_2614.jpeg
    818,4 KB · Visninger: 59
  • IMG_2618.jpeg
    IMG_2618.jpeg
    872,8 KB · Visninger: 59
Jeg ser den. Jeg hadde gåp . Frem til jg så pulsen min … jeg kan garantere at om. Jeg tar en test kå blir den blenda (kun en liten skygge) inatt så hadde jeg så sterke mensen smerter at jeg måtte ta Ibux.
Jeg Blør fortsatt veldig neseblod kg tett i nesa . Det er det eneste rare oppi det hele.
Håper smertene gir seg. Liten obs obs. Ikke tolk kommentaren min som at du gjør noe feil. For det er ikke feil. Men Ibux er ikke et legemiddel man bør bruke hvis man prøver å bli gravid. Det kan gjøre prosessen vanskeligere. Det ikke ødelegger helt altså, men om du tåler og paracet har ønsket virkning - kanskje det hadde vært et bedre valg? :Heartred Skal ikke sitte her å påstå veldig mye. Og snakk med legen din for eventuell utfyllende informasjon, for det har jeg ikke selv

Håper smertene gir seg. Liten obs obs. Ikke tolk kommentaren min som at du gjør noe feil. For det er ikke feil. Men Ibux er ikke et legemiddel man bør bruke hvis man prøver å bli gravid. Det kan gjøre prosessen vanskeligere. Det ikke ødelegger helt altså, men om du tåler og paracet har ønsket virkning - kanskje det hadde vært et bedre valg? :Heartred Skal ikke sitte her å påstå veldig mye. Og snakk med legen din for eventuell utfyllende informasjon, for det har jeg ikke selv
Det var det jeg trudde :angelic: men var Ibux vi hadde.. bruker de egentlig ikke lenger, men inatt måtte jeg bare :bag:
MEN når egget ikke festet seg/ved mens , så kan jeg vell bruke Ibux ? Da skader det jo ingenting ? Eller ?

BB76DDFB-B20E-4CFA-B50A-D4B6577139A8.jpeg

Her var det ingenting å skrive hjem om, nei.. mulig det er for tidlig (8dpo), men er liksom ikke skygge eller antydning til noenting, så angrer jo nå på at jeg røyk på testinga idag.. :banghead:
(Er forresten ikke morgenurin, har vært på nattevakt)

Dpo 13 i dag! Vanligvis vil det være IKM for meg tror jeg. Jeg har jo hatt litt lyserosa farge på papiret siden 8 dpo, og hatt en ettermiddag med bra styrke på murringene, ellers så er det stille og rolig! I dag er CD 27, det er det lengste jeg har hatt siden ting ble klussete etter kjemisk i september - hadde ned i 18 dagers syklus:banghead:!
Jeg har ingen murring så langt i dag, bare såvidt noe rosa på papiret (ikke i tr.innl noen av dagene).
Derimot er jeg litt "kriblete" der nede:smiley-bounce015.
Jeg tok test i går, men har problemer med å holde meg, og har lys tindrende klar urin…

Vedlegg

• IMG_3573.jpeg
    IMG_3573.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 82
Det var det jeg trudde :angelic: men var Ibux vi hadde.. bruker de egentlig ikke lenger, men inatt måtte jeg bare :bag:
MEN når egget ikke festet seg/ved mens , så kan jeg vell bruke Ibux ? Da skader det jo ingenting ? Eller ?
Jeg tør ikke svare på det. Men kjenner ei som som naproxen for menssmerter og hun ble ikke gravid før hun sluttet med det. Jeg tok masse voltaren før jeg ble gravid sist. Så sjansene går jo ikke helt bort. :happy: Ville ikke tenkt veldig mye på det altså. Men greit å være klar over om man vil bli gravid raskt.

Jeg tør ikke svare på det. Men kjenner ei som som naproxen for menssmerter og hun ble ikke gravid før hun sluttet med det. Jeg tok masse voltaren før jeg ble gravid sist. Så sjansene går jo ikke helt bort. :happy: Ville ikke tenkt veldig mye på det altså. Men greit å være klar over om man vil bli gravid raskt.
ja nå har ikke jeg brukt ibuxen siden jeg begynte med dette kjøret . Så det bekymrer meg ikke :) men takk for info :)

Åh ❤️

Kjenner følelsen av håp til skuffelse osv.
er jo sikkert greit å forberede seg på at det ikke gikk. Men det der er så vanskelig. Hvor lenge har dere prøvd?

Back
Topp