Ja jeg trur øya mine bare ser streker .. eller testene er defekte siden jeg får skygger nesten bare jeg ser på alleJeg synes jeg ser noe etter den hadde tørket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg trur øya mine bare ser streker .. eller testene er defekte siden jeg får skygger nesten bare jeg ser på alleJeg synes jeg ser noe etter den hadde tørket
Veldig positiv rosa å fin strek ! Si ifra når du vil settes på gravidHelt nye på dette, men denne er vel positiv? 9 eller 10 dpo. Rfsu tidlig test.
Gleder meg til å følge utviklingen!Ja jeg trur øya mine bare ser streker .. eller testene er defekte siden jeg får skygger nesten bare jeg ser på alle
Ser positiv ut, ja. Gratulerer.Helt nye på dette, men denne er vel positiv? 9 eller 10 dpo. Rfsu tidlig test.
Usikker om dei kan ha kommet borti kvarandre, pleier å legge dei med mellomrom, men kan jo hende att det har skjedd, har ikkje tenkt over det, men det skal eg passe veldig godt på heretter, tusen takk for svarHar du hatt testene innta hverandre ? Vet de kan smitte jeg lurte meg selv sånn en gang .. ser den er «skeiv» mye farge ene siden og lite på andre
Nei er ikke rart vi blir tullete
GratulererVis vedlegget 428728
Tenker jeg kan settes på gravid, og krysser alt som krysses kan på at mensen ikke dukker opp som planlagt på søndag
GratulererHelt nye på dette, men denne er vel positiv? 9 eller 10 dpo. Rfsu tidlig test.
Streken er jo veldig tydelig for 9 dpo!Har vært litt avkoblet fra forumet denne runden, men måtte komme innom når jeg fikk svak strek på mårran i dag. Tok en til på ettermiddagen, sterkere strek men fremdeles vanskelig å få med på bilde.
Gubben ser streken, men den er jo så svak at han ikke ble spesielt imponert
Men da vet jeg at damene her inne setter pris på streker, uansett styrke Bare 9 dpo ennå, men strek er strek!!
Vis vedlegget 428751
GratulererHar vært litt avkoblet fra forumet denne runden, men måtte komme innom når jeg fikk svak strek på mårran i dag. Tok en til på ettermiddagen, sterkere strek men fremdeles vanskelig å få med på bilde.
Men da vet jeg at damene her inne setter pris på streker, uansett styrke Bare 9 dpo ennå, men strek er strek!!
Vis vedlegget 428751
Synes faktisk jeg også. Kunne kaaaaanskje skimte noe i går, men i dag er det ingen tvilStreken er jo veldig tydelig for 9 dpo!
Gratulerer så myeHar vært litt avkoblet fra forumet denne runden, men måtte komme innom når jeg fikk svak strek på mårran i dag. Tok en til på ettermiddagen, sterkere strek men fremdeles vanskelig å få med på bilde.
Vis vedlegget 428751
Ganske tydelig, gratulererHar vært litt avkoblet fra forumet denne runden, men måtte komme innom når jeg fikk svak strek på mårran i dag. Tok en til på ettermiddagen, sterkere strek men fremdeles vanskelig å få med på bilde.
Vis vedlegget 428751
Det er den sterkeste 9dpo-skyggen jeg har settHar vært litt avkoblet fra forumet denne runden, men måtte komme innom når jeg fikk svak strek på mårran i dag. Tok en til på ettermiddagen, sterkere strek men fremdeles vanskelig å få med på bilde.
Vis vedlegget 428751