IKM uke 8 ❤️

Jeg har bestemt meg for å ikke teste mer idag … å foreløbig går set faktisk veldig fint . :wideyed: Jeg er mer sjokkert over at jeg fikk nytt kryss på Premom ved å legge inn el slim ca da jeg hadde det sist .. men jeg skjønner ikke det da wild yam kan utsette el ?!? Og begge siste kryssa er jo etter jeg begynte med wild yam.. kjenner jeg er skikkelig irritert for at jeg ikke har hatt el tester etter el denne pp :shy: alt man kan finne og irritere seg over …
Itilleg er det siste krysset riktig, så er aksjelegging dårlig :wideyed:
Her testa jeg bare 4 dager (nagativ) etter peak på el. Å har hatt for mye murringer I magen til å fortsette å legge inn aksjer etter, så bør ikke ha missa her heller:smiley-ashamed008

Her testa jeg bare 4 dager (nagativ) etter peak på el. Å har hatt for mye murringer I magen til å fortsette å legge inn aksjer etter, så bør ikke ha missa her heller:smiley-ashamed008
Er så kjedelig når ting ikke går som planlagt .

Jeg har vertfall bestilt gynekolog time nå , for å sjekke både eggstokker og livmor tapp å hele pakka . Men timen er ikke før 5 mars . Hos privat klinikk . Litt morsomt , for da har jeg timen rett rundt el neste pp . Så da bør jeg få ganske sikre svar på om egget slipper på forventet el eller ikke !

Hvis ikke er jeg 7 uker inn i rugingen . så da får jeg evnt tidlig ul :smiley-ashamed005

Men bør jeg fortsatt ringe legen min imorgen å høre ang smertene . Eller bare vente ?? Noen som har noen mening der ?

Er så kjedelig når ting ikke går som planlagt .

Jeg har vertfall bestilt gynekolog time nå , for å sjekke både eggstokker og livmor tapp å hele pakka . Men timen er ikke før 5 mars . Hos privat klinikk . Litt morsomt , for da har jeg timen rett rundt el neste pp . Så da bør jeg få ganske sikre svar på om egget slipper på forventet el eller ikke !

Hvis ikke er jeg 7 uker inn i rugingen . så da får jeg evnt tidlig ul :smiley-ashamed005

Men bør jeg fortsatt ringe legen min imorgen å høre ang smertene . Eller bare vente ?? Noen som har noen mening der ?
Ville ringt uansett jeg

Jeg har helt motsatt erfaring. MS vanlig slår ut veldig tidlig. Her er er mine fra januar, vanlig MS og BP
Vis vedlegget 428659
Jeg bruker ikke tidlig tester lenger etter mye skygger. Men jeg har lest her inne at MS vanlig slår ut like tidlig, så det er egentlig bortkastet penger :)
Jeg testet positivt med MS vanlig 9DPO!
20231226_124649.jpg

Noen som vet om BP og MS tester kan finne på å slå ut falskt? Innenfor avlesningsfristen. De siste 2 pp har jeg hatt svak positive tester av begge slag, ikke tidligtester. Er jo ganske sjukt å skulle bli befruktet og få kjemisk to mnd på rad, men det er kanskje ikke så uvanlig? Har begynt å blø på cd hhv 33 og 32..

Noen av dere som har vært gravide tidligere og merket noe på hvilepulsen etter egget festet seg? :angelic: Pulsen min går ikke under 70, gjennomsnittlig 75 ish i kveld. Slapper kun av i sofaen. Vanligvis ligger den mellom 55-60. Og vært på 66-67 når jeg har blitt syk.

Håååper jo det kan være et positivt tegn. Hvis ikke så er det sikkert ny infeksjon på gang :bored:

Jeg er så utålmodig det er helt forferdelig... Noen som har fått pos. test 8dpo?? er jo helt krise tidlig men jeg blir stadig overrasket av innlegg på forumet her haha :hilarious: :Heartred Jeg tror det er for at jeg har alt for høye forventninger til denne pp... :(

Jeg er så utålmodig det er helt forferdelig... Noen som har fått pos. test 8dpo?? er jo helt krise tidlig men jeg blir stadig overrasket av innlegg på forumet her haha :hilarious: :Heartred Jeg tror det er for at jeg har alt for høye forventninger til denne pp... :(
Jeg fikk positiv test 7DPO forrige gang, men da hadde jeg nok litt hcg i kroppen fra før etter en senabort(svangerskapsavbrudd uke 14+5), sånn at hcg’en slo fort ut på test. Den stod lenge på stedet hvil, før den ble sterkere nærmere IKM. I de andre svangerskapene har det vært 9DPO :shy:

Jeg fikk positiv test 7DPO forrige gang, men da hadde jeg nok litt hcg i kroppen fra før etter en senabort(svangerskapsavbrudd uke 14+5), sånn at hcg’en slo fort ut på test. Den stod lenge på stedet hvil, før den ble sterkere nærmere IKM. I de andre svangerskapene har det vært 9DPO :shy:
Ja det er jo også ganske tidlig, men ikke rart visst det har vært "rester" av hcg igjen.. :Heartred fysøren det hørtes ut som en skikkelig fæl situasjon å sitte i.. :Heartred
Men 9dpo er en "innafor" tid å ta test på da eller? er helt nybegynner, men jeg er så sykt utålmodig og "rastløs" haha :hilarious:

Ja det er jo også ganske tidlig, men ikke rart visst det har vært "rester" av hcg igjen.. :Heartred fysøren det hørtes ut som en skikkelig fæl situasjon å sitte i.. :Heartred
Men 9dpo er en "innafor" tid å ta test på da eller? er helt nybegynner, men jeg er så sykt utålmodig og "rastløs" haha :hilarious:
Jeg synes det er innafor hvert fall :laughing002

Testa 3 inatt … etter 5 minutter . Hvis det var no ser jeg for meg det var kjemisk ! 9-11 dpo . Tempen og hvilepulsen har sunket også :( ene puppen er fortsatt veldig vond . Men begge begynner bli «normale» og pms har tatt seg opp ! Så da vurderer bare droppe wild yam , og vente på tr ! Wild yam kan utsette tr . Å er det over vil jeg bare få ny runde ! Har kort lutalfase fase . Så da bør tr dukke opp Ila kort tid ..

Vedlegg

• IMG_2516.jpeg
    IMG_2516.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 82
  • IMG_2520.jpeg
    IMG_2520.jpeg
    933,2 KB · Visninger: 84
Har ikkke turt teste enda . Våknet kl 5 å tisset . Så jeg holder meg så lenge jeg klarer nå . Og drikker ingenting . Så tenker jeg svaret bør ligge i den testen ! Eller tappen når jeg sjekker den etterpå .

Jeg er så utålmodig det er helt forferdelig... Noen som har fått pos. test 8dpo?? er jo helt krise tidlig men jeg blir stadig overrasket av innlegg på forumet her haha :hilarious: :Heartred Jeg tror det er for at jeg har alt for høye forventninger til denne pp
9 dpo synes jeg er helt innafor ❤️

Angående tester: jeg har utelukkende gode erfaringer med testene fra normal. Har aldri fått antydning til strek uten de to gangene i livet jeg har vært gravid. Og jeg har testet MAAAASSSEEE ❤️

Synes de er veldig gode å se på når de har tørket nemlig!

Angående tester: jeg har utelukkende gode erfaringer med testene fra normal. Har aldri fått antydning til strek uten de to gangene i livet jeg har vært gravid. Og jeg har testet MAAAASSSEEE ❤️

Synes de er veldig gode å se på når de har tørket nemlig!
Men de slår sent ut, det liker ikke testetøser :p

Back
Topp