Hjemmemamma
Betatt av forumet
Gratulerer!!hurra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!hurra
Tusen hjertelig takk! Krysser fingre for deg!Gratulerer!!
Gratulererhurra
Gratulerer så myehurra
Gratulerer så myehurra
Jeg får EL-slim før TR...Her begynner det plutselig å komme el-slim igjen, så da fikk sikkert ikke kroppen til eggløsning da jeg hadde el-slim og symptomer på el tidligere i syklusen Blir kjett med flere sex-runder, om det viser seg å bli positiv el-test snart
Si ifra når du vil settes på gravid , gratulererhurra
Det har jeg aldri fått. Kan få masse utflod, men ikke strekkbart el-slim Eggløsningstestene begynner å bli sterkere igjen også. Fikk ikke ordentlig positiv eggløsningstest da jeg hadde el-slim tidligere i syklusen. Noe som var rart, for har alltid fått til positive tester før. Så har mere trua på at EL kommer. Forrige syklus fikk jeg positiv el-test på CD28/29(fikk syklus på 42 dager) så kan stemme bra med hvordan det er nå. CD28 i dag. Synd det bare er tiden som får vise. Skulle ønske jeg kunne tempeJeg får EL-slim før TR...
SerVis vedlegget 428643Synes den blir sterkere, noen som ser?
SerVis vedlegget 428643Synes den blir sterkere, noen som ser?
Ser strekVis vedlegget 428643Synes den blir sterkere, noen som ser?
Kjenner meg ikke igjen. Men håper det er en liten spire som er årsakenDpo 11 i dag!
Hadde smerter/stikking/verking på venstre side 7 dpo (sent på kvelden), spotting/små dråper siden 8 dpo. Er veldig glad for at syklusen er så lang og at jeg kun har noen dråper! Har hatt månedsvis med korte sykluser og spotting/lett flow i flere dager før TR… om det blir baby eller ikke så er jeg glad denne syklusen - glad for normalitet! Spent på om det er festeblødning. Hvis ikke vet jeg ikke hva den smerten var.
Jeg har faktisk hatt veldig lite symptomer denne gangen, puppene er bare bittelitt ømme hvis jeg klemmer, ikke sånn som før.
Har murring i dag og som blir værre på wc av nr 2, noen som kjenner seg igjen?
I de periodene jeg har spottet mye blir det værre når jeg går på do, er redd for at det skal sette igang ting.
Og så er jeg redd for å poste her - innbiller meg nesten at jeg jinxer alt og TR kommer dundrende når jeg trykker SEND
FF og PM leser ikke temperatur likt tydeligvis. Jeg er også 1 dag kortere på Premom enn på FF.Er det noen her som vet mer ang temping og Premom? Premom gir blå b 2 dpo (som jeg trudde var 3 dpo) og hadde da el slim ! Trur jeg testa med monitor og den trur jeg sa lav den dagen . Men er ikke sikker . Var et par dager jeg ikke brukte monitor like etter den målte Max .
Men når jeg sitter å leser på dette . Så skal den b’en komme rett etter el !?
Premom mener den ikke er før 25 nå o.o og b fikk jeg 11 …FF og PM leser ikke temperatur likt tydeligvis. Jeg er også 1 dag kortere på Premom enn på FF.
ser noe på den nederste. det er ikke sikkert at 2.5 timer er nok til å få konsentrert nok urinPremom mener den ikke er før 25 nå o.o og b fikk jeg 11 …
Ff mener kryss 9 og ikm 22
Siste testene mine bilde en er 5 min bilde 2 er 10 min . Er 2,5 t siden sist jeg tissa . Og tisset ikke på pinner da
håper detser noe på den nederste. det er ikke sikkert at 2.5 timer er nok til å få konsentrert nok urin