Hjemmemamma
Betatt av forumet
Strek jo. Har den farge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strek jo. Har den farge?
Gratulerer!!!Fikk disse idag, så ja va gravidstrek på begge men makesure var faktisk dårligere enn rufus test ofte!Vis vedlegget 429267
Ser ut som det kansje er noe der jaDen ser rosa ut altså
Vis vedlegget 429268
Gratulerer vil du settes på gravid ?Fikk disse idag, så ja va gravidstrek på begge men makesure var faktisk dårligere enn rufus test ofte!Vis vedlegget 429267
JaGratulerer vil du settes på gravid ?
Må jo være hcg som slår ut, du har jo tatt flere forskjelligeDen ser rosa ut altså
Vis vedlegget 429268
Godt poeng. Men metode slo ut negativt. Nå venter jeg på at det skal gå 4 timer fra sist jeg tisset Må ta en test til.Må jo være hcg som slår ut, du har jo tatt flere forskjellige
Ser strekNy test etter 3 min Vis vedlegget 429340
Ser strek ! Metode sine er veldig trege sånn jeg forstår det Og evnt veldig dårligeNy test etter 3 min Vis vedlegget 429340
Ser strek ! Metode sine er veldig trege sånn jeg forstår det Og evnt veldig dårlige
Har du tatt en digital ? Cb ukes indikator kan fu nokk ta allerede ! Siden du går streker på alle utenom metode da .. syns streken ser rosa ut også
Da har nokk el flyttet seg ja ! Snakket med legen om Ibux idag . Og selv ved prøving bør man unngå ibuxen (selvom det er ved mensen) så lurt om du evnt spør legen din om Paracet jeg fikk 1g Paracet idag .Make sure er tydelig rosa på ekte. Digital var negativ. Så eggløsning må flyttet seg en uke senere eller noe, tok en del Ibux før denne syklusen pga sykdom. Kanskje det som gjorde det?
For jeg er overbevist selv, det er babystrek. Metode har slått ut positivt nå på kvelden også. Dog, veldig svakt. Håper bare spiren sitter
Jeg brukte paracet og tok Ibux imellom dosene med paracet. Var skikkelig dårlig og fikk ikke tilstrekkelig med smertelindring. Hva sa legen din om Ibux og prøving da? Annet enn at det var lurt å unngå?Da har nokk el flyttet seg ja ! Snakket med legen om Ibux idag . Og selv ved prøving bør man unngå ibuxen (selvom det er ved mensen) så lurt om du evnt spør legen din om Paracet jeg fikk 1g Paracet idag .
Det ser ut som baby streker ! Så får vi bare krysse allt som krysses kan for at den sitter
1-2 dager så blir nokk digitale positiv, om den sitter
Nei, må man så må man ! Men eneste det viser da er jo at egga er fine selvom man utsetter el litt vertfall om du faktisk viser deg nå å være gravidJeg brukte paracet og tok Ibux imellom dosene med paracet. Var skikkelig dårlig og fikk ikke tilstrekkelig med smertelindring. Hva sa legen din om Ibux og prøving da? Annet enn at det var lurt å unngå?