Nummer2❤️
Betatt av forumet
Lykke til neste PP! Heier på degDa kom tr !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til neste PP! Heier på degDa kom tr !
Jeg har lurt på det mange ganger siden jeg har en samboer som jobber borte og kanskje litt wild yam for å utsette el , men har ikke tørt Ååå det er så kjipt når man ikke har flere tester . Du ligger litt på grensa i lutealfasen du da …Vil ikke utsette el . Men mensen dukker ikke opp . Og jeg får heller ikke streker på g tester . Så jeg lurer nesten på om kroppen prøvde på en ny el når jeg fikk stekende på g testene ???
Har jo ikke testet el da jeg ikke hadde el tester . Og monitor får man måle med kun så å så lenge . Vet ikke om den engang måler over lav etter den har målt Max ? Lutalfasen pleier være på 10-13 dager . Er på 13 dpo ifølge ff og 14 dpo Premom . Irriterer meg grønn over at jeg ikke har hatt el tester !
Jeg hadde ikke turt det tenk om el velger å ikke komme i det hele tatt så sitter man der å må vente en hel pp på måfå altså . Hvis dere ikke har mulighet uansett den pp, så hvorfor ikke prøve utsette den ?? Verste som skjer er jo at du må vente. Men det må du kansje innimellom uanset iogmed han jobber som han gjør ?Jeg har lurt på det mange ganger siden jeg har en samboer som jobber borte og kanskje litt wild yam for å utsette el , men har ikke tørt Ååå det er så kjipt når man ikke har flere tester . Du ligger litt på grensa i lutealfasen du da …
Jeg har et par ganger forskjøvet neste syklus ved å gå litt lengere på progesteron syklusen før (fordi jeg ser at kommende el krasjer med et par dager pga mannen er på jobbreise for eks). Mensen kommer da noen dager etter skjema og det gjør også kommende EL. Når det er eneste alternativet for prøving, så tenker jeg at det er verdt det... Hvis du ikke vet før rett før blir det kanskje verre å vite så lenge før... Jeg hadde ikke turt å ta rett før EL i redsel for å miste den den syklusen.Jeg har lurt på det mange ganger siden jeg har en samboer som jobber borte og kanskje litt wild yam for å utsette el , men har ikke tørt Ååå det er så kjipt når man ikke har flere tester . Du ligger litt på grensa i lutealfasen du da …
Du kan sette meg på tr, begynte å blø idag
Kjenner det er veldig sårt, men er glad for at når det først ikke gikk, at tr kom idag fordi syklusene mine har bare blitt lengre og lengre etter jeg sluttet på p-piller, forrige syklus var 34 dager, nå var denne 32 så virker til å stabilisere seg litt hvertfall.
Så trist Ønsker dere begge lykke til i neste ppKan settes på tr
Takk, i like måteSå trist Ønsker dere begge lykke til i neste pp
Derfor jeg ikke har tørt og samboern har kjørt hjem etter 12 timers arbeidsdager han altså , for å rekke hjem . Å reist på jobb halv fire på mårran igjen nå håper jeg el glir mot helg for vi har hvert mye uheldig å hatt den onsdag og torsdag . Føler det er dårlig odds å ha sex søndag som siste da .Jeg hadde ikke turt det tenk om el velger å ikke komme i det hele tatt så sitter man der å må vente en hel pp på måfå altså . Hvis dere ikke har mulighet uansett den pp, så hvorfor ikke prøve utsette den ?? Verste som skjer er jo at du må vente. Men det må du kansje innimellom uanset iogmed han jobber som han gjør ?
Ja ikke sant , nei jeg tørr ikke kødde med egga altsåJeg har et par ganger forskjøvet neste syklus ved å gå litt lengere på progesteron syklusen før (fordi jeg ser at kommende el krasjer med et par dager pga mannen er på jobbreise for eks). Mensen kommer da noen dager etter skjema og det gjør også kommende EL. Når det er eneste alternativet for prøving, så tenker jeg at det er verdt det... Hvis du ikke vet før rett før blir det kanskje verre å vite så lenge før... Jeg hadde ikke turt å ta rett før EL i redsel for å miste den den syklusen.
Hmm. Hvis du vet hvor lenge etter mens du får el, kan du jo utsette mens med wild yam eller progresteron virker det som ? Jeg fikk lutalfase på ca 15 dager nå. Det er lengste jeg noen gang har hatt trur jegDerfor jeg ikke har tørt og samboern har kjørt hjem etter 12 timers arbeidsdager han altså , for å rekke hjem . Å reist på jobb halv fire på mårran igjen nå håper jeg el glir mot helg for vi har hvert mye uheldig å hatt den onsdag og torsdag . Føler det er dårlig odds å ha sex søndag som siste da .
Jeg får mens etter 14 dager . Sjelden gang 15 . Skal se litt hvordan det går fremover .Hmm. Hvis du vet hvor lenge etter mens du får el, kan du jo utsette mens med wild yam eller progresteron virker det som ? Jeg fikk lutalfase på ca 15 dager nå. Det er lengste jeg noen gang har hatt trur jeg
Ja er litt dårlige odds ! Hadde heller ikke turt ta det før el for å utsette el ! Det trur jeg er risky saker ! Men utsette mens gjør ikke noe tenker jeg
Venter sent på bildeIkm i dag og ingen tegn på tr. Vi er borte på tur og tok ikke med test. Så nå er jeg spent på når jeg kommer hjem i kveld
SPENNENDE! Lykke tilIkm i dag og ingen tegn på tr. Vi er borte på tur og tok ikke med test. Så nå er jeg spent på når jeg kommer hjem i kveld
Så kjedelig da men iogmed det er utvannet er det jo noe håp daNegativ test… så ta kommer sikkert tr i morgen nå var jeg spent!
Urin var utvannet (ca 1 time) men likevel, tror ikke det er håp.
Nei men ser en skyggeNoen som har prøvd test fra dollar store?
Vis vedlegget 429229