IKM uke 8 ❤️

Skjer det ikke noe nå så fy faen :smiley-angry007 Lei av å måtte pule!! :laughing002 Må nok bytte IKM-gruppe snart å :banghead:

Vedlegg

• IMG_1344.png
    IMG_1344.png
    592,9 KB · Visninger: 57
  • IMG_1345.png
    IMG_1345.png
    543,2 KB · Visninger: 58
Skjer det ikke noe nå så fy faen :smiley-angry007 Lei av å måtte pule!! :laughing002 Må nok bytte IKM-gruppe snart å :banghead:
Annbefaler deg legge den inn i andre. Da Premom er ment for Premom testene , og gir annet resultat :) Det der er sånn testene mine holdt på før jeg brukte dong qoui :smiley-ashamed004 Møkk kjedelig når det er sånn ! Dere får øvd masse da :shy:

Jeg sitter å bekymrer meg for at mensen ikke har dukket opp enda :banghead: ingen streker lenger, å lite skygger . Og ingen mens , men pupper som gjør vondt igjen nå :bag:

Annbefaler deg legge den inn i andre. Da Premom er ment for Premom testene , og gir annet resultat :) Det der er sånn testene mine holdt på før jeg brukte dong qoui :smiley-ashamed004 Møkk kjedelig når det er sånn ! Dere får øvd masse da :shy:

Jeg sitter å bekymrer meg for at mensen ikke har dukket opp enda :banghead: ingen streker lenger, å lite skygger . Og ingen mens , men pupper som gjør vondt igjen nå :bag:
Det endrer ikke om testen er positiv eller ei :hilarious: Men skal huske det til neste gang!

Er det noe annet denne PP’en som kan ha klusset til noe?

Det endrer ikke om testen er positiv eller ei :hilarious: Men skal huske det til neste gang!

Er det noe annet denne PP’en som kan ha klusset til noe?
Haha nei det gjør det ikke :smiley-ashamed004
Men da får du se bedre grafer og hvor høye de faktisk er de testene :)

Vel altså jeg har ikke testet med strips siden el dagen . Cd 11 . Og monitor cd 11-13-14-15 . Så jeg vet faktisk ikke om el faktisk var da . Trudde jo det pga temp osv . Men har jo brukt wild yam som kan utsette el om el ikke var . Så el kan jo ha vært til et senere tidspunkt . Altså den dagen jeg fikk strek på g test. De dagene før og etter da så hadde jeg jo skygger.
Og slitt veldig med å om egget faktisk slipper de andre pp.
Men mens murringene som kommer , pupper som er så såre , tappen som var som den var (er bedre nå) temp som sank litt men steig igjen idag . Så jeg skjønner ikke en pøkk! Jeg har virkelig rotet til mitt eget hode denne pp . Veldig glad jeg har ul time den 5! Så får jeg mer svar :bag:

Mk sine tester er møkk denne gang altså . Så ikke streken før den dypets . Men er jo en skygge der :sour: kjenner jeg blir frustrert av disse svaaaake skyggene :wacky:

Vedlegg

• IMG_2768.jpeg
    IMG_2768.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 97
Kan jeg si at gårsdagens test(cd31) var positiv tro :angry3

Vedlegg

• IMG_1359.png
    IMG_1359.png
    592,9 KB · Visninger: 43
  • IMG_1358.png
    IMG_1358.png
    580,3 KB · Visninger: 44