IKM uke 8 ❤️

Nå skal jeg virkelig lete etter alle symptomer jeg har hatt !
1-3 dpo el smerter og stikninger i eggstokker
3 dpo el slim
1-5 dpo blødde neseblod
9 dpo neseblod
2,4 og 9 dpo hodepine .
3-7 dpo sterke sterke stikninger og mens murringer.
7-9 dpo tungpustet, piper i pusten når jeg legger meg
7-9 dpo tett nese
6-nå blødende tannkjøtt
6/7 dpo utbrudd av «kong» kviser i ansikt og på skuldre
3-nå dpo skikkelig verkende ømme pupper (klarer ikke forklare smerten . Men så ille at bh må brukes !
6-9 dpo håret føles mykere , knekker lettere og mister mindre hår.
9 dpo stikninger i livmor innimellom
1-5 dpo tørr med cremete utflod innimellom
5-6 kremete
6-7 tørr 8 kremete men tørr 9 dpo kremete
Kansje ømme nipler idag ?? Vet ikke da puppene er så ømme at hvis jeg er innta niplene så kjenner jeg det i hele puppen :smiley-ashamed004
Jeg har hatt sterke ryggsmerter nederst i ryggen fra el til7-8 dpo og i skuldrene fra 7 dpo (har de enda )

Nå har leg lagt godvilja til :smiley-ashamed004 håper ikke jeg jinxer det :smiley-ashamed004

Vertfall det jeg kommer på nå ..
Idag er jeg mer tørst og tørr i munnen hele tiden !
Stakkars deg, du må da bli helt koko av alt det der :laughing002
Jeg krysser fingre for at det betyr baby for deg :Heartbigred
Ønsket blir så inderlig stort når man prøver, og det virker nesten litt altoppslukende. Jeg har hatt, som i mine tidligere svangerskap, en veldig ro i hele meg. Det er et veldig tydelig tegn på at det er noe. Jeg har vært gravid fire ganger tidligere, (har to barn) og denne gangen kjentes det helt likt ut.

Det er fascinerende hvordan denne kvinnekroppen er.

Håper på positiv test for både deg og alle andre som prøver nå:Heartred

Jeg har akkurat de samme symptomene som deg, samt at alt lukter rart.. Må også tisset veldig ofte (jeg har DEN festblæren til vanlig)
Jeg tok en tidlig test i dag tidlig og den var positiv :happy: 11dpo i dag.
Håper på to streker hos deg snart :Heartred
Grattis :Heartred Begynte symptomene lenge før du testet positivt?

Stakkars deg, du må da bli helt koko av alt det der :laughing002
Jeg krysser fingre for at det betyr baby for deg :Heartbigred
Ønsket blir så inderlig stort når man prøver, og det virker nesten litt altoppslukende. Jeg har hatt, som i mine tidligere svangerskap, en veldig ro i hele meg. Det er et veldig tydelig tegn på at det er noe. Jeg har vært gravid fire ganger tidligere, (har to barn) og denne gangen kjentes det helt likt ut.

Det er fascinerende hvordan denne kvinnekroppen er.

Håper på positiv test for både deg og alle andre som prøver nå:Heartred
Du sier no om den roa, har hatt den selv ! Derfor jeg egnt ikke har tru denne pp :wideyed:
Har ingen graviditeter jeg har fulgt med på fra start.. så jeg har ikke noe å referere til der ..

Ja blir koko , derfor jeg ikke følger med på symptomer lenger :smiley-ashamed004 orker ikke ! Så skriver ned på slutten av dagen i ff hva som har vært og tenker ikke mer over det :smiley-ashamed004

Ser dere noe her? Jeg ser ingenting og begynner å innse at denne PP er over :facepalm: er bare 9 dpo men jeg har ingen symptomer og det føles ut som vi bomma litt denne PP, med sen EL, sykdom og minimale aksjer. Jeg føler meg egentlig litt tåpelig med at jeg blir så skuffa, jeg har så lyst på 2024 baby men innser at det ikke blir slikt. Vi vurderer å hoppe over en eller to pp'er, så mulig det blir en lengre pause for oss. Men jeg vil så inderlig ha et hjerteplaster før terminen til jenta vi venta i mai.. :Heartred

Vedlegg

• 20240218_140637.jpg
    20240218_140637.jpg
    1,2 MB · Visninger: 100
Ser dere noe her? Jeg ser ingenting og begynner å innse at denne PP er over :facepalm: er bare 9 dpo men jeg har ingen symptomer og det føles ut som vi bomma litt denne PP, med sen EL, sykdom og minimale aksjer. Jeg føler meg egentlig litt tåpelig med at jeg blir så skuffa, jeg har så lyst på 2024 baby men innser at det ikke blir slikt. Vi vurderer å hoppe over en eller to pp'er, så mulig det blir en lengre pause for oss. Men jeg vil så inderlig ha et hjerteplaster før terminen til jenta vi venta i mai.. :Heartred
Så ingenting . MEN de testene måler sent mellom 10-12 dpo får de fleste streker .
Fester egget seg sent så kan testen vente helt til 14 dpo ..

Du sier no om den roa, har hatt den selv ! Derfor jeg egnt ikke har tru denne pp :wideyed:
Har ingen graviditeter jeg har fulgt med på fra start.. så jeg har ikke noe å referere til der ..

Ja blir koko , derfor jeg ikke følger med på symptomer lenger :smiley-ashamed004 orker ikke ! Så skriver ned på slutten av dagen i ff hva som har vært og tenker ikke mer over det :smiley-ashamed004
Den roen som gjorde meg sikker på at den satt denne mnd. Roen kom før symptomene. Krysser fingrene for deg xsmile5

Premom sier jeg er 12dpo og smilereader sier jeg er 10dpo i dag. Mister motet litt med blanda tester, men skal ikke gi opp håpet enda siden det er 2 dager forskjell her. Vet ikke helt hvilken som stemmer:rolleyes:
Stresser litt kjenner jeg, siden jeg ikke kjenner kroppen og syklusen akkurat nå.
Har murret godt i magen i 1 uke nå, puppa er ømme, venstre nippel brenner. Jeg sliter med matlyst og får som regel i meg 1 måltid om dagen til vanlig, men sultfølelsen er stor nå, å jeg blir kvalmt når jeg ikke spiser.

Så ingenting . MEN de testene måler sent mellom 10-12 dpo får de fleste streker .
Fester egget seg sent så kan testen vente helt til 14 dpo ..
Jeg har fått positiv på mk 9 dpo tidligere, men nå har det seg sånn at jeg får mensen på 11 dpo som vanlig, så rekker ikke teste så mye før mensen kommer :bag: :hilarious:

Back
Topp