IKM uke 8 ❤️

Fikk denne testen nå i dag, 10dpo, vet at ikke alt håp er ute, men det føles litt slik..
IMG_0035.jpeg

Reiste ned til sentrum for å kjøpe Makesure tester på Spar. Tok den vanlige handlerunden på Kiwi etter det, og jammen meg hadde de Makesure tester de også(det har de ikke hatt før), til kun 99kr! Så da endte jeg opp med to pakker da, en fra Spar og en fra Kiwi :wacky: Tenkte å tipse dere om at man får tak i de billigst på Kiwi :happy:

Forresten så oppdaget jeg at Makesure-testen jeg tok i stad hadde skyggestrek før den ble dyppet i urinen. Det gjelder sikkert fler :hungry:

BFO

Vedlegg

• IMG_1314.jpeg
    IMG_1314.jpeg
    3,7 MB · Visninger: 55
Reiste ned til sentrum for å kjøpe Makesure tester på Spar. Tok den vanlige handlerunden på Kiwi etter det, og jammen meg hadde de Makesure tester de også(det har de ikke hatt før), til kun 99kr! Så da endte jeg opp med to pakker da, en fra Spar og en fra Kiwi :wacky: Tenkte å tipse dere om at man får tak i de billigst på Kiwi :happy:

Forresten så oppdaget jeg at Makesure-testen jeg tok i stad hadde skyggestrek før den ble dyppet i urinen. Det gjelder sikkert fler :hungry:

BFO
Hmmmm… kansje det er svaret på mine tester da !?! Jaja ikke noe jeg finner ut nå . Brukt 70 tester fra mk denne pp og tom for de nå :smiley-ashamed004

Ja :confused1 Greit å sjekke testene før de dyppes. Har hørt om det i tidligere pp’er med de andre barna, så greit å være obs på! :shy:
Takk som sier ifra .. har ikke tenkt den tanken . Overhode :smiley-ashamed004 Og ofte når jeg tisser på pinner så tar jeg bare tak i testen å løper og tisser :shy:

Har eggløsningssmerter idag :oops: pleier ikke ha det ved ikm :wideyed: Noen av dere som har det ? :smiley-ashamed004

Jeg fikk ordnet time hos privat gynekolog 5 mars . Veldig fint for jeg har forventet el mellom 5-7 mars HVIS syklusen ikke utsetter mensen veldig nå . Jeg hadde forventet ikm idag til om 4 dager ifølge Premom iogmed temp skiftet ikke ble registrert før cd 14.

jeg har jo rotet sånn med alle apper denne gang .. og testet ikke LH cd 13 . Bare cd 11-12 .. så jeg fjernet alle peeker osv jeg la inn i ff .. og da flytta krysset seg så den sier 11 dpo nå :shy: Haha, jeg trur jeg kunne gjort alt for å ha håpet . Alle kalkulatorer mener jeg skulle hatt el på cd 14 ..og syntes ikke når jeg ser på bildene at testen cd 12 var blitt negativ enda ?
Og hadde egentlig eltegn cd 13-15 med økt sexlyst osv . Hadde ikke det før . Men sa lav fra cd 14 . Så jeg forvirrer bare meg selv :smiley-ashamed004

Men de g testene med streker passer best med el cd 12 , trur jeg :smiley-ashamed005:laughing002
Blir spennende å sjekke ståa, da :Heartred
Nei altså el blir jeg ikke klok på:banghead:

Vi fjerna spiralen, tar det som det kommer. Vi har barn fra før, og var egentlig ferdig, før lysten på en til kom og vi ble enig om å gi et forsøk.
Selv om vi sa "tar det som det kommer", føler jeg likevell dette blir altoppslukende :schocked028
Vet ikke om kroppen er istand til å få flere, eller om hvor lang tid det vil ta å få syklusen igang. Usikker om jeg har hatt eggløsning enda selv om jeg har testet positivt på el.
Kan man vite slikt for sikkert evt? Tok en el test i dag, bare for moro, og den var supersvak iallefall.
Helt likt som oss.

Prøver å roe ned og ikke tenke så mye. Har bestemt meg for å ikke teste etter el hvis tr kommer om to dager. Da kjører vi på annenhver dag bare og koser oss med det

BFO
Kjøpte make sure tester i dag jeg også, i håp om at de er snillere med meg enn BP sine :hilarious:
Men skal de bare dyppes i 3 sek? Kjenner jeg får intens trang til å dyppe i 10 sek

12 dpo i dag og veldig usikker på den her testen, ser dere noe? Føler streken burde vært sterkere om den virkelig er der.

Er så dritt-lei av all prøvingen nå, har ikke tall på antall PP pga. ustabil syklus, men sluttet med prevensjon desember 2022, og har fått oppfølging hos gyn pga PCOS, går på metformin og har gått ned 15 kg (nærmer meg normal BMI nå), men akkurat nå har jeg mistet litt håpet og føler jeg ingenting hjelper. Det er så krevende med disse dpo-dagene o_O

Vedlegg

• IMG_0376.png
    IMG_0376.png
    3,6 MB · Visninger: 109
Takk som sier ifra .. har ikke tenkt den tanken . Overhode :smiley-ashamed004 Og ofte når jeg tisser på pinner så tar jeg bare tak i testen å løper og tisser :shy:

Har eggløsningssmerter idag :oops: pleier ikke ha det ved ikm :wideyed: Noen av dere som har det ? :smiley-ashamed004
Jeg har ofte veldig ubehag ved eggløsning (blitt litt bedre etter syklusen min stabiliserte seg litt :)) , men har ofte lignende ubehag rett før mens.

12 dpo i dag og veldig usikker på den her testen, ser dere noe? Føler streken burde vært sterkere om den virkelig er der.

Er så dritt-lei av all prøvingen nå, har ikke tall på antall PP pga. ustabil syklus, men sluttet med prevensjon desember 2022, og har fått oppfølging hos gyn pga PCOS, går på metformin og har gått ned 15 kg (nærmer meg normal BMI nå), men akkurat nå har jeg mistet litt håpet og føler jeg ingenting hjelper. Det er så krevende med disse dpo-dagene o_O
Ser en rosa strek jeg :love017 Håper det er en liten spire!!

Føler med deg :Heartred
Vi har prøvd på nr 3 i over ett år nå, og er dritt lei selv. Dette blir siste eller nest siste pp før vi kaster inn håndkleet.

Men ser antydning til strek på din test. Håper den er sterkere i morgen!

Ser noe her! Ligner på den jeg fikk i går. Den var sterkere i dag. Håper for deg!

Føler med deg :Heartred
Vi har prøvd på nr 3 i over ett år nå, og er dritt lei selv. Dette blir siste eller nest siste pp før vi kaster inn håndkleet.

Men ser antydning til strek på din test. Håper den er sterkere i morgen!
Krysser fingrene for at det klaffer for dere, det er kjempetungt å stå i❤️

Haha jeg trur SERIØST jegbegynner å bli helt tullerusk av dette her ! :excited001
Jeg ser strek, og jeg ser smiletegn mellom streken og kontroll streken :laughing025:laughing025
Første gang jeg prøver smilereader testene .. men trur ikke det er sånn dem blir :laughing021 Ja nå fikk jeg meg en god latter av meg selv altså :joyful::smiley-ashamed005

Jaja har ikke fått mensen enda ! Så jeg aner faktisk et lite håp enda :shy:
Veldig spent på temp inatt altså ! Synker den mer . Så kommer uka mi .

Vedlegg

• IMG_2675.jpeg
    IMG_2675.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 102
Tr. her. Kom 10 DPO. Hadde ganske streke positiv streker den dagen. Enten er det noe voldsomt med skyggestreker på Make Sure testene ellers så var det kjemisk. Hadde testet ut ovitrelle på dag 9.
Men er det veldig kort lurteal fase med 10 dager? Kan man gjøre noe for å øke den? Har hatt ca 11/12 dager tidligere

Kjøpte make sure tester i dag jeg også, i håp om at de er snillere med meg enn BP sine :hilarious:
Men skal de bare dyppes i 3 sek? Kjenner jeg får intens trang til å dyppe i 10 sek
Haha ja, greit med flere utvalg :laughing002

Jeg dypper til den er trekt halvveis. Har alltid gjort det og det har aldri ødelagt noe for meg :) 3 sek er jo ingenting :wideyed:

Tr. her. Kom 10 DPO. Hadde ganske streke positiv streker den dagen. Enten er det noe voldsomt med skyggestreker på Make Sure testene ellers så var det kjemisk. Hadde testet ut ovitrelle på dag 9.
Men er det veldig kort lurteal fase med 10 dager? Kan man gjøre noe for å øke den? Har hatt ca 11/12 dager tidligere
Wild yam og babyklister :) jeg pleier ha lutalfase på 10-13 dager . Er på 12 eller 13 dpo idg :) prøver wild yam en pp til , så evnt babyklister .
Wild yam må ikke tas før etter el da det kan utsette el . Også hjelper det egget feste seg .

Back
Topp