IKM uke 8 ❤️

Okei. Nå er jeg skjelven. Har eggløsning vært senere enn antatt? Sitter med to ekstremt svake streker. På den ene testen ser den rosa ut. Får ikke fram på bildet syns jeg. Jeg har ikke fått skygge på de testene tidligere denne syklusen fra samme eske ser dere noe?
IMG_3801.jpeg
IMG_3802.jpeg

Ser strek ! Metode sine er veldig trege sånn jeg forstår det :bag: Og evnt veldig dårlige :smiley-ashamed004
Har du tatt en digital ? Cb ukes indikator kan fu nokk ta allerede ! Siden du går streker på alle :) utenom metode da .. syns streken ser rosa ut også

Make sure er tydelig rosa på ekte. Digital var negativ. Så eggløsning må flyttet seg en uke senere eller noe, tok en del Ibux før denne syklusen pga sykdom. Kanskje det som gjorde det?

For jeg er overbevist selv, det er babystrek. :Heartred Metode har slått ut positivt nå på kvelden også. Dog, veldig svakt. Håper bare spiren sitter

Vedlegg

• IMG_3813.jpeg
    IMG_3813.jpeg
    1 MB · Visninger: 61
Make sure er tydelig rosa på ekte. Digital var negativ. Så eggløsning må flyttet seg en uke senere eller noe, tok en del Ibux før denne syklusen pga sykdom. Kanskje det som gjorde det?

For jeg er overbevist selv, det er babystrek. :Heartred Metode har slått ut positivt nå på kvelden også. Dog, veldig svakt. Håper bare spiren sitter
Da har nokk el flyttet seg ja ! Snakket med legen om Ibux idag . Og selv ved prøving bør man unngå ibuxen (selvom det er ved mensen) så lurt om du evnt spør legen din om Paracet :) jeg fikk 1g Paracet idag .
Det ser ut som baby streker ! Så får vi bare krysse allt som krysses kan for at den sitter ❤️
1-2 dager så blir nokk digitale positiv, om den sitter ❤️

Da har nokk el flyttet seg ja ! Snakket med legen om Ibux idag . Og selv ved prøving bør man unngå ibuxen (selvom det er ved mensen) så lurt om du evnt spør legen din om Paracet :) jeg fikk 1g Paracet idag .
Det ser ut som baby streker ! Så får vi bare krysse allt som krysses kan for at den sitter ❤️
1-2 dager så blir nokk digitale positiv, om den sitter ❤️
Jeg brukte paracet og tok Ibux imellom dosene med paracet. Var skikkelig dårlig og fikk ikke tilstrekkelig med smertelindring. Hva sa legen din om Ibux og prøving da? :) Annet enn at det var lurt å unngå?

Jeg brukte paracet og tok Ibux imellom dosene med paracet. Var skikkelig dårlig og fikk ikke tilstrekkelig med smertelindring. Hva sa legen din om Ibux og prøving da? :) Annet enn at det var lurt å unngå?
Nei, må man så må man ! Men eneste det viser da er jo at egga er fine selvom man utsetter el litt :angelic: vertfall om du faktisk viser deg nå å være gravid ❤️

hu rakk ikke si så mye annet enn at det bør unngåes, før jeg sa jeg måtte ha Paracet

Heihei! :)

Slenger meg med! Sent , bedre enn aldri.:angelic:

Mamma til firkløveret <3 - 37 - B5 - PP 3 (uplanlagt) - EL 13.02 - IKM 20.02

Noen av dere som er her kjenner nok meg fra før. Vært med på gruppene i 2019 og 2023. Har vært langtidsprøver. Og den siste mannen som kom februar 2023, var vi ferdige med barn og familien var komplett. Etter fire fødseler. Har ikke tenkt på å skaffe en til.

MEN idag etter en uke over IKM, lurte jeg på om å ta en test for å utelukke graviditeten. Skulle hatt mensen igjen den 20/2.

Og dette fikk jeg til svar:

IMG_5563.jpeg

Eeeh :dead: er det virkelig sant?! Er gravid??

Den yngste har blitt 1 år gammel forrige uke, jeg ammer fortsatt og det har bare vært kun 3 sykluser etter siste fødsel… helt uvanlig i forhold til hva vi har slitt med å være gravide før. :wideyed:

Har også tillegg PCOS.
Men nå ser det ut som vi venter femte mann :oops:

Update etterpå (nå i ettermiddag):

Da var det ingen tvil! Bekreftet dette med digitalt test, og stod 1-2 uker gravid :Heartred Ble en blanding av både sjokkert og glad her! Rett og slett ikke planlagt! :joyful:

IMG_5580.jpeg

Blir plutselig med her, og skal komme meg inn til en termingruppe også:angelic:

Jeg vil anta og tro at jeg hadde EL ca 13 feb, og da er jeg nok ca 4 uker inn i svangerskapet nå:joyful:

Back
Topp